Kaj je programska oprema CRM?
Programska oprema CRM je posebna vrsta programske opreme, namenjena upravljanju poslovnih odnosov. Uporabnikom omogoča shranjevanje in organiziranje vseh informacij in zapisov, povezanih s strankami, npr. njihove stike, naročila, interese in še veliko več. Pomaga tudi pri sledenju potencialnim strankam, pogodbam, podpori strankam ali upravljanju sredstev ali virov.
V LiveAgent lahko podatke o strankah shranite v polje s kontaktnimi podatki ali pa v svoj LiveAgent vključite tudi orodja CRM.

Frequently asked questions
Kaj je programska oprema CRM?
Programska oprema CRM je platforma, ki omogoča stik z različnimi oddelki v podjetju. Zahvaljujoč temu ima vsak zaposleni v podjetju enostaven dostop do podatkov, ne glede na to, ali delajo v skupini za pomoč strankam, pri trženju ali prodaji.
Katere so nujne funkcije programske opreme CRM?
Obstaja nekaj bistvenih funkcij programske opreme CRM, ki vam olajšajo delo. Prva je vsekakor upravljanje stikov, zahvaljujoč kateremu lahko urejamo stike in imamo do njih dostop. Poleg upravljanja stikov so možnosti upravljanja dokumentov in ponudb zelo dobre. Integracija e-pošte je izjemno pomembna funkcija, ki omogoča boljši potek dela.
Kakšne so najboljše prakse uporabe programske opreme CRM?
Najboljše prakse za uporabo programske opreme CRM vključujejo izbiro prave programske opreme. CRM mora najbolje ustrezati potrebam blagovne znamke. Druga pomembna točka je usposabljanje zaposlenih. Učinkovit zaposleni v danem sistemu CRM bo učinkovitejši in se bo počutil samozavestno. Prav tako je dobro vzpostaviti pravila delovanja in sodelovanja, da bo vsak zaposleni jasno vedel odgovornosti. CRM je tudi možnost avtomatizacije, zato je pomembno, da ga dobro uporabite v trenutkih, ki je potrebno. Poskrbite tudi, da so vsi potrebni podatki in informacije v CRM.
Scalix je programska oprema za skupinsko e-pošto, ki ponuja tudi orodja za sodelovanje in lahko zmanjša stroške pošiljanja sporočil. Omogoča tudi nemoteno selitev imenika stikov in je na voljo za računalnike z operacijskim sistemom Linux in Mac OS. LiveAgentov sistem za izdajo zahtevkov omogoča izboljšanje zmogljivosti podpore strankam, med drugim s filtriranjem e-pošte in zaznavanjem trkov agenta ter z vnaprej določenimi odgovori. LiveAgent se lahko integrira z e-poštnim programom Scalix in s tem nudita zanesljivo storitev za stranke. Preizkusite LiveAgent še danes.
LiveAgent je orodje za upravljanje odnosov s strankami, ki omogoča enostaven dostop do podatkov o strankah, sledenje potencialnim strankam in upravljanje sredstev ter podpira integracije. Orodje omogoča povečanje zadovoljstva strank s pomočjo vtičnika Highrise CRM. LiveAgent ponuja tudi podporo, portal za podporo, spremljanje stanja sistema, dnevnik sprememb ter programsko opremo za pomoč strankam, VoIP telefonsko opremo, samopostrežno in dohodno klicno središče ter sistem upravljanja pritožb. LiveAgent je prejel nagrade in certifikate, ima partnerski program in ponuja akademijo.
Vpogled v podatke vstopnice/stranke (CRM)
LiveAgent je orodje za upravljanje komunikacije strank v podjetju, ki omogoča razvrščanje zahtevkov, sledenje delovnega časa agentov, podporo po elektronski pošti, hitrem klepetu v živo, družbenih omrežjih, telefonu in bazi znanja. Ponuja več kot 175 funkcij, več kot 40 integracij in preprost uporabniški vmesnik. Ponuja tudi podroben vpogled v vsak komunikacijski kanal in poročila o kanalih, ki jih lahko razvrstite po oddelkih, agentih, oznakah in datumu. Poleg tega je primeren za organiziranje in izboljšanje storitve za stranke, kar je pomembno za povečanje prodaje.
Klicni center je centralizirana pisarna, ki za podjetja obravnava velike količine dohodnih in odhodnih telefonskih klicev za izboljšanje storitev za stranke. Funkcije klicnega centra vključujejo samodejno distribucijo klicev, poročanje in analitiko, snemanje klicev, prenos klicev, urejanje kontaktov in interaktivni glasovni odziv. Klicne centre uporabljajo stranke, podjetja, organizacije in celo vladne agencije v različnih panogah.