Kaj so podatki o stranki?
Ime, telefonska številka, e -poštni naslov, naslov podjetja, naročila in še veliko več. To so podatki o strankah, ki jih mora vsako podjetje shraniti za popolno podporo strankam. Podjetja lahko sledijo različnim informacijam o strankah.

Vsako podjetje mora vedeti tudi, kaj zahtevajo njihove stranke ali kako lahko podjetje preseže pričakovanja strank. To lahko poveča prodajo, prihodke in poveča zadovoljstvo strank. Več informacij ima za posledico boljše storitve za stranke in rast vašega podjetja.
Learn more about Contacts and Contact fields in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kaj so podatki o strankah?
Podatki o stranki so podatki, ki jih imamo o njej v sistemu. Običajno so to ime in priimek, telefonska številka, e-poštni naslov, naslov podjetja, zgodovina naročil itd. Te podatke zahteva vsako podjetje.
Kje so v LiveAgentu shranjeni podatki o strankah?
Podatki o odjemalcih v LiveAgentu so shranjeni v zbirki podatkov na plošči agenta. Če jih želite preveriti, pojdite na razdelek »Stranke«. Tam boste našli vse potrebne informacije o razpoložljivih strankah. Na ta način lahko izboljšate storitve za stranke.
Kako zaščititi podatke o strankah?
Shranjevanje občutljivih podatkov o strankah pomeni, da morajo biti ustrezno zavarovani. Če jih želite dobro zaščititi, ne pozabite zbrati samo podatkov, ki jih potrebujete. Poskrbite, da bo programska oprema, ki jo uporabljate za komunikacijo s odjemalcem, posodobljena-običajno imajo vgrajene ustrezne tehnologije šifriranja. Naslednji korak je omejiti razpoložljivost podatkov o strankah samo na ljudi, ki jih resnično potrebujejo. Zelo pomembno je tudi zavedanje ekipe, kako ravnati s podatki.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.