The popolno za samostojne podjetnike

Popolnoma nastavljivo & prilagodljivo vašim potrebam.

  • ✓ Ni namestitvenih pristojbin
  • ✓ Storitve za stranke 24/7
  • ✓ Ni zahtevana kreditna kartica
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generirajte več dobička

Ustvarite nepozabne izkušnje strank, ki povečajo prihodek.

97%

Izboljšajte zadovoljstvo

Zadovoljite svoje stranke z svetlobno hitrimi odzivi.

16×

Povečajte vrednost kupca

Prodajte več tako, da stranke ostanejo zveste vaši blagovni znamki.

Business background
[drobtinice]

Program za pomoč strankam za samostojne podjetnike

Razširite svoje samostojno podjetje z LiveAgent, najbolj pregledano in #1 ocenjeno programsko opremo za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
[prijavni obrazec]
Ultimate omni-channel help desk software experience

Izkoristite večkanalno storitev za stranke

Posamezniki lahko večinoma izkoristijo vgrajeno programsko opremo za izdajo zahtevkov znotraj LiveAgent, ki v celoti nadomešča način upravljanja e-mail. Popoln nadzor nad zgodovino e-email, neomejenim snemanjem in stotinami drugih funkcij, kot so pravila in avtomatizacija, ki vam olajšajo življenje. Ne pozabite, čas je denar.

Imejte najboljši pregled nad svojo komunikacijo

Z racionalizirano komunikacijo na enem mestu je zelo enostavno preveriti zgodovino prejšnjih pogovorov. Se ne spomnite, kakšen je bil naslov ali dogovorjeni pogoji? Ni pomembno! Z LiveAgent lahko jasno vidite vse podatke iz preteklosti.
The best overview of the communication
Organize your projects

Organizirajte svoje profesionalne in zasebne projekte

Nikoli več ne iščite starih e-mail sporočil. Freelancerji lahko zapletene nadzorne plošče LiveAgent uporabljajo za ločene projekte / stranke, portal za stranke z informacijami o storitvah  in program za klepet v živo za direktne poizvedbe. Ne smete porabiti nešteto ur s komunikacijo, porabite jih za tiste ure, ki jih izpišete na računu.

Srečne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve spremljane migracije iz večine najbolj priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Kako bo vaše samostojno podjetje izkoristilo storitve LiveAgent?

Poenostavite sporočila

Vse vaše zahteve za podporo iz e-mail, družabnih omrežij, telefona in klepeta v živo, lahko usmerite v eno mapo »Prejeto« in z lahkoto upravljate z vsako poizvedbo.

Prioritizirajte svoje delo

Posredujte ponavljajoča se opravila programski opremi za pomoč uporabnikom, da se bodo vaši agenti lahko osredotočili na vzdrževanje odnosov s strankami.

24/7 podpora strankam

Zmanjšajte število dohodnih zahtevkov za podporo s ponudbo celovitega portala za samopodporo, ki je dostopen 24/7/365.
Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Večkanalna programska oprema za pomoč uporabnikom

Uporabite izvirni večkanalni pristop LiveAgent, zagotovite odlične storitve za stranke na vseh glavnih komunikacijskih kanalih in avtomatizirajte ponavljajoča se opravila. Nikoli ne izgubite e-maila ali pozabite odgovoriti. Ustvarite profile strank in zbirajte dodatne informacije o svojih strankah neposredno v LiveAgentu.

Sklenite več poslov v realnem času

Pozabite na integracijo programske opreme tretjih ponudnikov za klepet v živo s svojo ekipo za pomoč z LiveAgent. Klepet v živo je vgrajeni del LiveAgent naprednih avtomatskih funkcij, kot so obrazci pred klepetom, priloge, ankete za zadovoljstvo , in celostna prilagoditev. Ustvarite edinstven videz glede na vaše želje in oblikovanje.
Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Ostanite v stiku tudi na poti

Ali veliko časa preživite stran od računalnika in bi morali biti tudi poti komunicirati s strankami? LiveAgent ponuja izvorne aplikacije za naprave iOS in Android.
Izvedite več

Transparentne in dostopne cene

Pridobite našo rešitev za strokovno pomoč po fiksni mesečni ceni brez skritih stroškov ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se za 14-dnevno brezplačno preskusno različico in pridobite popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij. Kaj čakaš? Začnite povečevati hitrost odziva že danes!

9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

Prihranite več z LiveAgentom

Odkrijte, kako prihranite več financ z našim kalkulatorjem cen in izberite pravi sistem za pomoč uporabnikom za svojo ekipo za podporo strankam.< /span>

[dobe-roke]
Povezani članki zSolo
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x