• Predloge
  • Predloge za pridobitev e-pošte

Predloge za pridobitev e-pošte

E-poštno trženje je še vedno ena najmočnejših metod spletnega komuniciranja z vedno večjim številom dnevnih uporabnikov. Eden najpomembnejših vidikov katere koli strategije trženja po e-pošti je velika baza aktivnih naročnikov. E-poštni seznami se bodo sčasoma naravno poslabšali zaradi odjave, prijave kot neželene pošte ali e-pošte, ki ostane neodprta.

Izguba naročnikov na e-pošto je znana kot obračanje seznama in je lahko neprozorna, kot v primeru “trdega odbijanja”, ali prozorna, ki zajema neprebrana sporočila. Za izboljšanje stopnje obračanj seznamov, lahko prodajalci naredijo dve stvari: redno čistijo bazo podatkov e-pošte in/ali izboljšajo strategijo pridobivanja e-pošte.

Kaj je e-pošta za pridobivanje strank?

Pridobivanje e-pošte je postopek ustvarjanja zbirke podatkov o e-poštnih naslovih ljudi, da bi jim poslali tržna sporočila. Če še nimate velikega seznama e-poštnih sporočil potencialnih strank, ni treba skrbeti – začeti ni nikoli prepozno.

Po drugi strani pa, če že imate naslove nekaterih potencialnih strank, boste morda želeli utrditi obstoječo bazo podatkov. To lahko pomeni preverjanje, ali so vaši obstoječi naročniki še vedno zainteresirani za prejem vaše vsebine. Vendar tega ne počnite tako, da preprosto vprašate uporabnike, če želijo od vas prejemati e-poštna sporočila, temveč jim pošljite e-poštno sporočilo, ki zahteva, da izvedejo dejanje.

Pridobivanje e-pošte ima dva vidika: prvič, sestavljanje seznama e-poštnih naslovov, in drugič, delo in izvajanje vaše strategije trženja e-pošte. Oba dela morata biti uspešna, če želite povečati število pridobljenih e-poštnih sporočil, kar pomeni razširitev seznamov naročnikov in izboljšanje meritev. Toda kako natančno bi se morali lotevati tega?

Potrditev e-poštnega sporočila o nakupu Etsy
Potrditev e-poštnega sporočila o nakupu Etsy

Najboljše prakse pri pridobivanju e-pošte

Če želite uspešno zgraditi bazo podatkov o aktivnih naročnikih prek e-pošte, morate poiskati stranke in potencialne stranke, ki so pokazale zanimanje za prejemanje sporočil od vas. Natančna vrsta sporočil, ki jih pošljete, je odvisna od panoge, v kateri je vaše podjetje, čeprav je na splošno glasilo vedno dobra ideja. Nato morate učinkovito načrtovati svojo akcijo, tako da ustvarite vsebino, ki jo ljudje želijo prejemati, in tako prinesete vrednost svojim naročnikom.

Ko to storite, lahko s promocijo svoje vsebine začnete pridobivati več e-poštnih naslovov, najsi bo to glasilo ali katera koli druga vrsta vsebine. Ta promocija je lahko na vašem spletnem mestu, kjer se stranke lahko prijavijo prek obrazca, ali na vaših profilih v družabnih omrežjih. Navsezadnje se obiskovalci in sledilci vašega spletnega mesta že zanimajo za izdelke ali storitve vašega podjetja. Preprosto spodbujanje k prijavi na poštni seznam bi lahko zadostovalo za pridobitev njihovih e-poštnih naslovov, če jim obljubite in dostavite dragoceno vsebino.

Ko pridobite e-poštni naslov uporabnika, o se je le-ta registriral za dobivanje vašega glasila (ali druge vsebine), mu morate poslati sporočilo s potrditvijo naročnine.

Vrstice z naslovom za pridobitev e-pošte

  • Hvala, da ste se prijavili!
  • Čestitke! Kmalu se bomo oglasili
  • Ali še vedno želite, da se vam oglasimo? Poglejte si, kaj vse nudimo …
  • Majhen nasvet za naše aktivne naročnike
  • Videli smo vašo objavo na [social media platform] in želimo pomagati
  • Zdaj, ko smo odgovorili na vaše vprašanje na [social media platform] , bi se želeli prijaviti?

Predloge e-pošte za pridobitev pošte

Potrditev naročnine


Hello [name],

Thanks for signing up for our [content] emails.

This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll be receiving great insights from us shortly.

If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!

Regards,

The [company] team

P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].

Konsolidacija zbirke podatkov in uporabni nasveti


Hi [name],

As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of the many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].

I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:

Advice 1
Advice 2
Advice 3

If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].

Best,
[Name] from [company]

Nadaljnje objave na družabnih omrežjih


Dear [name],

I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.

Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:

Link 1
Link 2
Link 3

If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. You’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

E-poštni naslov za pridobitev novih strank- Pogosto zastavljena vprašanja

Ali naj vključim povezavo za naročanje ali odjavo?

Ali naj vključim povezavo za naročanje ali odjavo?

Celoten namen pridobivanja e-poštnih naslovov je ustvariti aktivno bazo podatkov o uporabnikih, ki jih zanimajo izdelki vašega podjetja. Če torej sledite potencialni stranki, morate vedno navesti povezavo, ki uporabniku omogoča, da se naroči na vaš e-poštni seznam. Če pa konsolidirate svojo obstoječo bazo podatkov, morate naročnikom vedno omogočiti, da ne želijo prejemati vaših e-poštnih sporočil.

Kaj storiti, če nekdo ne odgovori na e-poštno sporočilo o pridobitvi konsolidacije baze podatkov?

Ikona za odgovor

Če naročnik ne odgovori na sporočilo, katerega namen je ugotoviti, ali je še vedno aktiven in se zanima za vašo vsebino, potem verjetno lahko domnevamo, da ga ne zanima več. Če želite, lahko počakate en teden in pošljete drugo e-poštno sporočilo, če pa še vedno ni odgovora, odstranite tega neaktivnega uporabnika iz baze podatkov.

Kaj pa, če nekdo ne odgovori na e-poštno sporočilo o nadaljnjem sledenju na družabnih omrežjih?

Odgovor

Po približno enem tednu lahko ponovno pošljete še eno e-poštno sporočilo, v primeru, da se je vaše zadnje sporočilo izgubilo v mapi »Prejeto«. Vsa dodatna sporočila, ki jih pošljete potencialnim strankam, bi jim morala zagotoviti večjo vrednost in občutek, kaj ponuja vaša naročnina. Če še vedno ne dobite odgovora, bi morali to šteti za hladen ne.

Test our ticketing software today. No credit card required.

Enjoy a free 14-day trial on us. Discover all that LiveAgent has to offer and start improving customer acquisition today.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali naj vključim povezavo za naročanje ali odjavo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Celoten namen pridobivanja e-poštnih naslovov je ustvariti aktivno bazo podatkov o uporabnikih, ki jih zanimajo izdelki vašega podjetja. Če torej sledite potencialni stranki, morate vedno navesti povezavo, ki uporabniku omogoča, da se naroči na vaš e-poštni seznam. Če pa konsolidirate svojo obstoječo bazo podatkov, morate naročnikom vedno omogočiti, da se odločijo, če ne želijo prejemati več vaših e-poštnih sporočil..” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj storiti, če nekdo ne odgovori na e-poštno sporočilo o pridobitvi konsolidacije baze podatkov?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Če naročnik ne odgovori na sporočilo, katerega namen je ugotoviti, ali je še vedno aktiven in se zanima za vašo vsebino, potem verjetno lahko domnevamo, da ga ne zanima več.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj pa, če nekdo ne odgovori na e-poštno sporočilo o nadaljnjem sledenju na družabnih omrežjih?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Po približno enem tednu lahko ponovno pošljete še eno e-poštno sporočilo, v primeru, da se je vaše zadnje sporočilo izgubilo v mapi »Prejeto«. Če še vedno ne dobite odgovora, bi morali to šteti za hladen ne.” }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico