Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge za pridobitev e-pošte

Predloge za pridobitev e-pošte

E-poštno trženje je še vedno ena najmočnejših metod spletnega komuniciranja z vedno večjim številom dnevnih uporabnikov. Eden najpomembnejših vidikov katere koli strategije trženja po e-pošti je velika baza aktivnih naročnikov. E-poštni seznami se bodo sčasoma naravno poslabšali zaradi odjave, prijave kot neželene pošte ali e-pošte, ki ostane neodprta.

Izguba naročnikov na e-pošto je znana kot obračanje seznama in je lahko neprozorna, kot v primeru “trdega odbijanja”, ali prozorna, ki zajema neprebrana sporočila. Za izboljšanje stopnje obračanj seznamov, lahko prodajalci naredijo dve stvari: redno čistijo bazo podatkov e-pošte in/ali izboljšajo strategijo pridobivanja e-pošte.

Kaj je e-pošta za pridobivanje strank?

Pridobivanje e-pošte je postopek ustvarjanja zbirke podatkov o e-poštnih naslovih ljudi, da bi jim poslali tržna sporočila. Če še nimate velikega seznama e-poštnih sporočil potencialnih strank, ni treba skrbeti – začeti ni nikoli prepozno.

Po drugi strani pa, če že imate naslove nekaterih potencialnih strank, boste morda želeli utrditi obstoječo bazo podatkov. To lahko pomeni preverjanje, ali so vaši obstoječi naročniki še vedno zainteresirani za prejem vaše vsebine. Vendar tega ne počnite tako, da preprosto vprašate uporabnike, če želijo od vas prejemati e-poštna sporočila, temveč jim pošljite e-poštno sporočilo, ki zahteva, da izvedejo dejanje.

Pridobivanje e-pošte ima dva vidika: prvič, sestavljanje seznama e-poštnih naslovov, in drugič, delo in izvajanje vaše strategije trženja e-pošte. Oba dela morata biti uspešna, če želite povečati število pridobljenih e-poštnih sporočil, kar pomeni razširitev seznamov naročnikov in izboljšanje meritev. Toda kako natančno bi se morali lotevati tega?

Potrditev e-poštnega sporočila o nakupu Etsy
Potrditev e-poštnega sporočila o nakupu Etsy

Najboljše prakse pri pridobivanju e-pošte

Če želite uspešno zgraditi bazo podatkov o aktivnih naročnikih prek e-pošte, morate poiskati stranke in potencialne stranke, ki so pokazale zanimanje za prejemanje sporočil od vas. Natančna vrsta sporočil, ki jih pošljete, je odvisna od panoge, v kateri je vaše podjetje, čeprav je na splošno glasilo vedno dobra ideja. Nato morate učinkovito načrtovati svojo akcijo, tako da ustvarite vsebino, ki jo ljudje želijo prejemati, in tako prinesete vrednost svojim naročnikom.

Ko to storite, lahko s promocijo svoje vsebine začnete pridobivati več e-poštnih naslovov, najsi bo to glasilo ali katera koli druga vrsta vsebine. Ta promocija je lahko na vašem spletnem mestu, kjer se stranke lahko prijavijo prek obrazca, ali na vaših profilih v družabnih omrežjih. Navsezadnje se obiskovalci in sledilci vašega spletnega mesta že zanimajo za izdelke ali storitve vašega podjetja. Preprosto spodbujanje k prijavi na poštni seznam bi lahko zadostovalo za pridobitev njihovih e-poštnih naslovov, če jim obljubite in dostavite dragoceno vsebino.

Ko pridobite e-poštni naslov uporabnika, o se je le-ta registriral za dobivanje vašega glasila (ali druge vsebine), mu morate poslati sporočilo s potrditvijo naročnine.

Vrstice z naslovom za pridobitev e-pošte

  • Hvala, da ste se prijavili!
  • Čestitke! Kmalu se bomo oglasili
  • Ali še vedno želite, da se vam oglasimo? Poglejte si, kaj vse nudimo …
  • Majhen nasvet za naše aktivne naročnike
  • Videli smo vašo objavo na [social media platform] in želimo pomagati
  • Zdaj, ko smo odgovorili na vaše vprašanje na [social media platform] , bi se želeli prijaviti?

Predloge e-pošte za pridobitev pošte

Potrditev naročnine

Konsolidacija zbirke podatkov in uporabni nasveti

Nadaljnje objave na družabnih omrežjih

E-poštni naslov za pridobitev novih strank- Pogosto zastavljena vprašanja

Predloge za pridobitev e-pošte

Celoten namen pridobivanja e-poštnih naslovov je ustvariti aktivno bazo podatkov o uporabnikih, ki jih zanimajo izdelki vašega podjetja. Če torej sledite potencialni stranki, morate vedno navesti povezavo, ki uporabniku omogoča, da se naroči na vaš e-poštni seznam. Če pa konsolidirate svojo obstoječo bazo podatkov, morate naročnikom vedno omogočiti, da ne želijo prejemati vaših e-poštnih sporočil.

Kaj storiti, če nekdo ne odgovori na e-poštno sporočilo o pridobitvi konsolidacije baze podatkov?

Ikona za odgovor

Če naročnik ne odgovori na sporočilo, katerega namen je ugotoviti, ali je še vedno aktiven in se zanima za vašo vsebino, potem verjetno lahko domnevamo, da ga ne zanima več. Če želite, lahko počakate en teden in pošljete drugo e-poštno sporočilo, če pa še vedno ni odgovora, odstranite tega neaktivnega uporabnika iz baze podatkov.

Kaj pa, če nekdo ne odgovori na e-poštno sporočilo o nadaljnjem sledenju na družabnih omrežjih?

Odgovor

Po približno enem tednu lahko ponovno pošljete še eno e-poštno sporočilo, v primeru, da se je vaše zadnje sporočilo izgubilo v mapi »Prejeto«. Vsa dodatna sporočila, ki jih pošljete potencialnim strankam, bi jim morala zagotoviti večjo vrednost in občutek, kaj ponuja vaša naročnina. Če še vedno ne dobite odgovora, bi morali to šteti za hladen ne.

Test our ticketing software today. No credit card required.

Enjoy a free 14-day trial on us. Discover all that LiveAgent has to offer and start improving customer acquisition today.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali naj vključim povezavo za naročanje ali odjavo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Celoten namen pridobivanja e-poštnih naslovov je ustvariti aktivno bazo podatkov o uporabnikih, ki jih zanimajo izdelki vašega podjetja. Če torej sledite potencialni stranki, morate vedno navesti povezavo, ki uporabniku omogoča, da se naroči na vaš e-poštni seznam. Če pa konsolidirate svojo obstoječo bazo podatkov, morate naročnikom vedno omogočiti, da se odločijo, če ne želijo prejemati več vaših e-poštnih sporočil..” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj storiti, če nekdo ne odgovori na e-poštno sporočilo o pridobitvi konsolidacije baze podatkov?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Če naročnik ne odgovori na sporočilo, katerega namen je ugotoviti, ali je še vedno aktiven in se zanima za vašo vsebino, potem verjetno lahko domnevamo, da ga ne zanima več.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj pa, če nekdo ne odgovori na e-poštno sporočilo o nadaljnjem sledenju na družabnih omrežjih?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Po približno enem tednu lahko ponovno pošljete še eno e-poštno sporočilo, v primeru, da se je vaše zadnje sporočilo izgubilo v mapi »Prejeto«. Če še vedno ne dobite odgovora, bi morali to šteti za hladen ne.” }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico