Ste se kdaj vprašali, kaj narediti z vstopnico, ki se na naša na več težav stranke in bi jih morali reševati agenti na različnih oddelkih? S funkcijo delitve vstopnice lahko rešite vse težave hitreje in bolj učinkovito kot doslej.
Kako deluje?
Ko prejmete vstopnico, v kateri stranka omenja dve ali več različnih težav, kliknete na gumb za delitev. To bo ustvarilo kopijo originalne vstopnice z novo referenčno številko in jo lahko uporabljate, kot običajno, veljavno vstopnico z vsemi funkcijami. Poglejmo si kako deluje:
Primer
David, vaša stranka, bi želel izvedeti, kako nastaviti in skonfigurirati njegov elektronski naslov za komunikacijo s strankami. Poleg tega ga pa zanima, če bi naši oblikovalci zanj lahko oblikovali gumbe za klepet v živo. Vidimo, da gre za primera, ki spadata k dvem različnim oddelkom, zato bo agent uporabil funkcijo za delitev in dodelil vstopnici na primerna oddelka/agenta.
Funkcija delitve vstopnice bo ustvarila novo vstopnico, ki bo imela drugačno referenčno številko. Tako ju bo agent lahko dodelil na prava oddelka.
Reševanje vstopnice A, o nastavitvah in konfiguraciji elektronskega naslova, bo potekalo pod originalno referenčno številko. Reševanje vprašanja oblikovanja bo potekalo pod vstopnico B, z novo referenčno številko in drugim agentom.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Kontakti službe za pomoč uporabnikom ActiveCampaign
ActiveCampaign je programska oprema za pomoč uporabnikom, ticketing, klicni center in podpora preko družbenih medijev. Kontaktne informacije: help@activecampaign.com +1 800-357-0402.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
LiveAgent je rešitev za povečanje dohodnih prodajnih kampanj. Vhodni prodajni predstavniki opravljajo klice, zagotavljajo odlične storitve strankam in pomagajo pri pretvorbi potencialnih strank v plačljive stranke. Povprečna plača takšnih predstavnikov je med 50.000 in 300.000 USD letno. Cultural factors influence customer service standards worldwide.