Kaj so časovna pravila?
Časovna pravila so samodejna pravila , ki ne sprožijo dejanja, temveč so časovno pogojena. Najpogosteje se uporabljajo za čiščenje služb za pomoč uporabnikom, opomnike po e-pošti ali nadaljnje ukrepe, reševanje zahtevkov, ki že nekaj časa niso bili obdelani, ali dodajanje oznak . Možnosti je neskončno.
Primeri časovnih pravil
Primer #1
Kot uporabnik LiveAgent lahko nastavite časovno pravilo, ki samodejno pošlje nadaljnje e-poštno sporočilo 24 ur po zadnji interakciji s stranko.
Primer #2
Nastavite lahko tudi časovno pravilo, ki bo samodejno označilo vse zahtevke, na katere se v 10-ih dneh ni odzvalo ali ki niso v tem času razrešene.
Primer #3
LiveAgent bo samodejno izbrisal zahtevke, označene kot SPAM, starejše od 90 dni.
Kako časovna pravila delujejo?
Ko je enkrat časovno pravilo nastavljeno, sistem samodejno izvaja periodične preglede ozadja v kratkih intervalih (običajno eno minuto) in preverja, ali so izpolnjeni pogoji časovnega pravila. Če so, se pravilo samodejno izvrši.
Zakaj so časovna pravila pomembna?
Časovna pravila so lahko izjemno koristna za vsa podjetja, ki imajo velik obseg zahtevkov, saj lahko v kratkem času razbremenijo stres agentov in izvršijo vsakdanja in ponavljajoča se opravila.
Glavne prednosti časovnih pravil so:
- Izboljšana učinkovitost/potek dela agenta
- Izboljšani odzivni časi
- Manj prostora za človeške napake
- Manj stresa/zmanjšana možnost izgorelosti
- Zmanjšani stroški podpore in prihranjen čas
Katere druge vrste pravil obstajajo v LiveAgentu?
Uporabniki LiveAgent lahko poleg časovnih pravil izkoristijo tudi samodejna pravila, ki temeljijo na sprožilcih, in pravila SLA (pogodba o ravni storitve).
Pravila dejanja
Pravila dejanja so osnovna pravila, ki jih sprožijo dejanja. Uporabniki LiveAgent lahko nastavijo sprožilec in dejanje, in ko so izpolnjeni pogoji sprožilca, se dejanje izvede. Tako lahko na primer nastavite pravilo, ki bo obračunskemu oddelku samodejno dodelilo vse zahtevke, ki vsebujejo besede »obračun« ali »plačilo«.
Pravila SLA
Pravila SLA se lahko uporabljajo samo za nastavitev SLA in so vezana na ravni SLA. Primer pravila SLA je lahko sprememba ravni SLA zahtevka ali ustavitev izvajanja drugih pravil.
Automate tasks with time-triggered rules
Save up to 15 hours of work each week with custom automation rules. The possibilities are endless. Try them today. No credit card required.
Kaj lahko storite s časovnimi pravili v LiveAgentu?
Časovna pravila se lahko uporabljajo, kadar:
- Zahtevek je starejši od določenega števila dni, ur ali minut
- Status zahtevka se ni spremenil v določenem številu dni, ur ali minut
- Zahtevek poteče v manj kot določenem številu dni, ur ali minut
- Zahtevek je potekel v več kot določeno število dni, ur ali minut
Pogoji, ki jih je mogoče uporabiti za časovna pravila
- Status zahtevka
- Ustvarjanje zahtevka (datum)
- Sprememba zahtevka (datum)
- Izbrisani zahtevek
- URL napotitelja zahtevka
- Prioriteta zahtevka
- Oddelek odgovoren za zahtevke
- Zahtevek je dodeljen
- Skupina strank
- Oznake zahtevkov
Dejanja, ki jih je mogoče izvesti s časovnimi pravili
- Prenesi zahtevek
- Reši zahtevek
- Izbriši zahtevek
- Spremeni prioriteto zahtevka
- Spremeni raven SLA
- Označi kot neželeno
- Označi kot želeno
- Nepotrebni zahtevek
- Pošlji odgovor
- Spremeni zadevo zahtevka
- URL klica
- Dodaj oznako
- Odstrani oznako
- Sporočilo pošlji
- Zaustavite druga pravila
- Zahtevek HTTP
Kako izgledajo časovna pravila v praksi?
Če je za zahtevek uporabljeno pravilo, bo sprememba prikazana v podrobnem pogledu zahtevka (da se zagotovi jasna odgovornost pri ravnanju z zahtevki.) Skrbniki in agenti lahko vidijo spremembe pri zahtevku s časovnimi pravili dejanja.
Kako nastaviti časovna pravila v LiveAgentu
- Prijavite se v LiveAgent.
- Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici).
- Kliknite Avtomatizacija.
- Kliknite Časovna pravila.
- Kliknite Ustvari.
- Potrdite polje Aktivni status
- Ustvarite ime za svoje pravilo.
- Razdelek Opombe lahko pustite prazen, pravilo pa lahko podrobneje opišete. To polje je namenjeno vam, da vam bo lažje.
- Izberite spremenljivko »Uporabi, ko«.
- Izberite časovne pogoje – čez koliko časa naj se izvrši vaše pravilo?
- Opcijsko: Kliknite Dodaj skupino pogojev.
- Izberite pogoje po svojih željah.
- Izberite polja za izvedbo dejanj po svojih željah
- Kliknite Shrani.
Prednosti časovnih pravil
Manj prostora za človeške napake in manjša možnost izgorelosti agentov
Avtomatizacija je natančna – ljudje niso. Si predstavljate, da bi si morali vaši agenti zapomniti, za katere zahtevke niso prejeli odgovora, in bi morali nadaljevati?
Seveda bi bilo nemogoče, kar bi lahko ustvarilo neprijetne situacije, ki bi lahko škodile vašemu poslu. Poleg tega lahko zapomnitev, kdaj je primeren čas za nadaljevanje vsake zahteve kupca, povzroči hitro izgorevanje agentov.
Če imate vzpostavljena samodejna pravila, ki skrbijo za te administrativne naloge, boste svojim agentom prihranili čas in misli ter jim omogočili, da se osredotočijo na bolj pereče naloge. To bo pripomoglo tudi k temu, da niso pod stresom in so lahko produktivni dlje časa.
Izboljšano zadovoljstvo strank
Zadovoljne stranke so temelj vsakega podjetja, saj vplivajo na priporočila, spletne preglede, ustno ponudbo in prodajo. Vsako podjetje si mora tako prizadevati, da svoje stranke osrečuje z odličnimi storitvami, hitrim odzivnim časom in prilagojenim pristopom.
Zadovoljiti vaše stranke s časovnimi pravili je enostavno, pustite, da sistem spremlja vsako poizvedbo in vaše stranke se bodo počutile spoštovane in cenjene. Tako enostavno je!
Zadovoljne stranke so najboljše stranke
Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Samodejna pravila prihranijo čas in denar
Si predstavljate, da bi morali vsak neodgovorjen zahtevek spremljati ročno? Ne samo, da bi bila to zelo zamudna naloga, ampak bi bila tudi zelo draga.
Na srečo lahko programska oprema za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, izvaja nešteto časovnih pravil, s katerimi bodo vaši agenti dolgoročno prihranili veliko časa. Prepustite logistiko nam, da se bodo vaši agenti lahko osredotočili na tisto, kar je pomembno — negovanje odnosov s strankami.
Viri Baze znanja
Če želite izvedeti več o časovnih pravilih, si oglejte naše vire v bazi znanja:
Ste pripravljeni ustvariti lastna časovna pravila?
Prihranite do 15 ur dela vsak teden s časovnimi pravili po meri. Možnosti so neskončne. Preizkusite jih še danes. Kreditna kartica ni potrebna. Pričnite svoj brezplačni 30-dnevni preizkus.
Want to optimize your customer support workflows and improve response times?
With LiveAgent's time rules, you can easily set up rules and criteria to automatically prioritize and escalate support tickets based on their age or urgency.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.