Kaj je upravljanje zahtevkov?
Ročno sledenje težavam strank bi bilo zamudna in problematična ureditev. Upravljanje zahtevkov je nujna funkcija vodenja službe za pomoč uporabnikom. Omogoča upravljanje podatkov in poizvedb strank. Podjetje uporablja upravljanje zahtevkov, da odgovori na zahteve strank. Zahtevek ima status in določene zahteve. To pomaga osebju v službi za stranke, da je bolj organizirano in bolje pomaga strankam. Upravljanje zahtevkov olajša in pospeši stvari.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni izraz upravljanje zahtevkov?
Upravljanje zahtevkov je proces obvladovanja težav in zahtev strank. Vgrajen je v programsko opremo za upravljanje zahtevkov in običajno poslovno orodje.
Kakšna so načela upravljanja zahtevkov?
Obstaja nekaj pomembnih pravil. Najprej obravnavajte vsak zahtevek posebej in se zavedajte, da gre za osebo, ki potrebuje podporo in pomoč. Drugič, oblikovanje službe za pomoč na podlagi uporabniške izkušnje. Prav tako ne ustvarjajte popolnoma novih procesov, ampak uporabite najboljše prakse, ki jih je razvilo vaše podjetje. Omogočite preglednost stikov s strankami in poskrbite za razvoj agentov in celotne ekipe.
Ali LiveAgent omogoča upravljanje zahtevkov?
LiveAgent vam omogoča upravljanje zahtevkov. Samodejno sledi in pretvori vse težave strank v zahtevke. Vsaka dohodna oblika komunikacije se pretvori v zahtevke za boljše upravljanje.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
Samodejno zasukajte dolžnost telefona in po potrebi nastavite čas premora za svoje agente. Preberite več o samodejnem dodeljevanju zahtevkov LiveAgent.
Upravljanje storitev za stranke
Upravljanje storitev za stranke omogoča dolgoročne odnose s strankami. LiveAgent ponuja rešitve za avtomatizacijo in večkanalnost storitev. Integracije olajšajo delo agentov. Možna avtomatizacija za boljše upravljanje.
Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Cultural factors vplivajo na standarde storitev za stranke po svetu. Cena programske opreme klicnega centra LiveAgent je od 15 USD na uporabnika na mesec. Ločljivost klica je ključna za zadovoljstvo strank. Izdelava vašega LiveAgenta je 0% zaključena, uporaba piškotkov na spletni strani LiveAgenta je treba sprejeti.