Tudi v času ekonomske ali politične krize se je potovalna industrija vedno znova postavila na noge in ostala privlačna za stranke. Potovalna industrija je postala ena od najbolj donosnih industrij, predvsem s svojim poudarkom na tehnoloških inovacijah.
Potovanje na katero koli destinacijo je danes bolj dostopno kot kadarkoli. Preko socialnih omrežij lahko ljudje vzpostavljajo globalne povezave s komerkoli, kar jih pogosto spodbudi, da spakirajo kovčke in odpotujejo na raziskovanje sveta.
Poslovni svet uporablja potovanje za razširitev in sklepanje poslov preko oceanov. Potnikom pa je skupno, da iščejo počitek in udobje, ko raziskujejo naslednjo destinacijo ali hotelsko rezervacijo.
Klepet v živo to omogoča še v večji meri.
Ste se pripeli? Pojdimo.
Klepet v živo je preprosto za uporabo, a dragoceno komunikacijsko orodje za takojšnje sporočanje med stranko in predstavnikom službe za stranke – v celoti temelji na brskalniku, zasnovano za odgovarjanje na vprašanja strank učinkovito in v realnem času.
Klepet v živo ima pomembne prednosti pri podpori strankam v primerjavi s telefonom ali e-mailom.
Čeprav se telefonska in e-poštna podpora še vedno pogosto uporablja, statistika govori sama zase. Več kot 60 % strank raje uporablja klepet za odgovore na svoja povpraševanja prek tradicionalnih kanalov, kar ni izključno posledica generacije tisočletja. 45 % ljudi, starih 55 let ali več, je potrdilo, da so vsaj enkrat uporabili klepet v živo na spletnem mestu.
Potovanja so veliko in dinamično tržišče. Vsako leto milijone ljudi potuje po vsem svetu, nekateri tudi večkrat. Vsak od teh občasnih ali rednih potnikov si zasluži udobje in uporabniku prijazno spletno asistenco, ki jo zagotavlja agencija.
Iz tega razloga je bil ustvarjen klepet v živo.
Včasih je bil potreben dolg proces, preden sta stranka in potovalna agencija uredili rezervacijo in največkrat je bilo za to potrebno obiskati agencijo. Popularnost spletnih iskalnikov je ta proces obrnila na glavo.
Potovalna industrija je postala ena od tehnološko najhitreje razvijajočih se panog z jasno definirano digitalno strategijo. Za zagotavljanje možnosti zadovoljstva stranke pri modernih potnikih, je klepet v živo idealna izbira komunikacije tako za stranke, kot tudi za potovalne agencije.
Ne moremo zanikati, da ima klepet v živo pomemben vpliv na odločitve strank. Vendar pa je odločitev, ki iz zanimanja dejansko generira rezervacijo paketa, odvisna predvsem od spretnosti in profesionalnega pristopa vaše potovalne agencije.
Vsako potovanje se začne z željo po potovanju. Bodisi iz osebnih ali poslovnih razlogov, se bo stranka odločila za tisto potovalno agencijo, ki bo zadovoljila njena pričakovanja in potrebe.
Klepet v živo ni le za enkratne, temveč tudi za redne popotnike. Če tega niste že uredili, je inovacija implementiranja klepeta v živo pot do prenove podobe blagovne znamke v očeh strank in spodbuja le še večjo zavzetost.
Za potovalne agente klepet v živo predstavlja zmogljivo orodje za podporo, promocijo in konverzijo. Če sledite pravilnemu bonton v klepetu v živo, lahko agenti potencialnim in rednim strankam zagotovijo človeško interakcijo in prijetne izkušnje.
Vsaka seja klepeta je preoblikovana v kartice in shranjena v univerzalnem, deljenem nabiralniku. Vsak agent z dostopom lahko išče po profilih strank ali po zgodovini interakcij.
Različno prednastavljeno oblikovanje v galeriji za gumbe za klepet in okna ali možnost ustvarjanja popolnoma novega pripomočka.
Pojavno okno s sporočilom, ki lahko ustvari povečan ROI. Agenti lahko ustvarijo eno ali več povabil in vodijo potencialne stranke skozi proces nakupa.
S spremljanjem trenutni URL obiskovalcev klepeta v živo, lahko pravočasna povabila ponujajo tudi promocijske potovalne pakete, potovalne ponudbe ali druge prilagojene predloge potovanj. LiveAgent dovoljuje uporabo proaktivnih povabil na klepet le, če je dovolj razpoložljivih agentov.
Opcijska, vendar uporabna funkcija za agente, ki so radi korak pred svojimi strankami. Agent lahko opazuje, kaj stranka tipka in pripravi odgovor, še preden stranka klikne na gumb.
Posneta sporočila racionalizirajo delovni proces z uporabo predhodno posnetih kratkih tekstov, ki so shranjeni za bodočo uporabo.
Vrsta dnevnika klepeta, kjer so shranjene podrobnosti prejšnjih konverzacij.
Agenti ali administratorji klepeta lahko izbirajo med tremi predefiniranimi možnostmi usmerjanja za zagotovitev hitre in zanesljive komunikacije:
Omejitev dolžine čakalne vrste je lahko nastavljena na gumbu za klepet in samodejno skrije pripomoček iz spletne strani, ko je omejitev dosežena, zato zmanjšuje vrsto čakajočih strank.
Poleg komunikacije z zunanjimi strankami, klepet v živo agentom daje možnost pošiljanja takojšnjih sporočil med seboj. Interni klepet je viden pošiljatelju in prejemniku.
Oznake so lahko dodane ročno ali avtomatsko za specifične besede ali fraze in se na ta način ustvari za vsakega agenta prilagojen delovni proces.
Omogoča prenos in povratne informacije strank, kot tudi razvrščanje agentov glede na učinkovitost ali splošno zadovoljstvo s sejami klepeta.
Klepet v živo je del LiveAgent večkanalnega programa za pomoč strankam, zato prinaša dodatne funkcije, ki so nepogrešljive za različne potovalne agencije.
Recimo, da ima podjetje določen nabor korporativnih potovalnih politik za svoje potujoče zaposlene, kot so letalske karte, letalske družbe, hoteli, avtomobili. LiveAgentov vgrajen sistem CRM lahko shrani vse te zahteve, ki so na voljo vsem z dostopom.
Agent lahko doda in pošlje svoji stranki na potovanju v drugo državo tudi dokument, kot je visa obrazec.
Če želi stranka kontaktirati agencijo izven delovnega časa, lahko izpolni obrazec za stik in bo dodeljen določenemu agentu ali skupini, ko bodo spet povezani. Gumb za klepet lahko prilagodite tudi na jeziki različnih trgov.
Podobno kot pri drugih agencijah, vendar se razlikuje po uporabi avtomatizacije. Zaradi spletne avtomatizacije lahko spletne agencije izkoristijo klepet v živo z uporabo samodejnih funkcij, kot so pravila za dodelitev klepetov ustrezni oddelki.
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Zaščita podatkov, varnost računa in zasebnost so bistvene teme za vsakogar, ki upravlja in vodi svoje poslovanje na spletu. LiveAgent ni nič drugačen. Tukaj je nekaj najboljših varnostnih funkcij.
Če želite izvedeti več, se obrnite na našo bazo znanja za dodatne informacije.
Start a free-14 day trial, no credit card required
Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.
Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.
Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.
Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey
Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih