Kaj pomeni prerazporeditev?
Zahtevek lahko v času svojega življenjskega cikla prerazporedite (prenesete) iz enega agenta na drugega. Razlogi za to so lahko različni, na primer, da agent nima izkušenj na določenem področju, da stranka zahteva drugega agenta, da agent ni na voljo in mnogo drugih.
Prerazporeditev zahtevkov ni priporočljiva, saj lahko za zastopnike traja predolgo. Tudi stranke morda ne bodo vesele, da jih bodo metali med zastopnike. V primeru prevelikega števila prerazporeditve istega zahtevka.
Frequently asked questions
Kako definirate izraz prerazporeditev?
Prerazporeditev je prepis zahtevka od enega agenta do drugega v času veljavnosti zahtevka. To je lahko na primer posledica pomanjkljivega zastopnikovega znanja o določeni temi, njegove nedostopnosti ali zahteve po menjavi agentov.
Kakšne so prednosti uporabe možnosti ponovne dodelitve?
Prednost je, da lahko stranka hitro odgovori na motečo temo. Vendar tega ne smete večkrat storiti z nim zahtevkom, saj je lahko nezadovoljna s strankami in je lahko tudi obremenjujoča za agente.
Ali lahko uporabite funkcijo ponovne dodelitve v LiveAgentu?
V LiveAgentu lahko uporabite funkcijo ponovne dodelitve. Zahtevek lahko preprosto prenesete od enega agenta do drugega.
Expert note
Prerazporeditev zahtevkov med zastopniki ni priporočljiva, saj lahko traja predolgo in vpliva na zadovoljstvo strank.

LiveAgent je storitev za podporo strankam, omogoča integracije in je na voljo v različnih paketih. Poleg tega ponuja storitve za zmanjšanje stopnje zapuščenih nakupovalnih vozičkov. Stopnjevanje nastane, ko agent podpore prve linije ne more rešiti strankine težave. Kršitev sporazuma o ravni storitev lahko privede do stopnjevanja. Konflikti se običajno pojavijo med strankami in servisnimi agenti. Dobro definirana pot stopnjevanja je ključna, prav tako pa tudi ustrezno usposabljanje za podporo strankam. Dokumentiranje ključnih informacij lahko pomaga preprečiti nadaljnje stopnjevanje.
LiveAgent je platforma za pomoč strankam, ki vključuje klepet v realnem času, upravljanje pritožb, e-poštni sistem, telefoniranje in VoIP telefonske sisteme. Ponuja brezplačno različico in podporo v različnih jezikih, ter spodbude za pridobivanje in vzdrževanje dolgoročnih odnosov s strankami, kot so popusti, brezplačni vzorci in darila. Stran s pogostimi vprašanji pa omogoča samopostrežbo in tako zmanjšuje breme ekipe za podporo strankam. LiveAgent ima tudi pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Minimizirajte & pridobite nazaj zapuščene nalupovalne košarice
LiveAgent je leta 2020 največkrat ocenjen z #1 med programsko opremo za pomoč malim podjetjem. Več kot 21.000 podjetij se je odločilo za LiveAgent. Orodje je napolnjeno z 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami. Je varno, enostavno za uporabo in se lahko prilagodi poslovnim zahtevam. Začetek uporabe LiveAgent-a je možen v nekaj minutah.
Kako uporabljati spodbude za stranke
Tekst se osredotoča na različne vidike trženja, vključno z večkanalno podporo strankam, zbiranjem pričevanj strank, ustvarjanjem programa zvestobe strank ter vlogo rešitve LiveAgent pri izboljševanju učinkovitosti in rezultatov za podjetja. Text tudi spodbuja preizkušanje in implementacijo naučenega znanja za boljšo uporabniško izkušnjo.