Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Status zahtevka

Kaj je status zahtevka?

Status zahtevka imenujemo tudi faza zahtevka. S postopkom reševanja se lahko zahtevkom dodelijo različni statusi, kot so Nov, Odprt, Odgovorjen, Rešen ali Odložen.

– Nov zahtevek: To je zahtevek, ki jo je treba še odpreti in obravnavati

– Odgovorjen zahtevek: Ko odgovorite na zahtevek, je označena kot Odgovorjen

– Odprt zahtevek: Če se je stranka odzvala na vaš odgovor, se stanje zahtevka spremeni v Odprto

– Odložen zahtevek: Če odložite zahtevek, je označena kot Odložen.

– Rešen zahtevek: Ko zahtevek doseže zadnjo stopnjo obdelave, je označen kot Rešena

Statusi Nov zahtevek in Odprt zahtevek imata največji pomen, saj ju je treba najprej obravnavati in rešiti. LiveAgent bo samodejno označil te zahtevke in jih razvrstil glede na prednost.

Status zahtevka

Pogosta vprašanja

Kaj je status zahtevka?

Status zahtevka je vsaka stopnja, ki jo zahtevek preživi v svojem življenjskem ciklu. Statusi, ki jih lahko dodelite zahtevku, so Nov, Odprt, Odgovorjen, Rešen ali Preložen.

 

Za kaj se uporablja status zahtevka?

Status zahtevka vam omogoča, da ocenite, v kateri fazi je ta zahteva v tistem trenutku, ali je že odprta, ali je bila obravnavana ali čaka na rešitev, ker agent potrebuje več informacij.

 

Kako lahko v LiveAgentu preverite status zahtevka?

V LiveAgentu lahko preverite status zahtevka v razdelku Zahtevki. Status je prikazano pri vsakem zahtevku.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico