Kaj so podatki o stranki?
Ime, telefonska številka, e -poštni naslov, naslov podjetja, naročila in še veliko več. To so podatki o strankah, ki jih mora vsako podjetje shraniti za popolno podporo strankam. Podjetja lahko sledijo različnim informacijam o strankah.

Vsako podjetje mora vedeti tudi, kaj zahtevajo njihove stranke ali kako lahko podjetje preseže pričakovanja strank. To lahko poveča prodajo, prihodke in poveča zadovoljstvo strank. Več informacij ima za posledico boljše storitve za stranke in rast vašega podjetja.
Learn more about Contacts and Contact fields in LiveAgent.
Frequently asked questions
Kaj so podatki o strankah?
Podatki o stranki so podatki, ki jih imamo o njej v sistemu. Običajno so to ime in priimek, telefonska številka, e-poštni naslov, naslov podjetja, zgodovina naročil itd. Te podatke zahteva vsako podjetje.
Kje so v LiveAgentu shranjeni podatki o strankah?
Podatki o odjemalcih v LiveAgentu so shranjeni v zbirki podatkov na plošči agenta. Če jih želite preveriti, pojdite na razdelek »Stranke«. Tam boste našli vse potrebne informacije o razpoložljivih strankah. Na ta način lahko izboljšate storitve za stranke.
Kako zaščititi podatke o strankah?
Shranjevanje občutljivih podatkov o strankah pomeni, da morajo biti ustrezno zavarovani. Če jih želite dobro zaščititi, ne pozabite zbrati samo podatkov, ki jih potrebujete. Poskrbite, da bo programska oprema, ki jo uporabljate za komunikacijo s odjemalcem, posodobljena-običajno imajo vgrajene ustrezne tehnologije šifriranja. Naslednji korak je omejiti razpoložljivost podatkov o strankah samo na ljudi, ki jih resnično potrebujejo. Zelo pomembno je tudi zavedanje ekipe, kako ravnati s podatki.
Pripomoček za klepet v živo bi moral biti na vsaki strani spletnega mesta in omogočati vodenje klepeta v realnem času ter pošiljanje že pripravljenih odgovorov. Poleg tega je pomembno prilagajanje klepeta lastni blagovni znamki ter možnost ocenjevanja storitev za stranke. Klepet v živo je ključen komunikacijski kanal za organizacije, ki želijo biti plasirane na trg, saj omogoča strankam hitro in učinkovito pomoč.
Programska oprema klicnega centra LiveAgent omogoča analizo uspešnosti dohodnih in odhodnih klicev ter razporejanje klicev na kartice strank. Za uspešno reševanje dohodnih klicev je pomembno ustrezno usposabljanje zastopnikov in sledenje meritvam za izboljšanje uporabniške izkušnje. LiveAgent ponuja tudi zanesljivo programsko opremo kontaktnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki se lahko prilagaja po potrebi blagovne znamke. Sistem lahko stranke ocenjujejo, medtem ko je na voljo tudi pomoč za selitev podatkov in dnevnik sprememb. Podjetje ima tudi nagrade in certifikate ter vam omogoča sodelovanje preko partnerskih programov.
Infobip se ponaša s funkcijo IVR, ki je robustna, a še vedno dostopna. Platformo uporabljajo številne stranke po vsem svetu. Infobipova funkcija IVR je odlična za velika podjetja, ki želijo avtomatizirati delovanje svojih kontaktnih centrov, vendar je primerna tudi za manjša podjetja. Možno je nastaviti veliko funkcij brez skrbi, da bi postali preobremenjeni ali zmedeni. Kljub temu pa lahko uporabljeni jezik pri postavitvi menstruacije je lahko zmeden, zaznavanje jezika pa lahko nekoliko okorno. Infobip se začne z uporabo preizkusne različice prek spletne strani, kjer lahko stranke ocenijo svoje zadovoljstvo z njihovimi izdelki.