Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljšuje vaše e-poslovanjem.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v delovanju
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte število zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.

Industry background

Programska oprema za pomoč uporabnikom v industriji e-trgovine

Z LiveAgent – najbolj pregledano in najbolje ocenjeno programsko opremo za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2019 se približajte svojim potencialnim kupcem.

Z racionalizacijo vseh sporočil strank iz e-pošte in družabnih medijev v eno mapo “Prejeto” izboljšajte odzivni čas do 26%.

Vodite svoje stranke skozi postopek plačevanja in v realnem času z našim domačim pripomočkom za klepet v živo odgovorite na morebitna vprašanja.

Izboljšajte zvestobo svojih strank, tako da bo vsaka izkušnja podpore nepozabna in prilagojena z našim vgrajenim CRM.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Izboljšajte srečo & amp; zadovoljstvo

Implementacija LiveAgent-a za e-poslovanje na vašem spletnem mestu je vprašanje le nekaj sekund. Vendar vpliv na vaše e-poslovanje traja ves čas. Če uvedete LiveAgent v svojo e-trgovino, lahko vaše stranke povečajo zadovoljstvo za več kot 60%.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Usmerjajte svoje stranke

Ponudba pomoči strankam ob pravem času lahko pomembno vpliva na vaše podjetje. Vsakič, ko ima stranka vprašanje, je vaš klepet v živo ali klicni center ravno pri roki za vas. Okrepite svoje storitve za stranke z LiveAgent za e-poslovanje.

Zgradite bazo zvestih strank

Zvestoba strank bi morala biti ena ključnih meril za vaše podjetje. Raje imajo vaše izdelke in storitve in bodo z vami, dokler ne bodo zadovoljni. Bolj kot boste imeli zveste stranke, boljše rezultate boste videli ob koncu vsakega meseca.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Zmanjšajte opustitev nakupovalne košarice

Spremljajte svoje stranke, se pripravite vnaprej in se obrnite, preden bodo lahko odskočili s proaktivnimi povabili klepeta. S klepetom v živo lahko zagotavljate podporo strankam 24 ur na dan, tudi ko ste brez povezave s kontaktnimi obrazci.

Izvedite več

Ne more se motiti več kot 21.000 podjetij

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter ugotovite, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča zadovoljstvo vaših poslovnih partnerjev.

Povezani članki zStoritve e-trgovine
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x