What is customer service?
Customer service is a process of interaction between customers and products or service providers. Customer service helps people solve their problems or queries and it builds relationships with customers.
Great customer service can add a big value to products or services. So, it is a very important part of every company. The main target is a satisfied customer. Customer service representatives should be skilled and have great knowledge about products and services. To provide advanced customer services, they should also be patient, and positive and have communication skills.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija storitve za stranke?
Služba za stranke je neposredna interakcija med stranko, ki opravi nakup, se zanj zanima ali ima težave z nakupom in predstavnikom podjetja, iz katerega prihaja izdelek ali storitev. To je ključni vidik, ki zagotavlja zadovoljstvo potrošnikov, katerega cilj je zagotoviti zadovoljstvo strank ter vzpostaviti odnose in zvestobo blagovni znamki.
Kaj so osnove storitev za stranke?
Storitve za stranke bi morale biti osredotočene predvsem na stranke. Zato sta empatija in potrpežljivost izjemno pomembni lastnosti, ki bi morali biti značilni za servisno ekipo. Takrat lažje razume odnos stranke, ki pa ni nujno, da je vedno »vljuden«. Poleg tega je osnova storitev za stranke učinkovita in jasna komunikacija ter poznavanje izdelkov in storitev.
Kako izboljšati storitve za stranke?
Če želite izboljšati storitve za stranke, se morate osredotočiti na nekaj stvari. Najprej nenehno razvijajte komunikacijske sposobnosti svoje ekipe. Zastopniki se morajo izražati v preprostem jeziku, brez zapletenih stavkov in morajo imeti podrobno znanje o izdelkih, storitvah in podjetju. Poleg tega mora biti storitev večkanalna in strankam omogoča stik prek izbranega kanala. Zato je vredno uporabiti sistem za pomoč strankam, ki bo olajšal delo agentov in avtomatiziral številne dejavnosti.
Vloga storitve za stranke v izkušnjah s strank
Ker je storitev za stranke sestavni del uporabniške izkušnje, izboljšanje izboljša izkušnjo vaših strank, zadrževanje in prihodek.
Upravljanje storitev za stranke
Upravljanje storitev za stranke omogoča dolgoročne odnose s strankami. LiveAgent ponuja rešitve za avtomatizacijo in večkanalnost storitev. Integracije olajšajo delo agentov. Možna avtomatizacija za boljše upravljanje.
Kaj naredi storitve za stranke izjemne?
Izjemne storitve za stranke so ključnega pomena za ohranjanje zvestobe blagovni znamki. Potrošniki pričakujejo hitrost, kompetentnost, vljudnost in doslednost pri interakciji s podjetjem. Lastnosti uslužbencev, kot so strast do pomoči, empatija, pozitiven odnos, dobra komunikacija in reševanje težav, so ključne za zagotavljanje kakovostnih storitev.
Večkanalna storitev za stranke
Optimalna storitev za stranke je ključna za uspeh podjetja LiveAgent, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Culturalni faktorji vplivajo na standarde storitev strank, saj so v nekaterih državah storitve prioriteta, v drugih pa ne. Napredne programske rešitve, kot je LiveAgent, omogočajo učinkovito delo z analizo podatkov in izboljšujejo zadovoljstvo strank. Cena se giblje od 15 USD na uporabnika na mesec. Partnerski program in spletni seminarji so na voljo.