Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • E-poštne predloge za povišanje cen

E-poštne predloge za povišanje cen

Povišanje cen je neizogiben del rasti vsakega podjetja, tako v B2C kot B2B sektorju. Zvišanje cen brez izgube trenutnih strank je še posebej izziv za večino podjetij B2B. Način, kako obveščate svoje uporabnike o zvišanju cene vašega izdelka ali storitve, lahko vpliva na to, ali se bodo odločili ostati zvesti vaši blagovni znamki ali začeli iskati cenejše alternative. Spodaj je nekaj najboljših praks skupaj s 7 e-poštnimi predlogami za povišanje cen, ki jih lahko uporabite, ko svojim strankam sporočate novice.

e-poštna predloga za povišanje cen netflix
Napoved zvišanja cen Netflixa

Kako obvestiti stranke o zvišanju cen

  1. Vnaprej obvestite kupce: Sporočite zvišanje cene takoj, ko se odločite in preden začnejo veljati nove cene. Poskrbite, da imajo vaše stranke nekaj časa, da se prilagodijo novi ponudbi, ponovno ocenijo svoj proračun ali raziščejo trg za alternative.
  1. Sporočite razlog(e) za zvišanje cene: naj gre za višje obratovalne stroške ali potrebo po izboljšanju vašega izdelka/storitve – strankam jasno povejte, da se ne grebete za dobiček, ampak se le odzivate na spreminjajoče se tržno okolje.
  1. Pojasnite vrednost, ki jo bodo pridobile vaše stranke: osredotočite se na vrednost, ki jo bodo stranke prejele po zvišanju cene – na primer dodajanje novih bistvenih funkcij izdelka, ki so jih zahtevali, izboljšanje učinkovitosti storitev, zagotavljanje boljše podpore strankam itd.
  1. Naj izkoristijo trenutne cene: negativne novice spremenite v povečanje prihodka pred dejanskim zvišanjem cene tako, da svojim obstoječim strankam ponudite ugodnosti – npr. kar jim daje možnost, da do določenega časa nadgradijo na letni načrt za staro ceno.
  1. Izogibajte se opravičevanju: kot podjetje imate vso pravico, da občasno zvišate cene, kadar koli imate dober razlog za to. Če ob napovedi zvišanja cene zvenite preveč opravičujoče, spodkopavate vrednost svojega izdelka.
E-poštne predloge za povišanje cen
Adobe obvestilo o zvišanju cen

7 e-poštnih predlog za povečanje cene za B2B

Predloga #1: Hitra objava

Predloga #2: Osredotočanje na koristi

Predloga #3: Zveste stranke

Predloga #4: Prednapoved

Predloga #5: Posebna ponudba

Predloga #6: Brezplačni uporabniki

Predloga #7: Dobra novica, slaba novica

E-poštno sporočilo o povišanju cene – pogosto zastavljena vprašanja

Kakšna je idealna dolžina e-pošte o povišanju cene?

Idealna dolžina e-pošte o povišanju cen je nekaj stavkov, če so spremembe manjše in načrtovane. Če so spremembe zelo pomembne ali nenačrtovane, bo morda potrebna precej daljša razlaga.

Kako naj obvestim stranke o zvišanju cene?

E-poštno sporočilo lahko uporabite kot uradno obvestilo za obveščanje strank o povečanju. Poleg tega ga uporabite kot priložnost za povečanje zadrževanja strank, tako da jim ponudite popust za nakup zdaj.

Kako napišete pismo strankam o podražitvi?

Svoje stranke lahko o podražitvi obvestite z osebnim pismom, kamor priložite seznam vseh cen vaših storitev, vključno s podražitvijo in datumom, ko se bo cena zvišala. Vseeno pa morate temeljito razložiti razlog za zvišanje cene in se prepričati, da je zvišanje razumno.

Discover all that LiveAgent has to offer with our free trial!

Enjoy the fastest chat widget on the market, advanced automation, robust ticketing, and free call center capabilities<br /> with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšna je idealna dolžina e-pošte glede povišanja cene?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Idealna dolžina e-pošte o povišanju cen je nekaj stavkov, če so spremembe manjše in načrtovane. Če so spremembe zelo pomembne ali nenačrtovane, bo morda potrebna precej daljša razlaga.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako naj obvestim stranke o zvišanju cene? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “E-poštno sporočilo lahko uporabite kot uradno obvestilo za obveščanje strank o povečanju. Poleg tega ga uporabite kot priložnost za povečanje zadrževanja strank, tako da jim ponudite popust za nakup zdaj.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako napišete pismo strankam o podražitvi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Svoje stranke lahko o podražitvi obvestite z osebnim pismom, kamor priložite seznam vseh cen vaših storitev, vključno s podražitvijo in datumom, ko se bo cena zvišala. Vseeno pa morate temeljito razložiti razlog za zvišanje cene in se prepričati, da je zvišanje razumno.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico