Ste mednarodno podjetje? Ponujate podporo strankam v veliko jezikih? Naj vaši agenti uporabljajo LiveAgent v jeziku, ki ga želijo. LiveAgent trenutno podpira 43 jezikov in nove prevode redno dodajamo.
Če želite vedeti, kako se nastavi, si preberite Jeziki in prevodi.
Seznam jezikov na voljo:
- angleščina
- arabščina
- bosanski jezik
- katalonščina
- hrvaščina
- češčina
- danščina
- nizozemščina
- estonščina
- filipinščina
- finščina
- flamščina
- francoščina
- nemščina
- grščina
- hebrejščina
- madžarščina
- preprosta kitajščina
- tradicionalna kitajščina
- indonezijski jezik
- italijanščina
- japonščina
- korejščina
- latvijski jezik
- litvanski jezik
- makedonščina
- malajski jezik
- črnogorski jezik (latinica)
- norveški jezik
- perzijski jezik
- poljščina
- portugalščina, brazilščina
- romunščina
- ruščina
- srbščina (latinica)
- slovaščina
- slovenščina
- španščina
- švedski jezik
- tajski jezik
- turški jezik
- ukrajinščina
- vietnamski jezik
Vašega jezika ni na seznamu?
Pomagajte nam pri prevodu v nov jezik in dobite 40% popust na vaš LiveAgent paket. Za več informacij, nam pošljite elektronsko sporočilo.
Pregled večjezičnih funkcij:
Jezikovno prilagodljivi pripomočki
Ko prilagajate vaše pripomočke v LiveAgent, lahko enostavno nastavite tudi jezik za določen oddelek. Če delate večjezičnem področju, lahko prilagodite tudi pripomočke na vaši strani.
If you would like to know more, read LiveAgent – Language adaptable widgets.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.