Odkrijte, kako LiveAgent izboljšuje vaše e-poslovanjem.
Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile.
Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.
Zmanjšajte pritok zahtevkov za podporo z bazo znanja.
Z LiveAgent – najbolj pregledano in najbolje ocenjeno programsko opremo za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2019 se približajte svojim potencialnim kupcem.
Z racionalizacijo vseh sporočil strank iz e-pošte in družabnih medijev v eno mapo “Prejeto” izboljšajte odzivni čas do 26%.
Vodite svoje stranke skozi postopek plačevanja in v realnem času z našim domačim pripomočkom za klepet v živo odgovorite na morebitna vprašanja.
Izboljšajte zvestobo svojih strank, tako da bo vsaka izkušnja podpore nepozabna in prilagojena z našim vgrajenim CRM.
Implementacija LiveAgent-a za e-poslovanje na vašem spletnem mestu je vprašanje le nekaj sekund. Vendar vpliv na vaše e-poslovanje traja ves čas. Če uvedete LiveAgent v svojo e-trgovino, lahko vaše stranke povečajo zadovoljstvo za več kot 60%.
Ponudba pomoči strankam ob pravem času lahko pomembno vpliva na vaše podjetje. Vsakič, ko ima stranka vprašanje, je vaš klepet v živo ali klicni center ravno pri roki za vas. Okrepite svoje storitve za stranke z LiveAgent za e-poslovanje.
Zvestoba strank bi morala biti ena ključnih meril za vaše podjetje. Raje imajo vaše izdelke in storitve in bodo z vami, dokler ne bodo zadovoljni. Bolj kot boste imeli zveste stranke, boljše rezultate boste videli ob koncu vsakega meseca.
Spremljajte svoje stranke, se pripravite vnaprej in se obrnite, preden bodo lahko odskočili s proaktivnimi povabili klepeta. S klepetom v živo lahko zagotavljate podporo strankam 24 ur na dan, tudi ko ste brez povezave s kontaktnimi obrazci.
Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter ugotovite, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča zadovoljstvo vaših poslovnih partnerjev.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team