Kaj je upravljanje zahtevkov?
Ročno sledenje težavam strank bi bilo zamudna in problematična ureditev. Upravljanje zahtevkov je nujna funkcija vodenja službe za pomoč uporabnikom. Omogoča upravljanje podatkov in poizvedb strank. Podjetje uporablja upravljanje zahtevkov, da odgovori na zahteve strank. Zahtevek ima status in določene zahteve. To pomaga osebju v službi za stranke, da je bolj organizirano in bolje pomaga strankam. Upravljanje zahtevkov olajša in pospeši stvari.
Frequently asked questions
Kaj pomeni izraz upravljanje zahtevkov?
Upravljanje zahtevkov je proces obvladovanja težav in zahtev strank. Vgrajen je v programsko opremo za upravljanje zahtevkov in običajno poslovno orodje.
Kakšna so načela upravljanja zahtevkov?
Obstaja nekaj pomembnih pravil. Najprej obravnavajte vsak zahtevek posebej in se zavedajte, da gre za osebo, ki potrebuje podporo in pomoč. Drugič, oblikovanje službe za pomoč na podlagi uporabniške izkušnje. Prav tako ne ustvarjajte popolnoma novih procesov, ampak uporabite najboljše prakse, ki jih je razvilo vaše podjetje. Omogočite preglednost stikov s strankami in poskrbite za razvoj agentov in celotne ekipe.
Ali LiveAgent omogoča upravljanje zahtevkov?
LiveAgent vam omogoča upravljanje zahtevkov. Samodejno sledi in pretvori vse težave strank v zahtevke. Vsaka dohodna oblika komunikacije se pretvori v zahtevke za boljše upravljanje.
- Kaj je poročanje o storitvi za stranke? (+Brezplačna preizkusna različica) | LiveAgent
- Dodelitev zahtevka [Pojasnjeno]
- Upravljanje eskalacije (razloženo)
- Opis službe za pomoč uporabnikom (+ključne prednosti) | LiveAgent
- Kaj je funkcija samodejnega dozdeljevanja zahtevkov? | LiveAgent
- Upravitelj eskalacije (Razloženo)
- Deljen zahtevek (Pojasnjeno)
- Pomoč v klepetu (Pojasnjeno)