Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Informacije za stranke

Kaj so podatki o stranki?

Ime, telefonska številka, e -poštni naslov, naslov podjetja, naročila in še veliko več. To so podatki o strankah, ki jih mora vsako podjetje shraniti za popolno podporo strankam. Podjetja lahko sledijo različnim informacijam o strankah.

Informacije za stranke

Vsako podjetje mora vedeti tudi, kaj zahtevajo njihove stranke ali kako lahko podjetje preseže pričakovanja strank. To lahko poveča prodajo, prihodke in poveča zadovoljstvo strank. Več informacij ima za posledico boljše storitve za stranke in rast vašega podjetja.

Več o kontaktu in kontaktnih poljih v LiveAgentu.

Pogosta vprašanja

Kaj so podatki o strankah?

Podatki o stranki so podatki, ki jih imamo o njej v sistemu. Običajno so to ime in priimek, telefonska številka, e-poštni naslov, naslov podjetja, zgodovina naročil itd. Te podatke zahteva vsako podjetje.

Kje so v LiveAgentu shranjeni podatki o strankah?

Podatki o odjemalcih v LiveAgentu so shranjeni v zbirki podatkov na plošči agenta. Če jih želite preveriti, pojdite na razdelek »Stranke«. Tam boste našli vse potrebne informacije o razpoložljivih strankah. Na ta način lahko izboljšate storitve za stranke.

Kako zaščititi podatke o strankah?

Shranjevanje občutljivih podatkov o strankah pomeni, da morajo biti ustrezno zavarovani. Če jih želite dobro zaščititi, ne pozabite zbrati samo podatkov, ki jih potrebujete. Poskrbite, da bo programska oprema, ki jo uporabljate za komunikacijo s odjemalcem, posodobljena-običajno imajo vgrajene ustrezne tehnologije šifriranja. Naslednji korak je omejiti razpoložljivost podatkov o strankah samo na ljudi, ki jih resnično potrebujejo. Zelo pomembno je tudi zavedanje ekipe, kako ravnati s podatki.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico