Kaj je programska oprema CRM?
Programska oprema CRM je posebna vrsta programske opreme, namenjena upravljanju poslovnih odnosov. Uporabnikom omogoča shranjevanje in organiziranje vseh informacij in zapisov, povezanih s strankami, npr. njihove stike, naročila, interese in še veliko več. Pomaga tudi pri sledenju potencialnim strankam, pogodbam, podpori strankam ali upravljanju sredstev ali virov.
V LiveAgent lahko podatke o strankah shranite v polje s kontaktnimi podatki ali pa v svoj LiveAgent vključite tudi orodja CRM.

Frequently Asked Questions
Kaj je programska oprema CRM?
Programska oprema CRM je platforma, ki omogoča stik z različnimi oddelki v podjetju. Zahvaljujoč temu ima vsak zaposleni v podjetju enostaven dostop do podatkov, ne glede na to, ali delajo v skupini za pomoč strankam, pri trženju ali prodaji.
Katere so nujne funkcije programske opreme CRM?
Obstaja nekaj bistvenih funkcij programske opreme CRM, ki vam olajšajo delo. Prva je vsekakor upravljanje stikov, zahvaljujoč kateremu lahko urejamo stike in imamo do njih dostop. Poleg upravljanja stikov so možnosti upravljanja dokumentov in ponudb zelo dobre. Integracija e-pošte je izjemno pomembna funkcija, ki omogoča boljši potek dela.
Kakšne so najboljše prakse uporabe programske opreme CRM?
Najboljše prakse za uporabo programske opreme CRM vključujejo izbiro prave programske opreme. CRM mora najbolje ustrezati potrebam blagovne znamke. Druga pomembna točka je usposabljanje zaposlenih. Učinkovit zaposleni v danem sistemu CRM bo učinkovitejši in se bo počutil samozavestno. Prav tako je dobro vzpostaviti pravila delovanja in sodelovanja, da bo vsak zaposleni jasno vedel odgovornosti. CRM je tudi možnost avtomatizacije, zato je pomembno, da ga dobro uporabite v trenutkih, ki je potrebno. Poskrbite tudi, da so vsi potrebni podatki in informacije v CRM.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.