Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Anketa o zadovoljstvu strank

Kaj je anketa o zadovoljstvu strank?

Survey is an examination of opinions, behavior made by asking people questions.

Cambridge dictionary

Stranke ankete izpolnijo po izkušnjah s podpornim osebjem. Znane tudi kot raziskave zadovoljstva strank. Te raziskave sprašujejo stranko o tem, kako so z njimi ravnali predstavniki strank.

Vse stranke ne izpolnijo obrazca. Nekateri menijo, da je izguba časa in ni vredna, zato ga preskočijo. Kljub temu so za podjetje dragocene informacije.

Vsi agenti se po svojih najboljših močeh trudijo zagotoviti, da ima stranka dobre izkušnje. Včasih je stranka tako razočarana nad izdelkom, da lahko napačno izpolni obrazec za anketo. To je posledica napačne interpretacije stranke.

Kaj mora vključevati raziskava zadovoljstva strank?

Preden začnete ustvarjati anketo, je pomembno ugotoviti:

  • Orodje, ki ga boste uporabili
  • Na koga skušate ciljati z anketo (lahko je to poseben segment vaših strank)
  • Cilji, ki jih bo vaše podjetje uporabilo za oceno uspešnosti ankete

Kako določiti cilje za raziskavo zadovoljstva strank?

Ključnega pomena je izbira ciljev SMART, preden ustvarite anketo o zadovoljstvu.

Ko razmišljate o možnih tarčah, se prepričajte, da so:

  • S – specifične
  • M – izmerljive
  • A – dosegljive
  • R – relevantne
  • T – časovno omejene

Po tem lahko začnete ustvarjati vprašanja, primerna za vašo blagovno znamko.

Vrste vprašanj:

  • Odpri
  • Zaprto
  • Več možnosti izbire
  • Ocenjevalne vrste vprašanj
  • Lestvica vprašanj

Pomembno je, da natančno ocenite, kateri so primerni za vaše cilje. Če želite imeti koristno anketo, morate olajšati izkušnje anketirancev. Zato za natančne odgovore uporabite vprašanja z več izbirami ali zaprtimi vprašanji. Če niste prepričani, dajte možnost odprtega odgovora. Vendar ne pretiravajte, razen če želite izgubiti anketirance.

In nazadnje, ustvarite anketo o zadovoljstvu strank s to preprosto strukturo:

1. Prvi del bi moral obravnavati uporabo anketirancev/strank vašega izdelka ali storitve.

2. Naslednji del bi moral biti ves posvečen stranki. Določite pomembne demografske podatke stranke, kot so starost, lokacija. To vam pomaga tudi določiti ciljno publiko.

3. Uporabite vrste ocenjevalnih vprašanj ali vprašanj o lestvici.

Dajte vprašalniku možnost, da izrazi svoje mnenje z odprtimi vprašanji.

5. Proti koncu povzemite anketo in obvestite anketiranca, kaj se bo zgodilo z njihovimi odgovori.

Kako lahko programska oprema za pomoč strankam pomaga oceniti zadovoljstvo strank?

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki je bila ustvarjena za učinkovito in uspešno delo vaših predstavnikov strank. Ponuja tudi integracijo, imenovano Nicereply. S to integracijo lahko učinkovito zbirate povratne informacije strank.

Več o integracijah povratnih informacij LiveAgent preberite tukaj.

Prednosti uporabe LiveAgent -za povečanje zadovoljstva strank:

  • Izboljšan odzivni čas
  • Klepet v živo -takoj odpravite težave svojih strank
  • Povečana produktivnost v vaših oddelkih
  • CRM sistem
  • E -pošta, družabni mediji, klici in poizvedbe v enem vmesniku

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Pogosta vprašanja

Kaj je anketa o zadovoljstvu strank?

Ankete o zadovoljstvu strank so raziskave, ki jih stranke opravijo po izkušnjah s podpornim osebjem. Vprašanja v takšni anketi se običajno nanašajo na to, kako so odjemalci stregli strankam. Takšna raziskava vam omogoča, da pridobite dragocene povratne informacije o storitvah za stranke.

Kateri so elementi Ankete o zadovoljstva strank?

V raziskavah o zadovoljstvu strank je treba zastaviti vprašanja, ki bodo razkrila široko sliko storitev za stranke. Običajno so to vprašanja, kot so: Kakšna je vaša splošna raven zadovoljstva? Kakšna je verjetnost ponovnega nakupa izdelka pri določenem podjetju? Kakšna je verjetnost, da boste storitve priporočili svojim prijateljem?

Kako opraviti Anketo o zadovoljstva strank?

Če želite izvesti raziskavo o zadovoljstvu strank, morate določiti vprašanja, ki jim jih želite zastaviti, da bodo odgovori za vas čim bolj učinkoviti. Izjemno pomembno je tudi, da izberemo kanal, po katerem bo anketa izvedena. To je lahko klicanje strank, pošiljanje e -pošte strankam, pošiljanje kartice s kartico za odgovor in ovojnico ali spletna anketa.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico