Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predloge za e-trgovino

E-trgovina raste neverjetno hitro in trenutno za to panogo ni nič pomembnejšega od prihajajoče prodajne sezone. Leta 2019 je prodaja prek  e-trgovine po vsem svetu znašala več kot 3,4 milijarde USD, leta 2021 pa naj bi dosegla 4,9 milijarde USD  (source). Če ste lastnik trgovine z e-trgovino, je to zadnja priložnost, da se pripravite. Če tega še niste storili, je čas, da pregledate svojo tržno strategijo e-trgovine.

Na katere vidike svoje strategije bi se morali osredotočiti? Vse kaže na to, da je e-pošta najprimernejša komunikacijska metoda za podjetja z e-trgovino. Dejansko ima 72% ljudi (vključno s tisočletniki in najstniki) raje e-pošto kot glavni vir komunikacije s podjetji (vir).

Ob upoštevanju vsega tega vam bomo zagotovili vse potrebne vire in nasvete za izboljšanje vaše strategije trženja e-trgovine po e-pošti – vključno z različnimi vrstami e-poštnih sporočil, ki jih boste morali uporabiti, da pritegnete pozornost svojih strank.

Prilagajanje e-poštne predloge
Prilagodite e-poštne predloge na nadzorni plošči za zahtevke LiveAgent

Strategije e-poštnega trženja: osnove

Preden začnete množično pošiljati e-pošto svojim strankam, je pomembno, da določite cilje svoje strategije trženja prek e-pošte. Vaši cilji bodo osnova za vse vaše dejavnosti in vam bodo pomagali meriti njihovo uspešnost.

Če začnete pisati e-pošto brez trdne strategije, tvegate pošiljanje sporočil, ki ne bodo prinesla želenih rezultatov. Vprašanje, ki si ga morate zastaviti kot podjetje za e-trgovino, je: “Kaj želim doseči?”

Vaši cilji lahko vključujejo:

  • Pretvarjanje novih strank
  • Povečanje prodaje
  • Zbiranje mnenj in povratnih informacij
  • Spodbujanje zvestobe strank in izboljšanje komunikacije
  • Zagotavljanje informacij kupcem (o posebnih ponudbah, novih izdelkih ali posodobitvah itd.)
  • Predstavitev vašega podjetja in vaših ekskluzivnih prodajnih mest

Očitno vam ni treba izbrati samo enega od teh ciljev. Z vsemi možnostmi, ki jih ponuja e-poštno trženje, pa želimo doseči nekaj jasno opredeljenih ciljev. Če poskusite doseči preveč ciljev, bodo vaše kampanje premalo uspešne. Če se osredotočite na cilje, ki so za vas najpomembnejši, lahko učinkovito izkoristite svoje vire  in se izognete zapravljanju časa za ustvarjanje e-poštnih vsebin, ki vašim uporabnikom ne dodajo nobene vrednosti.

Oglejmo si, kaj lahko storite, da boste dosegli svoje jasno opredeljene cilje.

Predloge za e-trgovino
Pripravljeni odgovori kot prilagodljive e-poštne predloge

Povzetek najboljših praks za e-poštno trženje e-trgovine

  • Bodite dosledni pri številu poslanih e-poštnih sporočil – pogostosti ne spreminjajte drastično
  • Pridobite e-poštne sezname na zakonit način – ne kupujte seznamov stikov
  • Seznami naj bodo brez “pasti neželene pošte”
  • Izogibajte se označevanju vsiljene pošte
  • Prilagodite svojo e-pošto
  • Bodite dosledni pri oblikovanju svojih e-poštnih sporočil
  • Pri ustvarjanju imena zadeve uporabite ustvarjalnost
  • Opravite A/B teste
  • Vedno izpolnite glavo
  • Ustvarite lepo sorazmerje med kopijo in slikami
  • Gumb Odjava naj bo na vidnem mestu
  • Izogibajte se krajšanju povezav
  • Segmentirajte svoje stike glede na njihove interese in zgodovino nakupov itd.
  • Sčasoma prilagodite, spremenite ali prilagodite svoje cilje

Kot smo že omenili, smo pripravili peščico materialov, da boste lahko teorijo uresničili in začeli komunicirati s svojimi potencialnimi in obstoječimi strankami prek e-pošte.

Vrstice z zadevami v predprodaji

  • Ne zamudite – prodajna sezona se začne [naslednji teden/v ponedeljek/čez X dni itd.

Vrstice zadev predloge e-pošte za prodajo izdelkov

  • Dobra novica – naše cene padajo
  • Opozorilo o padcu cene: do [X]% popusta na izbrane izdelke

Vrstice z naslovom za potrditev naročila

  • Čestitke! Prejeli smo vaše naročilo

Vrstice teme e-poštne predloge Zadnja priložnost

  • Iz zbirke [items] je ostalo le še nekaj [name]. Nakupujte zdaj
  • [X]% popusta se konča v [Y] urah. To je vaša zadnja priložnost za nakup [items]

Vrstice z naslovom e-pošte za opuščeni nakupovalni voziček

  • Nekaj ste pustili v svoji košarici
  • Ne zamudite z naročilom [name of the item that is in the user’s shopping cart]
  • Še vedno premišljujete? Dokončajte nakup, preden [item] ne zmanjka izdelka!

E-poštna predloga e-trgovine

Predloga e-pošte v predprodaji


Predloga e-pošte za prodajo izdelka 1


Predloga e-pošte za prodajo izdelka 2


Predloga e-pošte za prodajo izdelka 4


E-poštna predloga za zadnjo priložnost 1


E-poštna predloga za zadnjo priložnost 2


Predloga e-pošte za kupon 1


Predloga e-pošte za kupon 2 – v zahvalo, ker ste nekaj naredili


Predloga e-pošte za prodajo/navzkrižno prodajo 1 – osredotočena na navzkrižno prodajo


Upselling/Cross-selling email template 2 – focused on cross-selling

E-poštna sporočila o e-trgovini – pogosto zastavljena vprašanja

Kaj je e-pošta e-trgovine?

E-pošta je že dolgo uveljavljeno tržno orodje. Prodajni lijak opisuje zaporedje dejanj, ki jih lahko obiskovalec izvede, od začetnega interesa, do premisleka do nakupa. Elektronska pošta je učinkovita metoda za promocijo izdelka ali storitve s pošiljanjem vrste e-poštnih sporočil uporabniku, ko le-ta obišče spletno mesto.

Kako ustvarim e-poštni seznam e-trgovine?

Če želite ustvariti e-poštni seznam e-trgovine, potrebujete orodje za e-trgovino, ki je opremljeno za e-trgovino, tako da lahko ustvarite obrazec za zbiranje informacij o svojih strankah in vrsto e-poštnih sporočil, ki vam pomagajo vzpostaviti odnos s strankami, pa tudi sporočite glede svojega poslovanja. Primer takega orodja bi bil Mailchimp.

Kako je e-pošta koristna za e-trgovino?

E-pošta je najbolj priljubljen način spletnega komuniciranja. Pošiljanje e-pošte je pogosto prvi korak v postopku nakupa.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required.

Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right<br /> around the corner.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je e-pošta e-trgovine?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “E-pošta je že dolgo uveljavljeno tržno orodje. Prodajni lijak opisuje zaporedje dejanj, ki jih lahko obiskovalec izvede, od začetnega interesa, do premisleka do nakupa. Elektronska pošta je učinkovita metoda za promocijo izdelka ali storitve s pošiljanjem vrste e-poštnih sporočil uporabniku, ko le-ta obišče spletno mesto.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako ustvarim e-poštni seznam e-trgovine?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Če želite ustvariti e-poštni seznam e-trgovine, potrebujete orodje za e-trgovino, ki je opremljeno za e-trgovino, tako da lahko ustvarite obrazec za zbiranje informacij o svojih strankah in vrsto e-poštnih sporočil, ki vam pomagajo vzpostaviti odnos s strankami, pa tudi sporočite glede svojega poslovanja. Primer takega orodja bi bil Mailchimp.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako je e-pošta koristna za e-trgovino?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “E-pošta je najbolj priljubljen način spletnega komuniciranja. Pošiljanje e-pošte je pogosto prvi korak v postopku nakupa.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico