What is customer service?
Customer service is a process of interaction between customers and products or service providers. Customer service helps people solve their problems or queries and it builds relationships with customers.
Great customer service can add a big value to products or services. So, it is a very important part of every company. The main target is a satisfied customer. Customer service representatives should be skilled and have great knowledge about products and services. To provide advanced customer services, they should also be patient, and positive and have communication skills.
Frequently asked questions
Kakšna je definicija storitve za stranke?
Služba za stranke je neposredna interakcija med stranko, ki opravi nakup, se zanj zanima ali ima težave z nakupom in predstavnikom podjetja, iz katerega prihaja izdelek ali storitev. To je ključni vidik, ki zagotavlja zadovoljstvo potrošnikov, katerega cilj je zagotoviti zadovoljstvo strank ter vzpostaviti odnose in zvestobo blagovni znamki.
Kaj so osnove storitev za stranke?
Storitve za stranke bi morale biti osredotočene predvsem na stranke. Zato sta empatija in potrpežljivost izjemno pomembni lastnosti, ki bi morali biti značilni za servisno ekipo. Takrat lažje razume odnos stranke, ki pa ni nujno, da je vedno »vljuden«. Poleg tega je osnova storitev za stranke učinkovita in jasna komunikacija ter poznavanje izdelkov in storitev.
Kako izboljšati storitve za stranke?
Če želite izboljšati storitve za stranke, se morate osredotočiti na nekaj stvari. Najprej nenehno razvijajte komunikacijske sposobnosti svoje ekipe. Zastopniki se morajo izražati v preprostem jeziku, brez zapletenih stavkov in morajo imeti podrobno znanje o izdelkih, storitvah in podjetju. Poleg tega mora biti storitev večkanalna in strankam omogoča stik prek izbranega kanala. Zato je vredno uporabiti sistem za pomoč strankam, ki bo olajšal delo agentov in avtomatiziral številne dejavnosti.
Expert note
Odlična storitev za stranke je ključnega pomena za uspeh podjetja. Empatija, poznavanje izdelkov in jasna komunikacija so ključne lastnosti servisne ekipe.

Pregledovanje poročil in poznavanje izdelkov ter komunikacijske sposobnosti zastopnikov so ključni elementi za izboljšanje storitev za stranke. Interakcija s strankami je pomembna za gradnjo odnosov in zagotavljanje konkurenčne prednosti na trgu. Personalizacija, povratne informacije, programi zvestobe ter platforme za vključevanje strank so učinkovite strategije za izboljšanje vključenosti strank. LiveAgent ponuja rešitve za upravljanje interakcij s strankami in izboljšanje storitev.
Kontrolni seznam spretnosti za odlično storitev za stranke vključuje veščine govora, empatijo, jasno komunikacijo, reševanje problemov, prilagodljivost, potrpežljivost, čustveno inteligenco, upravljanje časa, poznavanje izdelkov in branje strank. LiveAgent je programska oprema, ki omogoča večkanalnost storitev in samopostrežno uporabo ter upravljanje pritožb. Za zagotavljanje samopostrežbe kupcem je pomembna obsežna stran s pogostimi vprašanji o splošnih vprašanjih, naročilih, računih, plačilih, zaračunavanju in dostavi. Pravi odziv na jeznost strank je ključnega pomena za ohranjanje stranke in preprečevanje izgube posla ter vključuje empatijo, opravičilo in prevzemanje odgovornosti za napake.
Empatija pri storitvah za stranke
Preberite več o empatiji pri storitvah za stranke in načinih, kako lahko z vključevanjem empatičnih izjav izboljšate splošne storitve za stranke/podporo.
LiveAgent ponuja več različnih programskih orodij za upravljanje pritožb, portalov, e-pošte, pomoči strankam, VoIP telefonskih sistemov in samopostrežne programske opreme za dohodni klicni center. Ponuja tudi možnost rezerviranja demo različice ter najnovejše novice o posodobitvah in popustih. Uporaba piškotkov je soglašena z njihovo politiko zasebnosti.