Polja zahtevka so polja po meri, ki se običajno uporabljajo za zbiranje več informacij o zahtevkih. LiveAgent vam omogoča ustvarjanje neomejenih polj zahtevkov po meri.
Primer
Ko se stranka obrne na vas glede težave z njenim naročilom. Če ID naročila shranite v polje Zahtevek po meri, lahko prihranite čas, tako da so ti podatki na voljo neposredno v polju z informacijami o zahtevkih.
Ko odgovarjate ali urejate zahtevek, ji lahko dodate več informacij z dodajanjem novih polj za zahtevek z lastnim besedilom.
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled
Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.
Webinar LiveAgent 4: Multi Knowledgebase
LiveAgent ponuja funkcijo Multi-Knowledge Base za enostavno upravljanje različnih baz znanja. Webinarji nudijo podrobne informacije in najboljše prakse za uporabo te funkcije.