Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Avtomatizacija podpore

Ste utrujeni od izgubljanja časa za nepotrebna vsakodnevna reševanja nalog za podporo?

Ti ponavljajoči se postopki lahko izčrpajo čas vaših agentov in tudi sredstva podjetja.

Ste vedeli, da…

86 % kupcev je pripravljenih plačati več za odlično uporabniško izkušnjo.

Zato je nujno zmanjšati število ponavljajočih se opravil z avtomatizacijo podpore, da bi ustvarili učinkovite in uspešne storitve za stranke.

Kaj je avtomatizacija podpore?

Avtomatizacija podpore je pomoč strankam, ki jo zagotavlja umetna inteligenca ali programska oprema, ki pretežno avtomatizira upravljanje delovnih postopkov. Pravila avtomatizacije na primer omogočajo, da se agenti v  službi za podporo osredotočijo na pomembnejše naloge. Avtomatizacija storitev za stranke lahko izboljša produktivnost zaposlenih in hkrati okrepi odnose s strankami.

Prednosti avtomatizacije podpore

Povečano zadovoljstvo strank

Z avtomatizacijo odvečnih vsakodnevnih opravil, lahko podjetja na splošno povečajo svojo produktivnost in se osredotočijo na stranke, ki potrebujejo posebno pomoč. Posledično so odzivni časi boljši, stranke pa zadovoljnejše.

Izboljšana produktivnost zaposlenih

Avtomatizacija podpore strankam omogoča, da so vaši agenti prisotni in osredotočeni na vsakodnevne naloge ključnega pomena. Kakovostna programska oprema za avtomatizacijo podpore vam omogoča, da poizvedbe strank razdelite v skladu s potrebami kar posledično izboljša vaše poslovne procese. Funkcije službe za pomoč uporabnikom, kot so pravila in poročila, prispevajo k boljšemu času reševanja zahtevkov in večji produktivnosti, brez potrebe po stalnem nadzoru.

Manjša poraba denarja

Avtomatizacija podpore lahko vaši blagovni znamki prihrani ne le čas, temveč tudi denar. Zaradi avtomatizacije procesov vam ni treba zaposlovati dodatnih delavcev. Namesto tega lahko ustvarite avtomatizacijo v sistemu in ustvarite več dobička za manj denarja.

Kako vzpostaviti avtomatizacijo podpore?

Za vzpostavitev avtomatizacije podpore potrebujete učinkovito in uspešno orodje za avtomatizacijo službe za pomoč uporabnikom. Seveda je izbira orodja odvisna od želja in potreb vašega podjetja. Če imate na primer klicni center, je smiselno, da za avtomatizacijo podpore iščete orodje z avtomatiziranimi funkcijami, kot so samodejni povratni klic, IVR, preusmeritev klicev itd.

Če pa iščete celovito rešitev za avtomatizacijo podpore, je programska oprema za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, prava izbira za vaše podjetje. Programska oprema za pomoč uporabnikom je sistem za storitve za stranke, ki spremlja poizvedbe strank na več platformah, ustvarja poročila, avtomatizira ponavljajoče se nepotrebne naloge/procese in še več. Poleg tega je LiveAgent sistem za pomoč uporabnikom, ki ponuja različne naročnine, odvisno od vaših poslovnih ciljev.

Preden izberete rešitev za pomoč uporabnikom, morate preveriti, ali sistem ponuja koristne funkcije za avtomatizacijo podpore. Tukaj je nekaj funkcij avtomatizacije, ki jih ponuja LiveAgent;

Časovna pravila

Časovna pravila so funkcija avtomatizacije službe za pomoč uporabnikom, ki se sproži glede na čas in ne glede na dejanje. Vaše podjetje lahko na primer nastavi časovno pravilo, ki po 48 urah pošlje nadaljnje e-poštno sporočilo.

Pravila

LiveAgent ponuja tudi funkcijo “pravila“, ki vaši blagovni znamki omogoča, da avtomatizira procese, kot so: reševanje zahtevkov, prenosi zahtevkov, dodajanje oznak in drugo.

IVR

Interaktivni glasovni odziv je avtomatiziran telefonski sistem, ki zbira in posreduje informacije strankam. Sistem komunicira s klicatelji in nato izvede ustrezno/zahtevano dejanje. Lahko na primer;

  • poveže stranko z ustreznim oddelkom
  • ponudi povratni klic, če je čakalna vrsta predolga

Posledično lahko vaše podjetje z avtomatizacijo postopka podpore preko telefona, izboljša odzivni čas in zmanjša število preusmeritev klicev.

Samodejni povratni klic

Funkcija samodejnega povratnega klica je ena od funkcij klicnega centra, ki strankam omogoča, da zahtevajo povratni klic, kadar je čakalna vrsta predolga in ni  razpoložljivih agentov. Tako lahko preprečite frustracije strank, ustvarite nemoten potek dela agentov in izboljšate splošno izkušnjo strank.

Avtomatizirana distribucija zahtevkov

Avtomatizirana distribucija zahtevkov je funkcija, ki zagotavlja, da vsak  predstavnik službe za pomoč strankam prejme optimalno količino zahtevkov. Optimalna obremenitev zahtevkov se razlikuje od podjetja do podjetja. LiveAgent vam omogoča, da določite optimalno, najprimernejšo obremenitev zahtevkov za svojo ekipo s štirimi različnimi možnostmi usmerjanja: povprečna ali največja izkoriščenost, usmeritev vsem in naključna dodelitev.

Vse te funkcije vam omogočajo avtomatizacijo odvečnih postopkov podpore.

Kako lahko izpostavite funkcije avtomatizacije podpore znotraj LiveAgenta?

Pravila dodeljevanja in pravila obveščanja lahko le v nekaj minutah nastavite na zaslonu za konfiguracijo pravil v programu LiveAgent. Za več informacij, preverite naš obsežen spletni seminar.

https://www.youtube.com/watch?v=WzQQ9_O_1mE

Če imate težave pri nastavljanju funkcij avtomatizacije v programu LiveAgent, se za pomoč obrnite na našo podporo strankam.

Izboljšanje avtomatizacije podpore

Nasveti:

Avtomatizirano posredovanje e-pošte

Kakovosten sistem za storitve za stranke lahko vsa vaša e-poštna sporočila samodejno posreduje na eno platformo, kjer jih razvrsti. Tako boste imeli vse poizvedbe strank na enem mestu. Poleg tega ima sistem nabor funkcij, ki vašim agentom omogočajo, da si ogledajo vse podrobnosti o stranki iz sistema CRM neposredno v zahtevku. Poleg tega lahko nastavite e-poštna sporočila za ocenjevanje zahtevkov, tako da lahko takoj dobite povratne informacije.

Ustvarite organizacijo zahtevkov

Neorganizirane poizvedbe strank so lahko škodljive za vsako blagovno znamko. Ustrezen sistem za pomoč uporabnikom, ki vključuje funkcije avtomatizacije, omogoča ustvarjanje oznak, ki lahko hitro zagotovijo odlično organizacijo zahtevkov za vaše agente. Poleg tega imajo oznake veliko vlogo pri oblikovanju avtomatiziranih podpornih postopkov. Če imate na primer zahtevek z oznako URGENTNO, lahko za vaše agente nastavite pravilo, ki samodejno določi prednost teh poizvedb.

Ne pretiravajte z avtomatizacijo

Najpomembnejši nasvet za izboljšanje avtomatizacije podpore je, da ne pretiravate. Čeprav si prizadevate zmanjšati človeške posege in ustvariti popolnoma avtomatizirano podjetje, je lahko prevelika stopnja avtomatizacije kontraproduktivna. Ne razumite nas narobe, avtomatizirani delovni procesi lahko odpravijo ponavljajoča se opravila in posledično izboljšajo čas reševanja poizvedb strank. Vendar pa se stranke ne želijo ves čas pogovarjati z roboti. Vedno poskrbite, da najprej pomislite na svoje stranke, in avtomatizirate le razumne in koristne procese za svojo nišo.

Odkrijte več

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Are you ready to automate repetitive support processes?

LiveAgent is help desk software that automates, tracks, and reports. Try out all the features and improve your customer service immediately.

14-DAY FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je avtomatizacija podpore?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Avtomatizacija podpore je pomoč strankam, ki jo zagotavlja umetna inteligenca ali programska oprema, ki pretežno avtomatizira upravljanje delovnih postopkov. Poleg tega, pravila avtomatizacije omogočajo, da se agenti v službi za podporo osredotočijo na pomembnejše naloge, s čimer se izboljša produktivnost.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakšne so prednosti avtomatizacije podpore?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prednosti avtomatizacije podpore vključujejo, povečano zadovoljstvo strank, povečana produktivnost zaposlenih, manjša potrošnja za sredstva. ” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako vzpostaviti avtomatizacijo podpore?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Za vzpostavitev avtomatizacije podpore potrebujete učinkovito in uspešno programsko rešitev za službo za pomoč uporabnikom, kot je programska oprema za službo za pomoč uporabnikom, ki ne le avtomatizira, temveč tudi poroča in spremlja poizvedbe strank. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako izboljšati avtomatizacijo podpore?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Najpomembnejši nasvet za izboljšanje avtomatizacije podpore je, da ne pretiravate. Čeprav si prizadevate zmanjšati človeške posege in ustvariti popolnoma avtomatizirano podjetje, je lahko prevelika stopnja avtomatizacije kontraproduktivna. Ne razumite nas narobe, avtomatizirani delovni procesi lahko odpravijo ponavljajoča se opravila in posledično izboljšajo čas reševanja poizvedb strank. Vendar pa se stranke ne želijo ves čas pogovarjati z roboti. Vedno poskrbite, da najprej pomislite na svoje stranke, in avtomatizirate le razumne in koristne procese za svojo nišo. ” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.