Kaj so seznami strank?
Seznam strank je del vaših strank na podlagi opredeljenih meril. Lahko je seznam vaših prejšnjih kupcev ali seznam trenutnih kupcev. Sezname strank lahko uporabite za promocijo ali spremljanje strank.
V LiveAgentu lahko na podlagi meril ustvarite lastne sezname strank.
Frequently asked questions
Kaj so seznami strank?
Seznam strank je skupina strank, ki so bile določene na podlagi posebnih meril. Takšna merila so lahko na primer trenutni kupci ali stranke, ki so opravile nakup v določenem obdobju. V LiveAgentu lahko ustvarite lastne sezname strank.
Kako dostopati do seznamov strank v LiveAgentu?
Agenti z ustreznimi dovoljenji imajo dostop do posebnih seznamov strank v LiveAgentu. Če ste redni agent, imate dostop do svojih seznamov strank. Če imate obsežnejša dovoljenja, lahko preverite tudi druge sezname. Vse lahko najdete na zavihku Odjemalci, na plošči zastopnika.
Ali lahko urejate sezname strank v LiveAgentu?
Po potrebi lahko urejate sezname odjemalcev, do katerih imate dostop v LiveAgentu. Pomembno je, da jih prilagodite in osvežite, saj vam olajša delo.
Uporaba službe za pomoč uporabnikom
Uporaba programske opreme službe za pomoč uporabnikom je lahko koristna za upravljanje SLA, shranjevanje podatkov o strankah in ustvarjanje portalov za stranke. Več kot 91% strank bi uporabljalo spletno bazo znanja, če bi bila na voljo in prilagojena njihovim potrebam. Stranke raje poskušajo samostojno reševati težave, preden se obrnejo na predstavnike za podporo strankam. Samopostrežni portali so ena najbolj iskanih funkcij službe za pomoč uporabnikom. 40% strank se obrne na klicni center, če ne najdejo odgovorov s samopostrežno storitvijo.
Vstopnični sistem za prijavo težav
Najboljši sistemi za pomoč uporabnikom ponujajo številne funkcije, vključno z integracijami, kontaktnimi obrazci in različnimi načrti cen. LiveAgent, HubSpot in ProProfs so trije med najboljšimi ponudniki, ki ponujajo različne prednosti in slabosti. Med temi funkcijami so univerzalna mapa "prejeto", avtomatizacija, večkanalna podpora, baza znanja in poročila po meri. Če želite izbrati najboljši sistem za vaše podjetje, se obrnite na ponudnike programske opreme, da boste lahko primerjali svoje možnosti.
Pregledi programske opreme baze znanja
Programska oprema Guru nudi odlično funkcionalnost baze znanja z urejevalnikom člankov, enostavnim uporabniškim vmesnikom in poceni cenovno politiko. Na voljo so trije načrti, od katerih je eden brezplačen/starter, drugi pa Builder. Za Enterprise načrt se morate obrniti na prodajo. Med težavami se lahko pojavijo napake pri prikazu slik in težave z dostavo povabil. Začetek z Guru je enostaven, saj ponuja brezplačno preskusno različico in preprosto registracijo.
Pripomoček za klepet v živo bi moral biti na vsaki strani spletnega mesta in omogočati vodenje klepeta v realnem času ter pošiljanje že pripravljenih odgovorov. Poleg tega je pomembno prilagajanje klepeta lastni blagovni znamki ter možnost ocenjevanja storitev za stranke. Klepet v živo je ključen komunikacijski kanal za organizacije, ki želijo biti plasirane na trg, saj omogoča strankam hitro in učinkovito pomoč.