Status zahtevka

Kaj je status zahtevka?

Status zahtevka imenujemo tudi faza zahtevka. S postopkom reševanja se lahko zahtevkom dodelijo različni statusi, kot so Nov, Odprt, Odgovorjen, Rešen ali Odložen.

– Nov zahtevek: To je zahtevek, ki jo je treba še odpreti in obravnavati

– Odgovorjen zahtevek: Ko odgovorite na zahtevek, je označena kot Odgovorjen

– Odprt zahtevek: Če se je stranka odzvala na vaš odgovor, se stanje zahtevka spremeni v Odprto

– Odložen zahtevek: Če odložite zahtevek, je označena kot Odložen.

– Rešen zahtevek: Ko zahtevek doseže zadnjo stopnjo obdelave, je označen kot Rešena

Statusi Nov zahtevek in Odprt zahtevek imata največji pomen, saj ju je treba najprej obravnavati in rešiti. LiveAgent bo samodejno označil te zahtevke in jih razvrstil glede na prednost.

Frequently asked questions

Kaj je status zahtevka?

Status zahtevka je vsaka stopnja, ki jo zahtevek preživi v svojem življenjskem ciklu. Statusi, ki jih lahko dodelite zahtevku, so Nov, Odprt, Odgovorjen, Rešen ali Preložen.

 

Za kaj se uporablja status zahtevka?

Status zahtevka vam omogoča, da ocenite, v kateri fazi je ta zahteva v tistem trenutku, ali je že odprta, ali je bila obravnavana ali čaka na rešitev, ker agent potrebuje več informacij.

 

Kako lahko v LiveAgentu preverite status zahtevka?

V LiveAgentu lahko preverite status zahtevka v razdelku Zahtevki. Status je prikazano pri vsakem zahtevku.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Expert note

Status zahtevka omogoča oceno faze zahtevka, ali je odprta, odgovorjena, rešena ali odložena. Preverite status v razdelku Zahtevki v LiveAgentu.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Zahtevek se šteje za razrešen, ko stranka ali agent pritisne gumb za rešitev. Zahtevek lahko samodejno razreši pravilo.

Razrešeni zahtevek

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča integracije in nadzor nad podatki, ter podporo strankam preko VoIP telefonskih sistemov in programske opreme za dohodni klicni center. Funkcija deljenja zahtevkov povečuje učinkovitost komunikacije in omogoča prenos tehničnih poizvedb na ustrezni oddelek. Za več informacij, se lahko rezervira demo klic.

Vsak zahtevek ima svoje življenje. Rešeno, odprto, novo itd. Kadar obstaja poseben zahtevek ki potrebuje posebno skrb, se lahko status prilagodi.

Stanje po meri

Podjetje LiveAgent ponuja rešitve za pomoč strankam, samopostrežno in odjemalsko programsko opremo ter upravljanje pritožb. Na spletni strani so na voljo informacije o partnerstvih, izobraževanju in vprašanja iz področja odjemalskega servisa. Spodbude in programi zvestobe lahko izboljšajo promocijo blagovne znamke ter spodbujajo povratne informacije in impulzivne nakupe. Redno pregledovanje poročil o storitvah za stranke je nujno za izboljšanje storitve. LiveAgent ponuja 11 funkcij poročanja o storitvah za stranke.

Nit zahtevka je tehnično gledano ista stvar kot zahtevek. Včasih nit zahtevka stranke poimenujejo kot zahtevek, drugič pa obratno.

Nit zahtevka

LiveAgent je platforma, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam in telefonske sisteme v različnih jezikih. Stranka prejme podatke za prijavo na svoj e-poštni naslov ob registraciji na strani. LiveAgent ima tudi pravilnik o zasebnosti in piškotkih. Programska oprema ponuja funkcije, kot so delitev in prenos zahtevkov ter skupna raba zahtevka. Poleg tega ponuja tudi podporo strankam in obširno akademijo.

Zahtevek ima svoj življenjski cikel. Zahtevek je lahko odprt, rešen ali čakajoč. Če je zahtevek zaprt, to pomeni, da je komunikacije konec in da je rešen.

Zaprt zahtevek

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki nudi rešitve za upravljanje pritožb, e-pošte in klicnega centra, ter samopostrežno in odjemalsko programsko opremo. Registracija na platformi omogoča dostop do nadzorne plošče, nudijo pa tudi podporo v različnih jezikih ter brezplačno različico. Sistem ponuja statusi zahtevkov, kot so nov, odprt, odgovorjen, rešen in odložen, ter čas reševanja zahtevka. Podpora strankam je možna tudi preko VoIP telefonskih sistemov in programske opreme za dohodni klicni center.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico