Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Prava rešitev za poslovanje agencij

Popolnoma prilagodljiva & nastavljiva po vaših potrebah.

  • ✓ Ni pristojbin za namestitev    
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Ni zahtevana kreditna kartica    
  • ✓ Preklic kadarkoli
Uporabljajo
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Generirajte več dobička

Ustvarite nepozabne izkušnje strank, ki povečajo prihodek.

97%

Izboljša zadovoljstvo

Zadovolji vaše stranke s svetlobno odzivnostjo.

16×

Spodbuja vrednost strank

Prodajte več tako, da stranke ostanejo zveste vaši blagovni znamki.

Business background

Program za pomoč strankam za agencije

Pritegnite pozornost svojih strank z občutnim zmanjšanjem njihovih operativnih nalog z LiveAgent, najbolj pregledano in #1 ocenjeno programsko opremo za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2019. Bodite bližje svojim poslovnim strankam in jim pomagajte hitreje rasti z LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Scale without any problems

Razšiite se brez težav

Agencije za marketing, kadre ali razvoj spletnih strani so običajno tiste, ki se na internetu najhitreje širijo. Zato je zelo enostavno izračunati ROI iz enostavne programske rešitve za pomoč strankam. Agencije LiveAgent pogosto uporabljajo za razvoj lastnega poslovanja, zato zelo enostavno in hitro odgovarjajo na zahteve za predloge. Uporabljajo ga tudi za svoje stranke in po naših izkušnjah so zadovoljni s tem, kako hitro je mogoče implementirati LiveAgent.

Prilagodite klepet v živo

Pogosto se je štelo, da je klepet v živo namenjen le velikim podjetjem z veliko zahtevami. Ne več. Živimo v dobi, ko vsi takojzahtevajo odgovore in implementacija klepeta v živo lahko vaše podjetje naredi zelo uspešno.

Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Združite svoje kontaktne točke

Dvignite roko, če vam je všeč Gmail. Vse roke gor? No, ustvarite prostor za univerzalni nabiralnik LiveAgent in odkrijte moč centraliziranega vozlišča za komunikacijo. Vse je razvrščeno po prednostnih nalogah z lastnim ID in dodatnimi podatki o stranki. Torej, komu je všeč univerzalni nabiralnik?

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve migracije iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

badges

Kako bo vaša agencija imela koristi od uvajanja LiveAgent?

clock

Organizirajte zahtevke strank

Organizirajte svoj univerzalni nabiralnik s samodejnim usmerjanjem poizvedb strank do ustreznih oddelkov in agentov.

icon lightbulb

Prihranite čas in denar

Prihranite čas in denar tako, da zmanjšate število orodij, s katerimi zagotavljate odlične storitve za stranke.

thumb

Zadržite visoko zadovoljstvo

Zagotovite, da so vaše stranke zadovoljne z vašo storitvijo, tako da redno analizirate ocene uspešnosti agentov.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Opazujte več strank hkrati

LiveAgent pogosto uporabljajo agencije, ki upravljajo svoje stranke z vgrajenimi oddelki, in radi uporabljajo rešitev tudi za stranke. Izvajanje večkanalne rešitve pomaga strankam zmanjšati širjenje po omeržju, tako da ostanejo pozorni na vse zahteve in pretekle pogovore s svojimi strankami in potencialnimi kupci.

Prihranite čas ponavljajočih se nalog

Nič več ročnega dela in ločenih komunikacijskih kanalov, zaradi česar je težko ostati na vrhu zahtev in dnevnih administrativnih nalog. Ne glede na to, ali želite LiveAgent uporabljati za lastno komunikacijo s strankami ali jo implementirati zanje, se boste rešili običajnih težav z operativnimi preobremenitvami, ki jih povzročajo rutinske operativne naloge. Te težave lahko rešite s pomočjo kompleksne rešitve za pomoč strankam s klepetom v živo, s portalom za stranke, forumi ali z naprednim zaporedjem zahtevkov.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Povečajte svojo razpoložljivost

Predstavljajte si, da ponujate večjo razpoložljivost z manj porabljenega časa. Zdaj je vse mogoče z uvedbo LiveAgent-a v procese vaših strank. Optimizirajte potek dela tako, da izkoristite moč univerzalnega nabiralnika, združite več komunikacijskih kanalov in uporabite napredno avtomatizacijo. Resnična večkanalna programska oprema za pomoč vam bo v povprečju zagotovila še 15 ur na teden več, kar vam bo omogočalo več osredotočenosti na nove stranke in njihove potrebe.

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Najbolj dostopna rešitev za pomoč strankam

LiveAgent brezplačni paket ponuja bazo znanja  poleg drugih funkcijs. S plačanim paketom dobite še več za razumno ceno.

Package Name

Zahtevki

Najboljše za manjše agencije in samostojne podjetnike

$15 /mes
Package Name

Zahtevki+klepet

Za srednja in velika podjetja, profesionalne tržnike in velike agencije

$29 /mes

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kaj je agent za pomoč strankam?

Agent službe za pomoč uporabnikom je posameznik, ki obravnava zahteve za podporo strankam in jim nudi podporo.

Ali moja agencija potrebuje rešitev za pomoč uporabnikom?

Odvisno od vaših želja / potreb. Rešitev za službe za pomoč uporabnikom pa je odličen način za učinkovito in uspešno obravnavo prošenj za podporo strankam. Omogoča vam tudi ustvarjanje baze znanja, kjer lahko stranke najdejo odgovore na svoja vprašanja, tudi kadar vaši agenti niso na voljo.

Kaj je največja prednost programske opreme za pomoč uporabnikom?

Največja prednost programske opreme je, da lahko hkrati obravnavate številne stranke. Omogoča tudi hitrejše ravnanje s strankami in več časa zaposlenih za druga opravila.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico