Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klepet v živo za potovalno in nastanitveno industrijo

Navdušite svoje stranke in povečajte njihovo zadovoljstvo.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve   
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Animacija
Programska oprema za pomoč uporabnikom

Tudi v času ekonomske ali politične krize se je potovalna industrija vedno znova postavila na noge in ostala privlačna za stranke. Potovalna industrija je postala ena od najbolj donosnih industrij, predvsem s svojim poudarkom na tehnoloških inovacijah. 

Potovanje na katero koli destinacijo je danes bolj dostopno kot kadarkoli. Preko socialnih omrežij lahko ljudje vzpostavljajo globalne povezave s komerkoli, kar jih pogosto spodbudi, da spakirajo kovčke in odpotujejo na raziskovanje sveta.

Poslovni svet uporablja potovanje za razširitev in sklepanje poslov preko oceanov. Potnikom pa je skupno, da iščejo počitek in udobje, ko raziskujejo naslednjo destinacijo ali hotelsko rezervacijo. 

Klepet v živo to omogoča še v večji meri. 

Ste se pripeli? Pojdimo. 

Kaj je klepet v živo? 

Klepet v živo je enostavno, vendar uporabno komunikacijsko orodje za takojšnje sporočanje med stranko in predstavnikom storitev za stranke—popolnoma na osnovi brskalnika, oblikovano za učinkovito odgovarjanje na vprašanja strank v realnem času.

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew&t=1s

Kako se klepet v živo razlikuje od podpore strankam preko telefona ali e-maila?

Klepet v živo ima pomembne prednosti pri podpori strankam v primerjavi s telefonom ali e-mailom. 

  • Skrajšuje čakalni čas
  • Konverzacija v realnem času
  • Popolna prilagodljivost podobe blagovne znamke
  • Uporabniku prijazen
  • Stroškovno učinkovit
  • Osnovan na brskalniku
  • Najmanjši potreben trud stranke

Čeprav sta telefon in e-mail pri podpori strankam še vedno široko uporabljana, statistika pove svoje. Več kot 60 % strank raje uporablja klepet, kot tradicionalne kanale, za kar ni odgovorna le generacija milenijcev. 45% 55 letnikov ali starejših je potrdilo, da so vsaj enkrat uporabili klepet v živo.

Je klepet v živo uporaben za potovalne agencije? 

Potovanja so veliko in dinamično tržišče. Vsako leto milijone ljudi potuje po vsem svetu, nekateri tudi večkrat. Vsak od teh občasnih ali rednih potnikov si zasluži udobje in uporabniku prijazno spletno asistenco, ki jo zagotavlja agencija. 

Iz tega razloga je bil ustvarjen klepet v živo.  

Včasih je bil potreben dolg proces, preden sta stranka in potovalna agencija uredili rezervacijo in največkrat je bilo za to potrebno obiskati agencijo. Popularnost spletnih iskalnikov je ta proces obrnila na glavo. 

Potovalna industrija je postala ena od tehnološko najhitreje razvijajočih se panog z jasno definirano digitalno strategijo. Za zagotavljanje možnosti zadovoljstva stranke pri modernih potnikih, je klepet v živo idealna izbira komunikacije tako za stranke, kot tudi za potovalne agencije.  

Kako naj potovalna agencija uporablja klepet v živo? 

Ne moremo zanikati, da ima klepet v živo pomemben vpliv na odločitve strank. Vendar pa je odločitev, ki iz zanimanja dejansko generira rezervacijo paketa, odvisna predvsem od spretnosti in profesionalnega pristopa vaše potovalne agencije. 

Vsako potovanje se začne z željo po potovanju. Bodisi iz osebnih ali poslovnih razlogov, se bo stranka odločila za tisto potovalno agencijo, ki bo zadovoljila njena pričakovanja in potrebe. 

Klepet v živo ni le za enkratne, temveč tudi za redne popotnike. Če tega niste že uredili, je inovacija implementiranja klepeta v živo pot do prenove podobe blagovne znamke v očeh strank in spodbuja le še večjo zavzetost. 

Potovalni agenciji klepet v živo predstavlja močno orodje za podporo, promocijo in poslovanje. S sledenjem ustreznemu bontonu za klepet v živo in pravilom, lahko agent deli človeške interakcije in zadovoljive izkušnje s potencialnimi in rednimi strankami.

The key is to set realistic expectations, and then not to just meet them, but to exceed them – preferably in unexpected and helpful ways.

Richard Branson – Founder of the Virgin group

Klepet v živo prihaja s funkcijami, ki agentu pomagajo organizirati nepozabne potovalne izkušnje.

Vsaka seja klepeta je preoblikovana v kartice in shranjena v univerzalnem, deljenem nabiralniku. Vsak agent z dostopom lahko išče po profilih strank ali po zgodovini interakcij.

LiveAgent-Univerzalni-nabiralnik
Primer univerzalnega nabiralnika (kliknite za povečavo)

Različno prednastavljeno oblikovanje v galeriji za gumbe za klepet in okna ali možnost ustvarjanja popolnoma novega pripomočka.

Galerija gumbov za klepet
Primer galerije gumbov za klepet (kliknite za povečavo)

Pojavno okno s sporočilom, ki lahko ustvari povečan ROI. Agenti lahko ustvarijo eno ali več povabil in vodijo potencialne stranke skozi proces nakupa.

Galerija povabil h klepetu - LiveAgent
Primer povabila med klepetom (kliknite za povečavo)

Z nadzorom trenutnega URL obiskovalcev klepeta v živo in povabilom ob pravem trenutku, lahko agenti promovirajo potovalne pakete, posebno ponudbo ali druge prilagojene ponudbe za potovanje. LiveAgent dovoljuje uporabo proaktivnih povabil le, kadar ni dovolj razpoložljivih agentov

Spletna zgodovina vstopnice - LiveAgent
Primer funkcije trenutnega URL (kliknite za povečavo)

Opcijska, vendar uporabna funkcija za agente, ki so radi korak pred svojimi strankami. Agent lahko opazuje, kaj stranka tipka in pripravi odgovor, še preden stranka klikne na gumb.

Tipkanje v realnem času
Primer ogleda tipkanja (kliknite za povečavo)

Posneta sporočila racionalizirajo delovni proces z uporabo predhodno posnetih kratkih tekstov, ki so shranjeni za bodočo uporabo.

Predpripravljena sporočila
Primer predpriravljenih sporočil (kliknite za povečavo)

Vrsta dnevnika klepeta, kjer so shranjene podrobnosti prejšnjih konverzacij.

Funkcija zgodovine klepeta v LiveAgent
Primer zgodovine klepeta (kliknite za povečavo)

Agenti ali administratorji klepeta lahko izbirajo med tremi predefiniranimi možnostmi usmerjanja za zagotovitev hitre in zanesljive komunikacije:

  • Naključno dodeljevanje
  • Zvonjenje vsem
  • Maksimalni izkoristek
Distribucija klepeta
Primer distribucije klepeta (kliknite za povečavo)

Omejitev dolžine čakalne vrste je lahko nastavljena na gumbu za klepet in samodejno skrije pripomoček iz spletne strani, ko je omejitev dosežena, zato zmanjšuje vrsto čakajočih strank. 

Maksimalna dolžina čakalne vrste
Primer maksimalne dolžine čakalne vrste (kliknite za povečavo)

Poleg komunikacije z zunanjimi strankami, klepet v živo agentom daje možnost pošiljanja takojšnjih sporočil med seboj. Interni klepet je viden pošiljatelju in prejemniku.

Interni klepet
Primer internega klepeta (kliknite za povečavo)

Oznake so lahko dodane ročno ali avtomatsko za specifične besede ali fraze in se na ta način ustvari za vsakega agenta prilagojen delovni proces.

Oznake-Funkcije-LiveAgent
Primer oznak (kliknite za povečavo)

Omogoča prenos in povratne informacije strank, kot tudi razvrščanje agentov glede na učinkovitost ali splošno zadovoljstvo s sejami klepeta.

Razvrstitev agentov
Primer razvrstitve agentov (kliknite za povečavo)

Prednosti za različne tipe potovalnih agencij

Klepet v živo je del LiveAgent večkanalnega programa za pomoč strankam, zato prinaša dodatne funkcije, ki so nepogrešljive za različne potovalne agencije.

  • Agencija za poslovna potovanja

Recimo, da ima podjetje za svoje zaposlene poseben nabor korporacijskih pravil za potovanja zaposlenih, na primer za letalske družbe, hotele ali najem avtomobila. LiveAgent ima vgrajen CRM system ki shranjuje vse zahteve in so na voljo vsakemu, ki ima dostop.

  • Potovalna agencija za prosti čas

Agent lahko doda in pošlje svoji stranki na potovanju v drugo državo tudi dokument, kot je visa obrazec.

Če stranka želi kontaktirati agencijo izven delovnih ur, lahko izpolni kontaktni obrazec, ki bo bodisi dodeljen specifičnemu agentu ali pa ekipi, ko bo spet prisotna. Gumb za klepet je prav tako lahko prilagojen na jezike različnih tržišč.

  • Spletna potovalna agencija

Podobno ostalim agencijam, z razliko v uporabi avtomatizacije. S spletno avtomatizacijo lahko spletne agencije pridobijo s klepetom v živo in uporabo avtomatiziranih funkcij, kot so pravila za dodeljevanje klepeta relevantnim oddelkom.

Travel and Accommodation Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry

Try LiveAgent

Kako integrirati klepet v živo na vašo spletno stran?

Integracija gumba za klepet v živo ne more biti bolj enostavna. Potrebno je le kopirati in prilepiti kratko HTML kodo iz vašega LiveAgent računa na vašo spletno stran in že oživi. Ni potrebno prenesti dodatnega programa, integracija s programi tretjih oseb ali z aplikacijami je podprta.

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew

Katere so varnostne funkcije klepeta v živo? 

Varovanje podatkov, zaščita računa in zasebnost, so ključne teme za vsakega, ki vzpostavlja ali upravlja poslovanje na spletu. LiveAgent ni nič drugačen. Tukaj je nekaj vrhunskih varnostnih funkcij.

Baza znanja

Če želite izvedeti več, se obrnite na našo bazo znanja za dodatne informacije.

Enhance the travel experience for your customers

Start a free-14 day trial, no credit card required

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat?

Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.

How is live chat different from phone and email support?

Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.

Is live chat useful to travel agencies?

Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.

How should travel agents use live chat?

Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey

Benefits for different types of travel agencies

Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat's security features?

Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico