Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zahtevek za podporo

Kaj je zahtevek za podporo

Zahtevek za podporo strankam omogoča, da podjetju pošljejo vprašanje ali poizvedbo. Zahtevek za podporo je zahteva, ki jo prejme sistem izdajanja Zahtevkov. Vsak ustvarjen zahtevek ima svoj unikatni ID. Zahtevek za podporo je odprt, dokler je služba za pomoč strankam ne reši. Na enem mestu so shranjena vsa sporočila pogovora.

Pogosta vprašanja

Kaj je zahtevek za podporo?

Zahtevek za podporo je vhodno povpraševanje stranke po podjetju, izdelku ali storitvi. Lahko prihaja preko komunikacijskih kanalov, ki jih uporablja podjetje. Vsak zahtevek ima svojo osebno identifikacijo. Poročilo obdela agent, katerega naloga je podpirati stranko in nuditi pomoč. 

Kako se ustvari zahtevek za podporo?

Zahtevek za podporo ustvari stranka, ki vzpostavi stik preko katerega koli komunikacijskega kanala, ki ga uporablja podjetje.

 

Kje lahko v LiveAgent najdete seznam zahtevkov za podporo?

Seznam LiveAgent zahtevkov za podporo lahko najdete v razdelku Zahtevki. 

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico