Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CRM

Kaj je CRM?

Upravljanje odnosov s strankami, znano tudi kot CRM, pomeni strategije in tehnologije, ki se uporabljajo za upravljanje odnosov in interakcij s strankami. Glavni cilj CRM je izboljšati in analizirati poslovne odnose.

Informacije o strankah se s sistemi CRM pridobivajo z različnih kanalov, kot so spletna mesta, družbeni mediji, tržni materiali in drugi. Shranite lahko prodajo, potencialne stranke, priložnosti, kontaktne podatke in drugo. Upravljanje odnosov s strankami ima velik vpliv tudi na vaše podjetje. Pomaga vam pri zbiranju podatkov, upravljanju ekipe za pomoč strankam in povečanju zadovoljstva strank.

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni kratica CRM?

Kratica CRM pomeni upravljanje odnosov s strankami. Preprosto povedano, po zaslugi CRM lahko podjetja upravljajo poslovne odnose, podatke in informacije, povezane z njimi.

Kakšne so vrste CRM?

Obstaja več vrst CRM. Prvi je operativni CRM, ki zaradi svojih zmogljivosti daje službam za stranke, trženju in prodajnim oddelkom, možnost boljšega delovanja in podpore sedanjim in bodočim strankam. Druga vrsta je skupni CRM, ki podpira interakcije z dobavitelji in distributerji. Temelji na skupnih podatkih o strankah. Druga vrsta je analitični CRM, po katerem lahko analizirate podatke in na podlagi njih naredite ustrezne zaključke. Zanimiva vrsta je strateški CRM, ki v svojem namenu postavlja kupce na prvo mesto z uporabo podatkov o njih in trenutnih trendov. Zadnja vrsta je CRM, ki se uporablja za upravljanje kampanj, zahvaljujoč kateremu lahko učinkovito vodite prodajne in trženjske akcije.

Ali je LiveAgent CRM?

LiveAgent je orodje, ki ga je mogoče integrirati v CRM in podpirati njegove dejavnosti. V LiveAgentu lahko podatke o strankah shranite v polje za kontaktne podatke.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico