Kaj je ocena zadovoljstva strank?
Stranke lahko posredujejo povratne informacije, potem ko je bil njihov zahtevek rešen. To naredite z enostavnim vprašalnikom z dvema možnostma: dobro ali slabo oceno. Stranke lahko pustijo tudi komentar, če želijo izraziti svoje mnenje. Ocena zadovoljstva strank je odličen način za preverjanje učinkovitosti vaših agentov.
Ocene lahko posredujejo le stranke, ne pa tudi agenti, tudi če so odprli zahtevek.
Frequently asked questions
Kaj je ocena zadovoljstva strank?
Ocena zadovoljstva strank je merilo, ki nam pokaže, kako zadovoljna je stranka s storitvami za stranke. Na to lahko odgovori potem, ko zastopnik razreši njihovo težavo. Običajno se to naredi s preprostim vprašalnikom, kjer lahko napišejo, ali je ocena dobra ali slaba.
Kako izračunati oceno zadovoljstva strank?
Oceno zadovoljstva strank je mogoče na primer izračunati s preprostim vprašalnikom, ki bo stranki na voljo po rešitvi njene vloge. Stranka daje pozitivno ali negativno oceno in na lestvici ocen strank lahko ocenimo, ali so stranke zadovoljne s storitvijo.
Kako izboljšati oceno zadovoljstva strank?
Če želite povečati oceno zadovoljstva strank, morate razviti svojo storitev za stranke. Ne pozabite na svoje stranke individualno in bodite pozorni nanje kot posameznike. Dajte svojim strankam možnost, da na različne načine stopijo v stik z vami, da izberejo najboljše za njih. Na težave strank se odzovite čim hitreje in enostavno. Zbirajte povratne informacije in ocene strank. Uporabite jih za izboljšanje svojih dejanj.
- Vprašanja v anketi o zadovoljstvu strank (brezplačne predloge)
- Anketa o zadovoljstvu strank [Pojasnjeno]
- Ocena zadovoljstva strank [Pojasnjeno]
- Ocene napovedi zadovoljstva (Pojasnjeno)
- Kako narediti anketo med strankami (+primeri)
- Ocene storitev za stranke [Pojasnjeno]
- Storitve za stranke merila uspešnosti - LiveAgent
- Brezplačne predloge za pomoč uporabnikom (kopiraj in prilepi) | LiveAgent