Kaj je CRM?
Upravljanje odnosov s strankami, znano tudi kot CRM, pomeni strategije in tehnologije, ki se uporabljajo za upravljanje odnosov in interakcij s strankami. Glavni cilj CRM je izboljšati in analizirati poslovne odnose.
Informacije o strankah se s sistemi CRM pridobivajo z različnih kanalov, kot so spletna mesta, družbeni mediji, tržni materiali in drugi. Shranite lahko prodajo, potencialne stranke, priložnosti, kontaktne podatke in drugo. Upravljanje odnosov s strankami ima velik vpliv tudi na vaše podjetje. Pomaga vam pri zbiranju podatkov, upravljanju ekipe za pomoč strankam in povečanju zadovoljstva strank.
Frequently asked questions
Kaj pomeni kratica CRM?
Kratica CRM pomeni upravljanje odnosov s strankami. Preprosto povedano, po zaslugi CRM lahko podjetja upravljajo poslovne odnose, podatke in informacije, povezane z njimi.
Kakšne so vrste CRM?
Obstaja več vrst CRM. Prvi je operativni CRM, ki zaradi svojih zmogljivosti daje službam za stranke, trženju in prodajnim oddelkom, možnost boljšega delovanja in podpore sedanjim in bodočim strankam. Druga vrsta je skupni CRM, ki podpira interakcije z dobavitelji in distributerji. Temelji na skupnih podatkih o strankah. Druga vrsta je analitični CRM, po katerem lahko analizirate podatke in na podlagi njih naredite ustrezne zaključke. Zanimiva vrsta je strateški CRM, ki v svojem namenu postavlja kupce na prvo mesto z uporabo podatkov o njih in trenutnih trendov. Zadnja vrsta je CRM, ki se uporablja za upravljanje kampanj, zahvaljujoč kateremu lahko učinkovito vodite prodajne in trženjske akcije.
Ali je LiveAgent CRM?
LiveAgent je orodje, ki ga je mogoče integrirati v CRM in podpirati njegove dejavnosti. V LiveAgentu lahko podatke o strankah shranite v polje za kontaktne podatke.
LiveAgent je orodje za upravljanje odnosov s strankami, ki omogoča enostaven dostop do podatkov o strankah, sledenje potencialnim strankam in upravljanje sredstev ter podpira integracije. Orodje omogoča povečanje zadovoljstva strank s pomočjo vtičnika Highrise CRM. LiveAgent ponuja tudi podporo, portal za podporo, spremljanje stanja sistema, dnevnik sprememb ter programsko opremo za pomoč strankam, VoIP telefonsko opremo, samopostrežno in dohodno klicno središče ter sistem upravljanja pritožb. LiveAgent je prejel nagrade in certifikate, ima partnerski program in ponuja akademijo.
Vpogled v podatke vstopnice/stranke (CRM)
LiveAgent je orodje za upravljanje komunikacije strank v podjetju, ki omogoča razvrščanje zahtevkov, sledenje delovnega časa agentov, podporo po elektronski pošti, hitrem klepetu v živo, družbenih omrežjih, telefonu in bazi znanja. Ponuja več kot 175 funkcij, več kot 40 integracij in preprost uporabniški vmesnik. Ponuja tudi podroben vpogled v vsak komunikacijski kanal in poročila o kanalih, ki jih lahko razvrstite po oddelkih, agentih, oznakah in datumu. Poleg tega je primeren za organiziranje in izboljšanje storitve za stranke, kar je pomembno za povečanje prodaje.
Kakšna je vrednost za stranke?
Razumevanje želja potencialnih strank ter jasna opredelitev vrednostne ponudbe je ključno za uspeh podjetja na trgu. Za razlikovanje od konkurence je pomembno raziskati konkurente in prilagoditi ponudbo vsakemu segmentu strank ter določiti ceno, ki je vredna za kupce in podjetje. Preizkusite naučeno z uporabo LiveAgent.
Telefonska podpora ostaja ena izmed najbolj zaželenih možnosti za potrošnike. Jezik, ki ga agenti klicnega centra uporabljajo, vpliva na čustva strank ter dojemanje blagovne znamke. Svetujejo, naj agenti uporabljajo profesionalen ton, tehnike aktivnega poslušanja in se prilagajajo sogovornikom. Priporočajo tudi vljudno pozdravljanje in zaključevanje klicev ter pojasnjevanje razlogov za preusmeritev klicev. Dajo tudi predloge za začetne fraze, zahtevanje več informacij, zadrževanje klicateljev in prenašanje klicev.