Frequently asked questions
Kaj pomeni izraz upravljanje zahtevkov?
Upravljanje zahtevkov je proces obvladovanja težav in zahtev strank. Vgrajen je v programsko opremo za upravljanje zahtevkov in običajno poslovno orodje.
Kakšna so načela upravljanja zahtevkov?
Obstaja nekaj pomembnih pravil. Najprej obravnavajte vsak zahtevek posebej in se zavedajte, da gre za osebo, ki potrebuje podporo in pomoč. Drugič, oblikovanje službe za pomoč na podlagi uporabniške izkušnje. Prav tako ne ustvarjajte popolnoma novih procesov, ampak uporabite najboljše prakse, ki jih je razvilo vaše podjetje. Omogočite preglednost stikov s strankami in poskrbite za razvoj agentov in celotne ekipe.
Ali LiveAgent omogoča upravljanje zahtevkov?
LiveAgent vam omogoča upravljanje zahtevkov. Samodejno sledi in pretvori vse težave strank v zahtevke. Vsaka dohodna oblika komunikacije se pretvori v zahtevke za boljše upravljanje.
Portal za stranke merila uspešnosti
Večina strank pričakuje, da bodo na poslovnih spletnih mestih našli namenske razdelke za samopomoč, vendar zelo malo podjetij (10%) ponuja orodja za samopomoč, kot so portali za stranke. Čeprav so odzivni časi na portalih za stranke počasni, imajo visoke ocene CSAT (92%), NPS (+45), in CES (10), kar kaže, da so stranke na splošno zadovoljne s storitvijo.
Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, kot tudi za upravljanje pritožb in odjemalskega portala. Ustanovitev oddelkov službe za pomoč uporabnikom izboljša učinkovitost, kakovost obdelave ter skrajša čas odziva in ločljivost zahtevkov. Podjetje ima tudi integracije, alternativne možnosti ter 24-urni podporni portal.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja različne kontakte za podporo in demo različice. Agenti službe za pomoč uporabnikom nudijo tehnično pomoč in odgovarjajo na vprašanja prek različnih kanalov. LiveAgent ima številne funkcije, kot so VoIP telefonski sistemi in samopostrežna programska oprema, ter omogoča preprosto upravljanje s pritožbami in odjemalskimi portali. Oddelki služb za pomoč uporabnikom lahko optimizirajo delo različnih sklopov agentov.
Storitev LiveAgent ponuja možnost ustvarjanja oddelkov za pomoč uporabnikom in vodjo ekipe, ki vključuje podporo strankam, telefonske sisteme, programske opreme in e-pošto. Hkrati je treba uporabiti tudi softver za pomoč strankam, kot so SLA, CRM, odzivne predloge in spremljanje obiskovalcev spletnega mesta. Manager za uspešnost strank (CSM) se ukvarja s skrbjo za zadovoljstvo in lojalnost strank. Nadzornik službe za stranke skrbi za organizacijo dela in reševanje težav. Na voljo je brezplačna preizkusna različica LiveAvagent, nadzornik službe za stranke pa je tisti, ki se ukvarja s eskalacijo težav.