Kaj pomeni prerazporeditev?
Zahtevek lahko v času svojega življenjskega cikla prerazporedite (prenesete) iz enega agenta na drugega. Razlogi za to so lahko različni, na primer, da agent nima izkušenj na določenem področju, da stranka zahteva drugega agenta, da agent ni na voljo in mnogo drugih.
Prerazporeditev zahtevkov ni priporočljiva, saj lahko za zastopnike traja predolgo. Tudi stranke morda ne bodo vesele, da jih bodo metali med zastopnike. V primeru prevelikega števila prerazporeditve istega zahtevka.
Frequently Asked Questions
Kako definirate izraz prerazporeditev?
Prerazporeditev je prepis zahtevka od enega agenta do drugega v času veljavnosti zahtevka. To je lahko na primer posledica pomanjkljivega zastopnikovega znanja o določeni temi, njegove nedostopnosti ali zahteve po menjavi agentov.
Kakšne so prednosti uporabe možnosti ponovne dodelitve?
Prednost je, da lahko stranka hitro odgovori na motečo temo. Vendar tega ne smete večkrat storiti z nim zahtevkom, saj je lahko nezadovoljna s strankami in je lahko tudi obremenjujoča za agente.
Ali lahko uporabite funkcijo ponovne dodelitve v LiveAgentu?
V LiveAgentu lahko uporabite funkcijo ponovne dodelitve. Zahtevek lahko preprosto prenesete od enega agenta do drugega.
Strokovna opomba
Prerazporeditev zahtevkov med zastopniki ni priporočljiva, saj lahko traja predolgo in vpliva na zadovoljstvo strank.

How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.