Prava rešitev za poslovanje agencij

Popolnoma prilagodljiva & nastavljiva po vaših potrebah.

  • ✓ Ni pristojbin za namestitev    
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Ni zahtevana kreditna kartica    
  • ✓ Preklic kadarkoli
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generirajte več dobička

Ustvarite nepozabne izkušnje strank, ki povečajo prihodek.

97%

Izboljša zadovoljstvo

Zadovolji vaše stranke s svetlobno odzivnostjo.

16×

Spodbuja vrednost strank

Prodajte več tako, da stranke ostanejo zveste vaši blagovni znamki.

Business background

Program za pomoč strankam za agencije

Pritegnite pozornost svojih strank z občutnim zmanjšanjem njihovih operativnih nalog z LiveAgent, najbolj pregledano in #1 ocenjeno programsko opremo za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2019. Bodite bližje svojim poslovnim strankam in jim pomagajte hitreje rasti z LiveAgent.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • Program za pomoč strankam za agencije - LiveAgent is a fully-featured web-based live chat and helpdesk software. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center, and a robust customer service portal. Join companies like BMW, Yamaha, Huawei and Oxford University in providing world-class customer service.
  • Program za pomoč strankam za agencije - LiveAgent is a fully-featured web-based live chat and helpdesk software. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center, and a robust customer service portal. Join companies like BMW, Yamaha, Huawei and Oxford University in providing world-class customer service.
  • Program za pomoč strankam za agencije - P - 102188 - LiveAgent
Woman looking at her watch

Razšiite se brez težav

Agencije za marketing, kadre ali razvoj spletnih strani so običajno tiste, ki se na internetu najhitreje širijo. Zato je zelo enostavno izračunati ROI iz enostavne programske rešitve za pomoč strankam. Agencije LiveAgent pogosto uporabljajo za razvoj lastnega poslovanja, zato zelo enostavno in hitro odgovarjajo na zahteve za predloge. Uporabljajo ga tudi za svoje stranke in po naših izkušnjah so zadovoljni s tem, kako hitro je mogoče implementirati LiveAgent.

Prilagodite klepet v živo

Pogosto se je štelo, da je klepet v živo namenjen le velikim podjetjem z veliko zahtevami. Ne več. Živimo v dobi, ko vsi takojzahtevajo odgovore in implementacija klepeta v živo lahko vaše podjetje naredi zelo uspešno.
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Združite svoje kontaktne točke

Dvignite roko, če vam je všeč Gmail. Vse roke gor? No, ustvarite prostor za univerzalni nabiralnik LiveAgent in odkrijte moč centraliziranega vozlišča za komunikacijo. Vse je razvrščeno po prednostnih nalogah z lastnim ID in dodatnimi podatki o stranki. Torej, komu je všeč univerzalni nabiralnik?

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve migracije iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Kako bo vaša agencija imela koristi od uvajanja LiveAgent?

Kako bo vaša agencija imela koristi od uvajanja LiveAgent?

Organizirajte zahtevke strank

Organizirajte svoj univerzalni nabiralnik s samodejnim usmerjanjem poizvedb strank do ustreznih oddelkov in agentov.

Organizirajte zahtevke strank

Prihranite čas in denar

Prihranite čas in denar tako, da zmanjšate število orodij, s katerimi zagotavljate odlične storitve za stranke.

Prihranite čas in denar

Zadržite visoko zadovoljstvo

Zagotovite, da so vaše stranke zadovoljne z vašo storitvijo, tako da redno analizirate ocene uspešnosti agentov.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Opazujte več strank hkrati

LiveAgent pogosto uporabljajo agencije, ki upravljajo svoje stranke z vgrajenimi oddelki, in radi uporabljajo rešitev tudi za stranke. Izvajanje večkanalne rešitve pomaga strankam zmanjšati širjenje po omeržju, tako da ostanejo pozorni na vse zahteve in pretekle pogovore s svojimi strankami in potencialnimi kupci.

Prihranite čas ponavljajočih se nalog

Nič več ročnega dela in ločenih komunikacijskih kanalov, zaradi česar je težko ostati na vrhu zahtev in dnevnih administrativnih nalog. Ne glede na to, ali želite LiveAgent uporabljati za lastno komunikacijo s strankami ali jo implementirati zanje, se boste rešili običajnih težav z operativnimi preobremenitvami, ki jih povzročajo rutinske operativne naloge. Te težave lahko rešite s pomočjo kompleksne rešitve za pomoč strankam s klepetom v živo, s portalom za stranke, forumi ali z naprednim zaporedjem zahtevkov.
Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Povečajte svojo razpoložljivost

Predstavljajte si, da ponujate večjo razpoložljivost z manj porabljenega časa. Zdaj je vse mogoče z uvedbo LiveAgent-a v procese vaših strank. Optimizirajte potek dela tako, da izkoristite moč univerzalnega nabiralnika, združite več komunikacijskih kanalov in uporabite napredno avtomatizacijo. Resnična večkanalna programska oprema za pomoč vam bo v povprečju zagotovila še 15 ur na teden več, kar vam bo omogočalo več osredotočenosti na nove stranke in njihove potrebe.
  • Povečajte svojo razpoložljivost

    “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • Povečajte svojo razpoložljivost

    “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • Povečajte svojo razpoložljivost

    “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • Povečajte svojo razpoložljivost

    “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • Povečajte svojo razpoložljivost

    “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • Povečajte svojo razpoložljivost

    “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • Povečajte svojo razpoložljivost

    “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • Povečajte svojo razpoložljivost

    “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Najcenejša rešitev za pomoč uporabnikom

LiveAgentov brezplačni načrt ponuja brezplačno bazo znanja med drugimi funkcijami. S plačljivim paketom lahko dobite še več za razumno ceno.

$9 mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 contact form

Prihranite več z LiveAgentom

Odkrijte, kako prihranite več financ z našim kalkulatorjem cen in izberite pravi sistem za pomoč uporabnikom za svojo ekipo za podporo strankam.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kaj je agent za pomoč strankam?

Agent službe za pomoč uporabnikom je posameznik, ki obravnava zahteve za podporo strankam in jim nudi podporo.

Ali moja agencija potrebuje rešitev za pomoč uporabnikom?

Odvisno od vaših želja / potreb. Rešitev za službe za pomoč uporabnikom pa je odličen način za učinkovito in uspešno obravnavo prošenj za podporo strankam. Omogoča vam tudi ustvarjanje baze znanja, kjer lahko stranke najdejo odgovore na svoja vprašanja, tudi kadar vaši agenti niso na voljo.

Kaj je največja prednost programske opreme za pomoč uporabnikom?

Največja prednost programske opreme je, da lahko hkrati obravnavate številne stranke. Omogoča tudi hitrejše ravnanje s strankami in več časa zaposlenih za druga opravila.

Sorodni viri zaAgencija

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    ×
    Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

    Na voljo smo v več terminih

    Rezervirajte si demo različico