Kaj je CRM?
Upravljanje odnosov s strankami, znano tudi kot CRM, pomeni strategije in tehnologije, ki se uporabljajo za upravljanje odnosov in interakcij s strankami. Glavni cilj CRM je izboljšati in analizirati poslovne odnose.
Informacije o strankah se s sistemi CRM pridobivajo z različnih kanalov, kot so spletna mesta, družbeni mediji, tržni materiali in drugi. Shranite lahko prodajo, potencialne stranke, priložnosti, kontaktne podatke in drugo. Upravljanje odnosov s strankami ima velik vpliv tudi na vaše podjetje. Pomaga vam pri zbiranju podatkov, upravljanju ekipe za pomoč strankam in povečanju zadovoljstva strank.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni kratica CRM?
Kratica CRM pomeni upravljanje odnosov s strankami. Preprosto povedano, po zaslugi CRM lahko podjetja upravljajo poslovne odnose, podatke in informacije, povezane z njimi.
Kakšne so vrste CRM?
Obstaja več vrst CRM. Prvi je operativni CRM, ki zaradi svojih zmogljivosti daje službam za stranke, trženju in prodajnim oddelkom, možnost boljšega delovanja in podpore sedanjim in bodočim strankam. Druga vrsta je skupni CRM, ki podpira interakcije z dobavitelji in distributerji. Temelji na skupnih podatkih o strankah. Druga vrsta je analitični CRM, po katerem lahko analizirate podatke in na podlagi njih naredite ustrezne zaključke. Zanimiva vrsta je strateški CRM, ki v svojem namenu postavlja kupce na prvo mesto z uporabo podatkov o njih in trenutnih trendov. Zadnja vrsta je CRM, ki se uporablja za upravljanje kampanj, zahvaljujoč kateremu lahko učinkovito vodite prodajne in trženjske akcije.
Ali je LiveAgent CRM?
LiveAgent je orodje, ki ga je mogoče integrirati v CRM in podpirati njegove dejavnosti. V LiveAgentu lahko podatke o strankah shranite v polje za kontaktne podatke.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.