Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ali potrebujete programsko opremo za snemanje klicev že zdaj?

Ali morate spremljati kakovost svoje storitve? Bi radi izboljšali znanje svojih agentov?

Uporabite programsko opremo za snemanje klicev! Je popolno orodje za zagotavljanje kakovosti, usposabljanje agentov, vzdrževanje preglednosti in shranjevanje klicev v pravne namene.

Ponujamo brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje, kreditna kartica ni potrebna. Danes preizkusite našo programsko opremo.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Kaj je programska oprema za snemanje klicev?

Programska oprema za snemanje klicev je orodje za snemanje telefonskih klicev in shranjevanje posnetkov kot digitalnih datotek. Programska oprema za snemanje klicnih centrov običajno deluje prek VoIP ali prek PSTN.

Poleg snemanja klicev ima napredna programska oprema za snemanje klicev tudi možnost sledenja in beleženja podrobnosti o klicu in klicatelju.

Zakaj podjetja uporabljajo programsko opremo za snemanje klicev?

Person icon

Usposabljanje agentov

Posnetki klicnega centra se lahko uporabljajo za usposabljanje agentov in vkrcanje. Izberite najboljše primere klicev in naj vam novi agenti preučijo in se učijo iz najboljših praks, ki jih slišijo na posnetkih klicev.

Union icon

Pravno varstvo

Posnetki klicev lahko zaščitijo vaše podjetje, ko gre za pravne zadeve. Dokažite skrbnost tako, da shranite vse klice, ki jih opravite in prejmete. LiveAgent ponuja neomejeno shrambo za snemanje klicnih centrov.

Eye icon

Preglednost poslovanja

Vnesite podporo strankam v preglednost. S snemanjem vsakega opravljenega klica lahko agenti brez težav predajo zahtevke. Eden lahko enostavno nadaljuje tam, kjer je drugi končal. Kontekst je tam!

Več kot le programska oprema za snemanje klicev

LiveAgent je vaše vse na enem mestu za vse storitve za stranke. Gre za najbolj pregledano in najbolje ocenjeno programsko opremo za pomoč malim in srednje velikim podjetjem, ki ponuja zahtevke, klepet v živo, klicni center in zmogljivosti baze znanja.

Pametno usmerjanje klicev

LiveAgent  usmerja dohodne klice v ustrezne oddelke in agente z naključno dodelitvijo ali s prednostno dodelitvijo.

Klici se preusmerijo samo na zastopnike, ki so trenutno na spletu in so na voljo za prevzem klicev.

Benefits of attended call transfers

Usmerjevalni odzivnik & možnosti vračanja klicev

LiveAgent vam omogoča, da ustvarite meni IVR po meri, ki vključuje možnost povratnega klica.

Lahko posnamete lastna sporočila IVR neposredno znotraj LiveAgent-a ali naložite splošne vnaprej pripravljene IVR-čestitke in sporočila v meniju.

Interni klici med sodelavci

LiveAgent podpira brezplačne interne klice (in klepete!) Med vsemi vašimi agenti. Vsi klici temeljijo na brskalniku in se odvijajo v aplikaciji. Ni vam treba prenesti nobene zunanje programske opreme ali programov drugih proizvajalcev.

Začnite klepetati že danes!

Inbound and Outbound Call Center Software
two people video calling

Personalizirana storitev z videoklici

Se morate pogovoriti s stranko ena na ena, vendar so predaleč? Začnite video klic! LiveAgent vam omogoča, da vse klice, ki jih sproži brskalnik, prenesete v video klice.

Postanite osebni še danes!

Sledenje klicem, dnevniki in poročila

Spremljajte število dohodnih in odhodnih klicev, poglejte, kateri agent se odzove na večino klicev, kako dolgo traja posamezen klic, in še veliko več meritev, ki vam bodo pomagale razumeti vaše početje in kako lahko izboljšate svoje storitve za stranke.

tour 06

Zakaj je programska oprema za snemanje klicev LiveAgent prava izbira za vas?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Storitev v oblaku enostavna za uporabo

LiveAgent temelji na oblaku in je enostaven za namestitev in uporabo. Začnite uporabljati našo robustno programsko opremo klicnega centra v nekaj minutah, ne da bi pri tem angažirali vaše IT osebje.

liveagent tools

Vse-v-enem večkanalna platforma

Programska oprema za snemanje klicev je le del bolj zapletene rešitve, ki vam omogoča enostavno upravljanje zahtevkov, e-pošte, klepetov, klicev in sporočil v družabnih omrežjih.

mitigate losses

Neomejen prostor za snemanje

Posnemite in shranite neomejeno količino posnetkov klicnega centra. Vsak klic prek storitve LiveAgent bo posnet, shranjen v zahtevku in na voljo, ko ga boste potrebovali.

get inspired

Zaupa nam več kot 21,000 podjetij

LiveAgent podjetjem pomaga zagotavljati najboljšo možno storitev za stranke od leta 2004. Pridružite se družini LiveAgent in ugotovite, zakaj smo prva in ocenjena programska oprema za mala in srednje velika podjetja.

Kaj imajo povedati naše stranke?

Na spletnih mestih za pregled programske opreme, kot so CapterraG2Trust PilotGetApp in Software Advice smo zbrali več kot 3000 uporabniških pregledov.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kaj je programska oprema za snemanje klicev?

Programska oprema za snemanje klicev je sistem, ki se v industriji storitev za stranke običajno uporablja za učne in zaščitne namene. Lahko je samostojna programska oprema ali del bolj zapletene programske opreme, kot je rešitev za pomoč uporabnikom.

Kako deluje samodejno snemanje klicev v LiveAgentu?

Kadar koli v LiveAgentu pokličete, bo v vozovnici nato zapisan klic.

Koliko posnetkov je shranjenih in koliko časa so shranjeni?

V LiveAgentu vam ni treba skrbeti za shrambo, saj našim strankam nudimo neomejeno shrambo za snemanje klicnih centrov. Poleg neomejene količine posnetkov ni datuma poteka.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico