Ste se kdaj vprašali, kaj narediti z vstopnico, ki se na naša na več težav stranke in bi jih morali reševati agenti na različnih oddelkih? S funkcijo delitve vstopnice lahko rešite vse težave hitreje in bolj učinkovito kot doslej.
Kako deluje?
Ko prejmete vstopnico, v kateri stranka omenja dve ali več različnih težav, kliknete na gumb za delitev. To bo ustvarilo kopijo originalne vstopnice z novo referenčno številko in jo lahko uporabljate, kot običajno, veljavno vstopnico z vsemi funkcijami. Poglejmo si kako deluje:
Primer
David, vaša stranka, bi želel izvedeti, kako nastaviti in skonfigurirati njegov elektronski naslov za komunikacijo s strankami. Poleg tega ga pa zanima, če bi naši oblikovalci zanj lahko oblikovali gumbe za klepet v živo. Vidimo, da gre za primera, ki spadata k dvem različnim oddelkom, zato bo agent uporabil funkcijo za delitev in dodelil vstopnici na primerna oddelka/agenta.
Funkcija delitve vstopnice bo ustvarila novo vstopnico, ki bo imela drugačno referenčno številko. Tako ju bo agent lahko dodelil na prava oddelka.
Reševanje vstopnice A, o nastavitvah in konfiguraciji elektronskega naslova, bo potekalo pod originalno referenčno številko. Reševanje vprašanja oblikovanja bo potekalo pod vstopnico B, z novo referenčno številko in drugim agentom.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.