Kaj so seznami strank?
Seznam strank je del vaših strank na podlagi opredeljenih meril. Lahko je seznam vaših prejšnjih kupcev ali seznam trenutnih kupcev. Sezname strank lahko uporabite za promocijo ali spremljanje strank.
V LiveAgentu lahko na podlagi meril ustvarite lastne sezname strank.
Frequently Asked Questions
Kaj so seznami strank?
Seznam strank je skupina strank, ki so bile določene na podlagi posebnih meril. Takšna merila so lahko na primer trenutni kupci ali stranke, ki so opravile nakup v določenem obdobju. V LiveAgentu lahko ustvarite lastne sezname strank.
Kako dostopati do seznamov strank v LiveAgentu?
Agenti z ustreznimi dovoljenji imajo dostop do posebnih seznamov strank v LiveAgentu. Če ste redni agent, imate dostop do svojih seznamov strank. Če imate obsežnejša dovoljenja, lahko preverite tudi druge sezname. Vse lahko najdete na zavihku Odjemalci, na plošči zastopnika.
Ali lahko urejate sezname strank v LiveAgentu?
Po potrebi lahko urejate sezname odjemalcev, do katerih imate dostop v LiveAgentu. Pomembno je, da jih prilagodite in osvežite, saj vam olajša delo.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.