Polja zahtevka so polja po meri, ki se običajno uporabljajo za zbiranje več informacij o zahtevkih. LiveAgent vam omogoča ustvarjanje neomejenih polj zahtevkov po meri.
Primer
Ko se stranka obrne na vas glede težave z njenim naročilom. Če ID naročila shranite v polje Zahtevek po meri, lahko prihranite čas, tako da so ti podatki na voljo neposredno v polju z informacijami o zahtevkih.
Ko odgovarjate ali urejate zahtevek, ji lahko dodate več informacij z dodajanjem novih polj za zahtevek z lastnim besedilom.
Dodajanje polj za zahtevke
Dodajanje polj zahtevkov znotraj nastavitve zahtevkov
Polje za zahtevek – ID naročila je dodan v zahtevek
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.