Brezplačen preizkus
  • Predloge
  • Predloge e-pošte za povratne informacije

Predloge e-pošte za povratne informacije

Povratne informacije so dragocene informacije, ki jih lahko uporabite za sprejemanje pomembnih poslovnih odločitev. Ne glede na to, ali prihajajo od vaših strank, zaposlenih ali potencialnih strank, lahko povratne informacije pomagajo pri merjenju zadovoljstva, trendov ali vedenja. Povratne informacije lahko podjetjem pomagajo tudi, da ostanejo na pravi poti, in dajo vpogled v to, kako drugi dojemajo njihovo uspešnost.

Podjetja, ki se želijo ločiti od svojih konkurentov, naj fraze »izstopati od konkurence« ne bi smela obravnavati kot le privlačno frazo, ampak kot realističen pristop.

Če ustvarite portal za stranke in želite svojim uporabnikom ponuditi najboljšo možno izkušnjo, morate zbrati njihova mnenja in ukrepati po njih. Najboljši način za zbiranje teh vpogledov je, da strankam pošljete e-pošto in jih zaprosite za povratne informacije.

Kaj je e-poštno sporočilo s povratnimi informacijami?

E-poštno sporočilo s povratnimi informacijami je e-poštno sporočilo, ki je poslano določeni skupini prejemnikov in jih prosi za mnenje o izdelku ali storitvi. V tem primeru bi z e-pošto uporabnike vprašali, kaj menijo o portalu za stranke, ki ga uporabljajo.

To lahko storite na različne načine:

  • Poziva uporabnike, naj odgovorijo na e-pošto in delijo svoje misli
  • Pošljite obrazec z odprtimi vprašanji ali z več izbirnimi odgovori
  • Vključite anketo, podobno NPS, z lestvico od 1 do 5 ali od 1 do 10
  • Prosite za oceno nekaterih funkcij ali modulov vašega portala za stranke
predloga elektronske pošte za povratne informacije
LiveAgent ponuja integracijo z NiceReply, ki vam omogoča zbiranje povratnih informacij strank iz e-pošte

To je le nekaj primerov, kako svojim strankam olajšati oceno portala za stranke, ki ga uporabljajo.

Priporočljivo je tudi, da jim ponudite dodatno spodbudo v obliki popusta ali bona, da bodo bolj motivirani za vlaganje časa in vam posredujejo povratne informacije.

Primeri vrstice z zadevo povratne e-pošte

  • Radi bi izvedeli vaše mnenje o [customer portal]
  • Kaj menite o [customer portal]?
  • Pogovoriti se moramo o [customer portal], [name] …
  • Preglejte svojo izkušnjo s [customer portal]
  • Delite svoje povratne informacije na [customer portal]
  • Delite svoje misli o [customer portal]
  • Želimo vedeti, kakšen je pogled našega uporabnika na [customer portal]
  • Hvala, ker ste aktivni na [customer portal]. Kako se vam zdi?
  • Kakšne so vaše izkušnje s [customer portal]? 
  • Želimo izboljšati [customer portal]. Potrebujemo vašo pomoč!
  • Kako lahko izboljšamo [customer portal]?

Ideje za povratne informacije

Predloga e-pošte za povratne informacije 1


Predloga e-pošte za povratne informacije 2


Predloga e-pošte za povratne informacije 3


Predloga e-pošte za povratne informacije 4


Predloga e-pošte za povratne informacije 5


Predloga e-pošte za povratne informacije 6


Predloga e-pošte za povratne informacije 7


Predloga e-pošte za povratne informacije 8


Predloga e-pošte za povratne informacije 9

Predloga e-pošte za povratne informacije – Pogosto zastavljena vprašanja

Čas razrešitve

Kdaj morate poslati e-pošto z zahtevo za povratne informacije?

Res je odvisno od tega, kako stranke uporabljajo vaš portal za stranke. Vendar ne čakajte predolgo, preden vprašate uporabnike za mnenje. Če boste čakali predolgo, se uporabnik ne bo mogel spomniti svoje prve izkušnje in vtisa ter tako ne bo mogel zagotoviti natančne povratne informacije.

Predlagamo, da pošljete povratno e-pošto najkasneje 10 dni po tem, ko je stranka začela uporabljati portal za stranke.

Koliko nadaljnjih e-poštnih sporočil z zahtevo za povratne informacije naj pošljem?

Predloge e-pošte za povratne informacije

Dva naknadna pregleda, poslana v enem tednu, sta več kot v redu. Vendar ne pozabite biti preveč nasilni in opazujte reakcije prejemnikov. Če vas prosijo, da jim prenehate pošiljati sporočila, to tudi storite.

Ničesar ne prodajate; prosite za uslugo. Dobra volja vaše stranke je, da porabi nekaj minut in deli svoja mnenja o izkušnji z vašim podjetjem, zato imejte to v mislih.

Kako dolgo naj traja moja e-pošta z zahtevo za povratne informacije?

Predloge e-pošte za povratne informacije

Vaša e-pošta mora biti kratka, pregledna in predstavljena v majhnih kosih. Splošnega pravila ni, vendar ne pišite sporočila, daljšega od 130 besed.

Ne pozabite, da dandanes ljudje porabijo le nekaj sekund za brskanje po e-pošti, pobiranje splošnih ključnih besed in tem. Čim prej morate preiti na bistvo in biti res prepričljivi, da jim omogočite, da delijo svoje povratne informacije.

Ready to put your feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kdaj morate poslati e-pošto z zahtevo za povratne informacije?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Predlagamo, da pošljete povratno e-pošto najkasneje 10 dni po tem, ko je stranka začela uporabljati portal za stranke.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko nadaljnjih e-poštnih sporočil z zahtevo za povratne informacije naj pošljem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dva naknadna pregleda, poslana v enem tednu, sta več kot v redu. Vendar ne pozabite biti preveč nasilni in opazujte reakcije prejemnikov. Če vas prosijo, da jim prenehate pošiljati sporočila, to tudi storite.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako dolgo naj traja moja e-pošta z zahtevo za povratne informacije?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vaša e-pošta mora biti kratka, pregledna in predstavljena v majhnih kosih. Splošnega pravila ni, vendar ne pišite sporočila, daljšega od 130 besed.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico