Ste mednarodno podjetje? Ponujate podporo strankam v veliko jezikih? Naj vaši agenti uporabljajo LiveAgent v jeziku, ki ga želijo. LiveAgent trenutno podpira 43 jezikov in nove prevode redno dodajamo.

Če želite vedeti, kako se nastavi, si preberite Jeziki in prevodi.
Seznam jezikov na voljo:
- angleščina
- arabščina
- bosanski jezik
- katalonščina
- hrvaščina
- češčina
- danščina
- nizozemščina
- estonščina
- filipinščina
- finščina
- flamščina
- francoščina
- nemščina
- grščina
- hebrejščina
- madžarščina
- preprosta kitajščina
- tradicionalna kitajščina
- indonezijski jezik
- italijanščina
- japonščina
- korejščina
- latvijski jezik
- litvanski jezik
- makedonščina
- malajski jezik
- črnogorski jezik (latinica)
- norveški jezik
- perzijski jezik
- poljščina
- portugalščina, brazilščina
- romunščina
- ruščina
- srbščina (latinica)
- slovaščina
- slovenščina
- španščina
- švedski jezik
- tajski jezik
- turški jezik
- ukrajinščina
- vietnamski jezik
Vašega jezika ni na seznamu?
Pomagajte nam pri prevodu v nov jezik in dobite 40% popust na vaš LiveAgent paket. Za več informacij, nam pošljite elektronsko sporočilo.

Pregled večjezičnih funkcij:
Jezikovno prilagodljivi pripomočki
Ko prilagajate vaše pripomočke v LiveAgent, lahko enostavno nastavite tudi jezik za določen oddelek. Če delate večjezičnem področju, lahko prilagodite tudi pripomočke na vaši strani.

If you would like to know more, read LiveAgent – Language adaptable widgets.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
LiveAgent je programska oprema za reševanje podpore strankam, ki nudi cenik, lastnosti, integracije, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, podporo portal in zahtevo za predlog. Program omogoča agentom v živo deliti zahtevek preko internega klepeta. Zahtevek se šteje za razrešen, ko stranka ali agent pritisne gumb za rešitev. Poleg tega podjetje ponuja telefonske rešitve in spletne rešitve za podporo strankam ter sistema upravljanja pritožb. LiveAgent je zasebnostno zavezan in ima certifikate GDPR.
LiveAgent je program s številnimi funkcijami za pomoč strankam in upravljanje klicnih centrov. Vključuje klepet v živo, poročila o storitvah, obvestila po e-pošti, integracije, VoIP in samopostrežno programsko opremo. Podjetje je prejelo nagrade in certifikate, ima partnerski program, spletno akademijo in blog ter ponuja brezplačno demo različico. Podpora strankam in zasebnost sta njim pomembni.
Prava programska oprema za pomoč za vsak zagon
LiveAgent vam lahko pomaga pri trženju in komuniciranju s strankami z uporabo e-poštnih predlog ter integracij z družbenimi mediji. S tem lahko povečate prepoznavnost blagovne znamke in dosežete širšo skupnost. Poleg tega lahko povečate produktivnost agentov in učinkovito upravljate s časom dela. Več o družbenih medijih lahko izveste na spletni strani LiveAgent.
Klepet preko LiveAgent-a je priporočljiv način za komunikacijo med strankami in podporo strankam. Klepetni agenti naj ohranijo pravilno slovnico, izogibajo se kraticam in zagotovijo hitro odzivnost. Poročilo o razvrščanju agentov lahko izboljša uspešnost podpore strankam in poveča stopnjo zadovoljstva. Predloge vstopničnega sistema in predloge s pogostimi vprašanji lahko prihranijo čas in zagotovijo natančne odgovore. Podjetja morajo redno posodabljati svojo stran s pogostimi vprašanji.