Predstavljene so predloge e-pošte za zbiranje povratnih informacij od strank, zaposlenih ali potencialnih strank. Članki vsebujejo nasvete, kako zbrati koristne informacije, kako izboljšati zadovoljstvo strank in odzivati na povratne informacije. Predstavljene so tudi predloge za personalizirana e-poštna sporočila in odzivanje na ocene na javnih platformah.
Povratne informacije so dragocene informacije, ki jih lahko uporabite za sprejemanje pomembnih poslovnih odločitev. Ne glede na to, ali prihajajo od vaših strank, zaposlenih ali potencialnih strank, lahko povratne informacije pomagajo pri merjenju zadovoljstva, trendov ali vedenja. Povratne informacije lahko podjetjem pomagajo tudi, da ostanejo na pravi poti, in dajo vpogled v to, kako drugi dojemajo njihovo uspešnost.
Podjetja, ki se želijo ločiti od svojih konkurentov, naj fraze »izstopati od konkurence« ne bi smela obravnavati kot le privlačno frazo, ampak kot realističen pristop.
Če ustvarite portal za stranke in želite svojim uporabnikom ponuditi najboljšo možno izkušnjo, morate zbrati njihova mnenja in ukrepati po njih. Najboljši način za zbiranje teh vpogledov je, da strankam pošljete e-pošto in jih zaprosite za povratne informacije.
E-poštno sporočilo s povratnimi informacijami je e-poštno sporočilo, ki je poslano določeni skupini prejemnikov in jih prosi za mnenje o izdelku ali storitvi. V tem primeru bi z e-pošto uporabnike vprašali, kaj menijo o portalu za stranke, ki ga uporabljajo.
To lahko storite na različne načine:
To je le nekaj primerov, kako svojim strankam olajšati oceno portala za stranke, ki ga uporabljajo.
Priporočljivo je tudi, da jim ponudite dodatno spodbudo v obliki popusta ali bona, da bodo bolj motivirani za vlaganje časa in vam posredujejo povratne informacije.
We hope you enjoy [customer portal] and that you find it’s insightful and easy to use.
We’re constantly striving to provide excellent service for those who are active on [customer portal]. We’d love to get your feedback through a brief customer survey.
[TAKE OUR SURVEY]
Thank you for your time. We really appreciate it!
Thank you for giving [customer portal] a try!
We strive to provide the highest quality service and care deeply about how our work affects customers like you.
We would love it if you could send us an email and tell us what we can do to make [customer portal] better.
Thank you for taking the time out of your day. We really appreciate it!
Best, the [customer portal] team
Thanks for registering and actively using [customer portal].
I wanted to reach out personally and ask for your opinion.
What’s your experience like? (e.g., amazing, terrible, etc.)
We want to be better, and your feedback helps us accomplish that. If you’re willing, it only takes a minute or two.
Share your review here [link]
Thanks for your trust,
[Customer portal team member’s name]
[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.
We’d love to get your feedback on the platform! Click one of the stars below to start a review of the portal:
[Stars]
Kind regards,
The [customer portal] team
Please tell us about your experience in this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.
Thanks,
– The [customer portal] team
As one of our preferred customers, your feedback is very important to us. We are constantly striving to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.
That being said, if you could take a minute to share your feedback, we would really appreciate it.
We hope to see you soon at [customer portal]
Best regards, [customer portal team member’s name]
Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take the time to fill it out.
[CTA]
We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team
A thank you gift awaits you afterward!
Start here
We hope you’re having a nice day.
You’ve been chosen as one of the few people who are able to review their experience as a [customer portal] user.
If you have a moment to spare, would you be willing to answer a few questions? We’d truly appreciate your feedback.
Our short survey takes about [x] minutes:
Share your feedback
Thanks for your help!
Cheers,
The [customer portal] team at [company]
Res je odvisno od tega, kako stranke uporabljajo vaš portal za stranke. Vendar ne čakajte predolgo, preden vprašate uporabnike za mnenje. Če boste čakali predolgo, se uporabnik ne bo mogel spomniti svoje prve izkušnje in vtisa ter tako ne bo mogel zagotoviti natančne povratne informacije.
Predlagamo, da pošljete povratno e-pošto najkasneje 10 dni po tem, ko je stranka začela uporabljati portal za stranke.
Dva naknadna pregleda, poslana v enem tednu, sta več kot v redu. Vendar ne pozabite biti preveč nasilni in opazujte reakcije prejemnikov. Če vas prosijo, da jim prenehate pošiljati sporočila, to tudi storite.
Ničesar ne prodajate; prosite za uslugo. Dobra volja vaše stranke je, da porabi nekaj minut in deli svoja mnenja o izkušnji z vašim podjetjem, zato imejte to v mislih.
Vaša e-pošta mora biti kratka, pregledna in predstavljena v majhnih kosih. Splošnega pravila ni, vendar ne pišite sporočila, daljšega od 130 besed.
Ne pozabite, da dandanes ljudje porabijo le nekaj sekund za brskanje po e-pošti, pobiranje splošnih ključnih besed in tem. Čim prej morate preiti na bistvo in biti res prepričljivi, da jim omogočite, da delijo svoje povratne informacije.
Ready to put your feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Predloge e-poštnih sporočil z vsebino
Vsebinska e-poštna sporočila so učinkovita za oglaševalske akcije. Vključite prilagojen pozdrav, opomnik na izdelek ter močan CTA.
Predloge elektronske pošte portala za stranke
Predloge e-poštnih predlog za stranke omogočajo samopostrežno izmenjavo informacij, iskanje rešitev in postavljanje poizvedb. E-poštna sporočila za preverjanje, pozdravna in potrditvena sporočila ter ponastavitvena e-poštna sporočila z geslom so ključnega pomena. E-poštna sporočila s povratnimi informacijami in povabili so pomembna za vzpostavitev učinkovite komunikacije s strankami. Priporočljivo je uporabljati e-poštne predloge v obliki HTML za sporočila, ki spodbujajo k dejanju. Pomembno je tudi, da se e-poštna sporočila pošiljajo takoj, ko je to potrebno, da se uporabnikom omogoči nemoten dostop do portala za stranke.
Klicni center življenjepis mora biti urejen in berljiv. Telefonska podpora ostaja priljubljena, zato je pomembno, da agenti uporabljajo pravilen jezik in bonton pri interakciji s strankami. Nasveti vključujejo začetne fraze, zahteve za informacije, zadrževanje in prenašanje klicev ter obravnavanje jeznih strank.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team