Združi zahtevke

Funkcija Združi zahtevke je uporabna, če ste prejeli več ali različnih pogovorov o isti težavi in jih morate združiti v en zahtevek.

Če ste prejeli več zahtevkov z isto težavo in jih želite združiti ali pa morate na nek način povezati različne zahtevkee, lahko to storite z Merge.

Funkcija Merge omogoča združitev zahtevkov, da olajša delo agenta. Ta funkcija ne združuje samo besedila, temveč tudi oznake, povezane z zahtevkom. Z uporabo funkcije Merge bo izvirni zahtevek izbrisan. Tak ukrep je nepovraten, zato poskrbite, da zahtevke združite samo, kadar je to nujno potrebno.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Viri v bazi znanja

Preberite več podrobnosti

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    ×
    Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

    Na voljo smo v več terminih

    Rezervirajte si demo različico