Kaj so podatki o stranki?
Ime, telefonska številka, e -poštni naslov, naslov podjetja, naročila in še veliko več. To so podatki o strankah, ki jih mora vsako podjetje shraniti za popolno podporo strankam. Podjetja lahko sledijo različnim informacijam o strankah.
Vsako podjetje mora vedeti tudi, kaj zahtevajo njihove stranke ali kako lahko podjetje preseže pričakovanja strank. To lahko poveča prodajo, prihodke in poveča zadovoljstvo strank. Več informacij ima za posledico boljše storitve za stranke in rast vašega podjetja.
Learn more about Contacts and Contact fields in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kaj so podatki o strankah?
Podatki o stranki so podatki, ki jih imamo o njej v sistemu. Običajno so to ime in priimek, telefonska številka, e-poštni naslov, naslov podjetja, zgodovina naročil itd. Te podatke zahteva vsako podjetje.
Kje so v LiveAgentu shranjeni podatki o strankah?
Podatki o odjemalcih v LiveAgentu so shranjeni v zbirki podatkov na plošči agenta. Če jih želite preveriti, pojdite na razdelek »Stranke«. Tam boste našli vse potrebne informacije o razpoložljivih strankah. Na ta način lahko izboljšate storitve za stranke.
Kako zaščititi podatke o strankah?
Shranjevanje občutljivih podatkov o strankah pomeni, da morajo biti ustrezno zavarovani. Če jih želite dobro zaščititi, ne pozabite zbrati samo podatkov, ki jih potrebujete. Poskrbite, da bo programska oprema, ki jo uporabljate za komunikacijo s odjemalcem, posodobljena-običajno imajo vgrajene ustrezne tehnologije šifriranja. Naslednji korak je omejiti razpoložljivost podatkov o strankah samo na ljudi, ki jih resnično potrebujejo. Zelo pomembno je tudi zavedanje ekipe, kako ravnati s podatki.
Skrbni pregled stranke kontrolni seznam
Naučite se, katere elemente morate vključiti na kontrolni seznam skrbnega pregleda strank, da zaščitite svoje podjetje pri pridobivanju novih strank.
Večkanalna storitev za stranke
Optimalna storitev za stranke je ključna za uspeh podjetja LiveAgent, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Culturalni faktorji vplivajo na standarde storitev strank, saj so v nekaterih državah storitve prioriteta, v drugih pa ne. Napredne programske rešitve, kot je LiveAgent, omogočajo učinkovito delo z analizo podatkov in izboljšujejo zadovoljstvo strank. Cena se giblje od 15 USD na uporabnika na mesec. Partnerski program in spletni seminarji so na voljo.