Kaj je status zahtevka?
Status zahtevka imenujemo tudi faza zahtevka. S postopkom reševanja se lahko zahtevkom dodelijo različni statusi, kot so Nov, Odprt, Odgovorjen, Rešen ali Odložen.
– Nov zahtevek: To je zahtevek, ki jo je treba še odpreti in obravnavati
– Odgovorjen zahtevek: Ko odgovorite na zahtevek, je označena kot Odgovorjen
– Odprt zahtevek: Če se je stranka odzvala na vaš odgovor, se stanje zahtevka spremeni v Odprto
– Odložen zahtevek: Če odložite zahtevek, je označena kot Odložen.
– Rešen zahtevek: Ko zahtevek doseže zadnjo stopnjo obdelave, je označen kot Rešena
Statusi Nov zahtevek in Odprt zahtevek imata največji pomen, saj ju je treba najprej obravnavati in rešiti. LiveAgent bo samodejno označil te zahtevke in jih razvrstil glede na prednost.
Frequently Asked Questions
Kaj je status zahtevka?
Status zahtevka je vsaka stopnja, ki jo zahtevek preživi v svojem življenjskem ciklu. Statusi, ki jih lahko dodelite zahtevku, so Nov, Odprt, Odgovorjen, Rešen ali Preložen.
Za kaj se uporablja status zahtevka?
Status zahtevka vam omogoča, da ocenite, v kateri fazi je ta zahteva v tistem trenutku, ali je že odprta, ali je bila obravnavana ali čaka na rešitev, ker agent potrebuje več informacij.
Kako lahko v LiveAgentu preverite status zahtevka?
V LiveAgentu lahko preverite status zahtevka v razdelku Zahtevki. Status je prikazano pri vsakem zahtevku.
Statusbrew pregled programske opreme za storitve za stranke v družabnih medijih
Statusbrew je programska oprema za upravljanje družbenih medijev in storitve za stranke. Ponuja integracije, podporo in cenik za različne uporabnike. Kljub nekaterim težavam s plačilom med poskusnim obdobjem, je uporabniška izkušnja prijetna. Napredne funkcije so na voljo v podjetju Statusbrew za uporabnike z večjimi potrebami.
LiveAgent je sistem za poročanje o napakah, ki omogoča upravljanje zahtev, podporo strankam pri njihovih težavah in avtomatizacijo dela. LiveAgent se lahko šteje za sistem za poročanje o napakah, ki omogoča agentom upravljanje zahtev, podporo strankam in avtomatizacijo dela. Zahtevek pri težavi je prošnja za pomoč, ki se beleži v računalniškem sistemu za upravljanje storitev računalniške podpore. Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Izberite ime za svojo poddomeno LiveAgent in zaženite svoj brezplačen račun.