Kaj je ocena zadovoljstva strank?
Stranke lahko posredujejo povratne informacije, potem ko je bil njihov zahtevek rešen. To naredite z enostavnim vprašalnikom z dvema možnostma: dobro ali slabo oceno. Stranke lahko pustijo tudi komentar, če želijo izraziti svoje mnenje. Ocena zadovoljstva strank je odličen način za preverjanje učinkovitosti vaših agentov.
Ocene lahko posredujejo le stranke, ne pa tudi agenti, tudi če so odprli zahtevek.
Frequently Asked Questions
Kaj je ocena zadovoljstva strank?
Ocena zadovoljstva strank je merilo, ki nam pokaže, kako zadovoljna je stranka s storitvami za stranke. Na to lahko odgovori potem, ko zastopnik razreši njihovo težavo. Običajno se to naredi s preprostim vprašalnikom, kjer lahko napišejo, ali je ocena dobra ali slaba.
Kako izračunati oceno zadovoljstva strank?
Oceno zadovoljstva strank je mogoče na primer izračunati s preprostim vprašalnikom, ki bo stranki na voljo po rešitvi njene vloge. Stranka daje pozitivno ali negativno oceno in na lestvici ocen strank lahko ocenimo, ali so stranke zadovoljne s storitvijo.
Kako izboljšati oceno zadovoljstva strank?
Če želite povečati oceno zadovoljstva strank, morate razviti svojo storitev za stranke. Ne pozabite na svoje stranke individualno in bodite pozorni nanje kot posameznike. Dajte svojim strankam možnost, da na različne načine stopijo v stik z vami, da izberejo najboljše za njih. Na težave strank se odzovite čim hitreje in enostavno. Zbirajte povratne informacije in ocene strank. Uporabite jih za izboljšanje svojih dejanj.
Zadovoljstvo s storitvami za stranke
Pomen zadovoljstva strank in kako ga doseči z odličnimi storitvami v središču pozornosti. LiveAgent ponuja napredne programske rešitve za upravljanje in spremljanje zadovoljstva strank ter zbiranje povratnih informacij. Klepetajte, klici, video klici, kontaktni obrazci, forum, povratne informacije, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, WhatsApp, Slack. Najboljši 4.8/5 5/5.
Besedilo govori o pomenu zadovoljstva strank in uporabi programske opreme LiveAgent za doseganje tega. Ponuja tudi nasvete za izboljšanje zadovoljstva strank in povečanje uspešnosti podjetja. Klepet v živo in statistika sta ključnega pomena za izboljšanje izkušnje strank. LadiTech omogoča integracijo LiveAgenta za izboljšanje podpore strankam.
Ste zastali? Povečajte prodajo z LiveAgentom!
Podpora za klepet v živo je ključna za povečanje prodaje, saj pretvarja obiskovalce spletne strani v plačujoče stranke. LiveAgent ponuja več kot 180 naprednih funkcij, ki pomagajo zagotoviti najboljšo možno storitev za stranke.
Zadovoljstvo strank je ključni cilj podjetij. Merimo ga z izpolnjevanjem pričakovanj kupcev. Lahko se izboljša s kakovostnimi izdelki, storitvami in podporo strankam. Preizkusite LiveAgent Naročite demo. Zagovornik znamke je lahko znana oseba ali zaposleni, ki širi blagovno znamko med ljudmi. Izboljšajte sodelovanje strank, stopnjo obiskov e-pošte in še več! Klepet v živo statistika in trendi je ključnega pomena. Pripravite se, da izboljšate svojo izkušnjo podpore strankam s pomočjo brezhibne integracije LiveAgenta z LadiTech.