HappyFox je odlična programska oprema za pomoč uporabnikom s funkcijami zahtevkov in upravljanjem znanja ter intuitivnim vmesnikom. Če pa iščete alternativo HappyFox, razmislite o LiveAgentu.
V LiveAgent-u se zavedamo, da z odlično programsko opremo pridejo tudi odlične storitve za stranke. Zato smo ustvarili popolno programsko opremo za pomoč uporabnikom, ki bo hkrati povečala produktivnost vaše službe za stranke, povečala zadovoljstvo strank in prihranila denar. Odkrijte moč univerzalne mape »Prejeto«, funkcije avtomatizacije, hibridni vstopnični sistem, funkcije poročanja in še veliko več.
LiveAgent je nudil podporo več kot 15.000 podjetjem in 150 milijonov končnih uporabnikov po vsem svetu. Pridružite se jim pri zagotavljanju vrhunskih storitev za stranke. Mi vam vse skupaj še olajšamo.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
LiveAgent izkorišča moč univerzalne mape »Prejeto«, hibridnega vstopničnega sistema, avtomatizacije, analitike, poročanja in igranja. Je tudi večjezičen. LiveAgent je na voljo v 43 prevodih v različne jezike (nekateri delno) in podpira pripomočke, ki jih je mogoče prilagoditi jeziku.
Dajte svoji podpori strankam spodbudo, ki jo potrebuje z LiveAgent še danes.
Če iščete alternativo HappyFox in je hitrost pomembna za vas, je morda LiveAgent tisto, kar iščete. LiveAgent se ponaša z hitrejšim pripomočkom za klepet na trgu – prikaže se v le 2,5 sekundah.
Pripomoček za hitri klepet je prava pot, če želite obiskovalca spletnega mesta učinkovito pretvoriti v stranko. Po poročilu eMarketer je po uporabi klepeta v živo 35% več ljudi opravilo nakup prek spleta. To je zato, ker lahko kupci takoj odgovorijo na njihova vprašanja pred nakupom.
Ugotovite, kako LiveAgent izstopa od drugih možnosti
LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.
Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.
Z več kot 179 funkcijami službe za pomoč uporabnikom bo zagotavljanje podpore mala malica.
Dobiti najboljšo vrednost za svoj denar je ključnega pomena, ko iščete odlično programsko opremo za pomoč uporabnikom. Če iščete konkurenčno alternativo HappyFox, razmislite o LiveAgentu. Naša programska oprema vam omogoča, da povečate produktivnost in zadovoljstvo strank v službi za stranke, hkrati pa prihranite denar. Preizkusite LiveAgent še danes. Z LiveAgent dobite več za manj.
LiveAgent je najbolj pregledana in najbolje ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Zato je odlična alternativa HappyFoxu. LiveAgent prihrani čas in denar, tako da se lahko osredotočite na tisto, kar je pomembno – na vzpostavljanje smiselnih odnosov s strankami.
Preverite, kako se primerjamo s HappyFoxom na podlagi mnenj strank na Capterra
Veljavno od 23.01.2020
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih