Prava rešitev za poslovanje agencij

Popolnoma prilagodljiva & nastavljiva po vaših potrebah.

  • ✓ Ni pristojbin za namestitev
  • ✓ Storitve za stranke 24/7
  • ✓ Ni zahtevana kreditna kartica
  • ✓ Preklic kadarkoli
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generirajte več dobička

Ustvarite nepozabne izkušnje strank, ki povečajo prihodek.

97%

Izboljša zadovoljstvo

Zadovolji vaše stranke s svetlobno odzivnostjo.

16×

Spodbuja vrednost strank

Prodajte več tako, da stranke ostanejo zveste vaši blagovni znamki.

Business background

Program za pomoč strankam za agencije

Pritegnite pozornost svojih strank z občutnim zmanjšanjem njihovih operativnih nalog z LiveAgent, najbolj pregledano in #1 ocenjeno programsko opremo za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2019. Bodite bližje svojim poslovnim strankam in jim pomagajte hitreje rasti z LiveAgent.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Woman looking at her watch

Razšiite se brez težav

Agencije za marketing, kadre ali razvoj spletnih strani so običajno tiste, ki se na internetu najhitreje širijo. Zato je zelo enostavno izračunati ROI iz enostavne programske rešitve za pomoč strankam. Agencije LiveAgent pogosto uporabljajo za razvoj lastnega poslovanja, zato zelo enostavno in hitro odgovarjajo na zahteve za predloge. Uporabljajo ga tudi za svoje stranke in po naših izkušnjah so zadovoljni s tem, kako hitro je mogoče implementirati LiveAgent.

Prilagodite klepet v živo

Pogosto se je štelo, da je klepet v živo namenjen le velikim podjetjem z veliko zahtevami. Ne več. Živimo v dobi, ko vsi takojzahtevajo odgovore in implementacija klepeta v živo lahko vaše podjetje naredi zelo uspešno.
Izvedite več
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Združite svoje kontaktne točke

Dvignite roko, če vam je všeč Gmail. Vse roke gor? No, ustvarite prostor za univerzalni nabiralnik LiveAgent in odkrijte moč centraliziranega vozlišča za komunikacijo. Vse je razvrščeno po prednostnih nalogah z lastnim ID in dodatnimi podatki o stranki. Torej, komu je všeč univerzalni nabiralnik?

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve migracije iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Kako bo vaša agencija imela koristi od uvajanja LiveAgent?

Organizirajte zahtevke strank

Organizirajte svoj univerzalni nabiralnik s samodejnim usmerjanjem poizvedb strank do ustreznih oddelkov in agentov.

Prihranite čas in denar

Prihranite čas in denar tako, da zmanjšate število orodij, s katerimi zagotavljate odlične storitve za stranke.

Zadržite visoko zadovoljstvo

Zagotovite, da so vaše stranke zadovoljne z vašo storitvijo, tako da redno analizirate ocene uspešnosti agentov.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Opazujte več strank hkrati

LiveAgent pogosto uporabljajo agencije, ki upravljajo svoje stranke z vgrajenimi oddelki, in radi uporabljajo rešitev tudi za stranke. Izvajanje večkanalne rešitve pomaga strankam zmanjšati širjenje po omeržju, tako da ostanejo pozorni na vse zahteve in pretekle pogovore s svojimi strankami in potencialnimi kupci.
Izvedite o oddelkih

Prihranite čas ponavljajočih se nalog

Nič več ročnega dela in ločenih komunikacijskih kanalov, zaradi česar je težko ostati na vrhu zahtev in dnevnih administrativnih nalog. Ne glede na to, ali želite LiveAgent uporabljati za lastno komunikacijo s strankami ali jo implementirati zanje, se boste rešili običajnih težav z operativnimi preobremenitvami, ki jih povzročajo rutinske operativne naloge. Te težave lahko rešite s pomočjo kompleksne rešitve za pomoč strankam s klepetom v živo, s portalom za stranke, forumi ali z naprednim zaporedjem zahtevkov.
Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Povečajte svojo razpoložljivost

Predstavljajte si, da ponujate večjo razpoložljivost z manj porabljenega časa. Zdaj je vse mogoče z uvedbo LiveAgent-a v procese vaših strank. Optimizirajte potek dela tako, da izkoristite moč univerzalnega nabiralnika, združite več komunikacijskih kanalov in uporabite napredno avtomatizacijo. Resnična večkanalna programska oprema za pomoč vam bo v povprečju zagotovila še 15 ur na teden več, kar vam bo omogočalo več osredotočenosti na nove stranke in njihove potrebe.

Najcenejša rešitev za pomoč uporabnikom

LiveAgentov brezplačni načrt ponuja brezplačno bazo znanja med drugimi funkcijami. S plačljivim paketom lahko dobite še več za razumno ceno.

9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

Prihranite več z LiveAgentom

Odkrijte, kako prihranite več financ z našim kalkulatorjem cen in izberite pravi sistem za pomoč uporabnikom za svojo ekipo za podporo strankam.< /span>

Povezani članki zAgencija
Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Zgodba o uspehu LiveAgent: Sli.do

Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Prilagodite si svojo knjižnico zvokov in si omogočite nekaj opozoril po meri za nove zahtevke, klice, sporočila v klepetu, povezave in še več.

Zvoki

LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.

Izboljšajte izkušnjo vaših strank z enostavnim gumbom za klepet v živo na vaši spletni strani. Preveritevse funkcije in prednosti, ki jih ponuja klepet v živo.

Klepet v realnem času

Orodje Klepet v živo LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki pomagajo izboljšati kakovost storitev strankam, povečati zadovoljstvo in zvestobo. Omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času, vključuje integracije z drugimi aplikacijami ter sistem upravljanja pritožb in VoIP telefonske sisteme. Klepet v živo je pomemben kanal za pridobivanje informacij o izdelkih in storitvah ter povečanje konverzij in zmanjšanja stresa strank.

Agenti za klepet v živo so zaposleni, ki prek klepeta v živo odgovarjajo na vprašanja strank. Strankam dajejo odgovore v realnem času.

Agenti za klepet v živo

Hitri, učinkoviti in personalizirani odgovori strankam prek LiveAgent-a, platforme z orodji za boljšo komunikacijo in izkušnjo strank.

Vodja servisne podpore je oseba, ki nadzoruje program za podporo strankam. Zagotavlja, da so podporne storitve strankam zagotovljene hitro.

Vodja servisne podpore

Upravljalec storitev za stranke v LiveAgentu pregleduje dnevne aktivnosti, upravlja ekipo in podpira njihov razvoj. Lahko deluje kot lastnik ali administrator.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x