Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Časovna pravila

Kaj so časovna pravila?

Časovna pravila so samodejna pravila , ki ne sprožijo dejanja, temveč so časovno pogojena. Najpogosteje se uporabljajo za čiščenje služb za pomoč uporabnikom, opomnike po e-pošti ali nadaljnje ukrepe, reševanje zahtevkov, ki že nekaj časa niso bili obdelani, ali dodajanje oznak . Možnosti je neskončno.

Časovna-pravila-LiveAgent

Primeri časovnih pravil

Primer #1

Kot uporabnik LiveAgent lahko nastavite časovno pravilo, ki samodejno pošlje nadaljnje e-poštno sporočilo 24 ur po zadnji interakciji s stranko.

Primer #2

Nastavite lahko tudi časovno pravilo, ki bo samodejno označilo vse zahtevke, na katere se v 10-ih dneh ni odzvalo ali ki niso v tem času razrešene.

Primer #3

LiveAgent bo samodejno izbrisal zahtevke, označene kot SPAM, starejše od 90 dni.

Časovna pravila

Kako časovna pravila delujejo?

Ko je enkrat časovno pravilo nastavljeno, sistem samodejno izvaja periodične preglede ozadja v kratkih intervalih (običajno eno minuto) in preverja, ali so izpolnjeni pogoji časovnega pravila. Če so, se pravilo samodejno izvrši.

Zakaj so časovna pravila pomembna?

Časovna pravila so lahko izjemno koristna za vsa podjetja, ki imajo velik obseg zahtevkov, saj lahko v kratkem času razbremenijo stres agentov in izvršijo vsakdanja in ponavljajoča se opravila.

Glavne prednosti časovnih pravil so:

  • Izboljšana učinkovitost/potek dela agenta
  • Izboljšani odzivni časi
  • Manj prostora za človeške napake
  • Manj stresa/zmanjšana možnost izgorelosti
  • Zmanjšani stroški podpore in prihranjen čas
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.

Peter Komornik, direktor
logo slido black

Katere druge vrste pravil obstajajo v LiveAgentu?

Uporabniki LiveAgent lahko poleg časovnih pravil izkoristijo tudi samodejna pravila, ki temeljijo na sprožilcih, in pravila SLA (pogodba o ravni storitve).

Pravila dejanja

Pravila dejanja so osnovna pravila, ki jih sprožijo dejanja. Uporabniki LiveAgent lahko nastavijo sprožilec in dejanje, in ko so izpolnjeni pogoji sprožilca, se dejanje izvede. Tako lahko na primer nastavite pravilo, ki bo obračunskemu oddelku samodejno dodelilo vse zahtevke, ki vsebujejo besede »obračun« ali »plačilo«.

Ustvari pravilo-v-LiveAgent

Pravila SLA

Pravila SLA se lahko uporabljajo samo za nastavitev SLA in so vezana na ravni SLA. Primer pravila SLA je lahko sprememba ravni SLA zahtevka ali ustavitev izvajanja drugih pravil.

Automate tasks with time-triggered rules

Save up to 15 hours of work each week with custom automation rules. The possibilities are endless. Try them today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Kaj lahko storite s časovnimi pravili v LiveAgentu?

Časovna pravila se lahko uporabljajo, kadar:

  • Zahtevek je starejši od določenega števila dni, ur ali minut
  • Status zahtevka se ni spremenil v določenem številu dni, ur ali minut
  • Zahtevek poteče v manj kot določenem številu dni, ur ali minut
  • Zahtevek je potekel v več kot določeno število dni, ur ali minut

Pogoji, ki jih je mogoče uporabiti za časovna pravila

  • Status zahtevka
  • Ustvarjanje zahtevka (datum)
  • Sprememba zahtevka (datum)
  • Izbrisani zahtevek
  • URL napotitelja zahtevka
  • Prioriteta zahtevka
  • Oddelek odgovoren za zahtevke
  • Zahtevek je dodeljen
  • Skupina strank
  • Oznake zahtevkov

Dejanja, ki jih je mogoče izvesti s časovnimi pravili

  • Prenesi zahtevek
  • Reši zahtevek
  • Izbriši zahtevek
  • Spremeni prioriteto zahtevka
  • Spremeni raven SLA
  • Označi kot neželeno
  • Označi kot želeno
  • Nepotrebni zahtevek
  • Pošlji odgovor
  • Spremeni zadevo zahtevka
  • URL klica
  • Dodaj oznako
  • Odstrani oznako
  • Sporočilo pošlji
  • Zaustavite druga pravila
  • Zahtevek HTTP

Kako izgledajo časovna pravila v praksi?

Če je za zahtevek uporabljeno pravilo, bo sprememba prikazana v podrobnem pogledu zahtevka (da se zagotovi jasna odgovornost pri ravnanju z zahtevki.) Skrbniki in agenti lahko vidijo spremembe pri zahtevku s časovnimi pravili dejanja.

Časovna pravila

Kako nastaviti časovna pravila v LiveAgentu

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici).
  3. Kliknite Avtomatizacija.
  4. Kliknite Časovna pravila.
  5. Kliknite Ustvari.
  6. Potrdite polje Aktivni status
  7. Ustvarite ime za svoje pravilo.
  8. Razdelek Opombe lahko pustite prazen, pravilo pa lahko podrobneje opišete. To polje je namenjeno vam, da vam bo lažje.
  9. Izberite spremenljivko »Uporabi, ko«.
  10. Izberite časovne pogoje – čez koliko časa naj se izvrši vaše pravilo?
  11. Opcijsko: Kliknite Dodaj skupino pogojev.
  12. Izberite pogoje po svojih željah.
  13. Izberite polja za izvedbo dejanj po svojih željah
  14. Kliknite Shrani.
Časovna pravila

Prednosti časovnih pravil

Manj prostora za človeške napake in manjša možnost izgorelosti agentov

Avtomatizacija je natančna – ljudje niso. Si predstavljate, da bi si morali vaši agenti zapomniti, za katere zahtevke niso prejeli odgovora, in bi morali nadaljevati?

Seveda bi bilo nemogoče, kar bi lahko ustvarilo neprijetne situacije, ki bi lahko škodile vašemu poslu. Poleg tega lahko zapomnitev, kdaj je primeren čas za nadaljevanje vsake zahteve kupca, povzroči hitro izgorevanje agentov.

Če imate vzpostavljena samodejna pravila, ki skrbijo za te administrativne naloge, boste svojim agentom prihranili čas in misli ter jim omogočili, da se osredotočijo na bolj pereče naloge. To bo pripomoglo tudi k temu, da niso pod stresom in so lahko produktivni dlje časa.

Izboljšano zadovoljstvo strank

Zadovoljne stranke so temelj vsakega podjetja, saj vplivajo na priporočila, spletne preglede, ustno ponudbo in prodajo. Vsako podjetje si mora tako prizadevati, da svoje stranke osrečuje  z odličnimi storitvami, hitrim odzivnim časom in prilagojenim pristopom.

Zadovoljiti vaše stranke s časovnimi pravili je enostavno, pustite, da sistem spremlja vsako poizvedbo in vaše stranke se bodo počutile spoštovane in cenjene. Tako enostavno je!

Zadovoljne stranke so najboljše stranke.

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Značke

Samodejna pravila prihranijo čas in denar

Si predstavljate, da bi morali vsak neodgovorjen zahtevek spremljati ročno? Ne samo, da bi bila to zelo zamudna naloga, ampak bi bila tudi zelo draga.

Na srečo lahko programska oprema za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, izvaja nešteto časovnih pravil, s katerimi bodo vaši agenti dolgoročno prihranili veliko časa. Prepustite logistiko nam, da se bodo vaši agenti lahko osredotočili na tisto, kar je pomembno – negovanje odnosov s strankami..

Viri Baze znanja

Če želite izvedeti več o časovnih pravilih, si oglejte naše vire v bazi znanja:

LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Ste pripravljeni ustvariti lastna časovna pravila?

Prihranite do 15 ur dela vsak teden s časovnimi pravili po meri. Možnosti so neskončne. Preizkusite jih še danes. Kreditna kartica ni potrebna. Pričnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj so časovna pravila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Časovna pravila so samodejna pravila, ki ne sprožijo dejanja, temveč so časovno pogojena. Najpogosteje se uporabljajo za čiščenje služb za pomoč uporabnikom, opomnike po e-pošti ali nadaljnje ukrepe, reševanje zahtevkov, ki že nekaj časa niso izvajale nobene dejavnosti, ali dodajanje oznak.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako časovna pravila delujejo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Ko je časovno pravilo nastavljeno, sistem samodejno izvaja periodične preglede ozadja v kratkih intervalih (običajno eno minuto) in preverja, ali so izpolnjeni pogoji časovnega pravila. Če so, se pravilo samodejno izvrši. .” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je primer časovnega pravila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Dober primer časovnega pravila je pravilo, ki samodejno izbriše zahtevke, označene kot SPAM, starejše od 90 dni.” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico