Bodite zadovoljni s programsko opremo za upravljanje zadovoljstva strank

Izstopajte z zagotavljanjem hitre, prilagojene in kompetentne podpore na vseh kanalih.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank za zadovoljne stranke

Zadovoljne stranke so bolj zveste, bolj verjetno je, da bodo ponovno kupile, večja je možnost, da bodo priporočile vašo blagovno znamko, so bolj donosne za vaše podjetje – in imajo nižje stroške zadržanja. Merjenje zadovoljstva strank s storitvami je danes postalo obvezno za večino podjetij, saj vam zagotavlja dragocene informacije o uspešnosti vaših storitev. Ko se LiveAgentove sposobnosti poročanja integrirajo z eno od vodilnih programskih rešitev za merjenje zadovoljstva strank, lahko zadovoljstvo nad vašimi storitvami dvignete na višjo raven. Enostavno pridobite povratne informacije strank o LiveAgentovih pogovorih, spremljajte kakovost podpore strankam, pridobite boljše razumevanje svojih strank, in s tem še naprej skrbite za izboljševanje storitve, ki jo ponujate.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Zakaj je zadovoljstvo strank pomembno

Oglaševanje na način širjenja dobrega glasu

Zadovoljne stranke brezplačno širijo dober glas! Po pozitivnih izkušnjah s podjetjem bi 69 % strank podjetje priporočilo drugim, 50 % pa bi ga uporabljalo pogosteje. (NewVoiceMedia)

Zadovoljstvo strank gradi zvestobo

Zadovoljstvo strank gradi zaupanje v vašo blagovno znamko. Če se zadovoljstvo strank v podjetju poveča za 10 %, se zaupanje strank poveča za 12 %. (Institute of Customer Service)

Stroški pridobivanja so višji od stroškov zadrževanja

Stroški pridobivanja novih strank so višji od stroškov zadrževanja. Pridobitev nove stranke je od 5 do 25-krat dražja od ohranitve obstoječe stranke. (Harvard Business Review)
customer feedback - illustration

Kaj je programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank?

Programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank je orodje, ki podjetjem omogoča enostavno zbiranje, urejanje in upravljanje povratnih informacij strank, merjenje zadovoljstva strank in prepoznava nezadovoljne stranke. Te aplikacije lahko vključujejo analitiko, upravljanje anket, zbiranje povratnih informacij, sledenje pritožbam, možnosti poročanja o klicih in druge funkcije. Poleg tega, da vam programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank zagotavlja uporaben vpogled v to, kako zadovoljne so vaše stranke z vašim podjetjem ali z izkušnjo storitev za stranke, ki jo zagotavljate, vam lahko, na podlagi prejetih povratnih informacij, pomaga tudi pri ocenjevanju zaposlenih v podpori.

Zakaj je zadovoljstvo strank pomembno

business and finance - icon

Zadovoljstvo strank prinaša dobiček

Visoko zadovoljstvo strank povečuje dobiček. Zadovoljne stranke, ki so imele pozitivno izkušnjo s podjetjem, porabijo 140 % več kot tiste, ki so imele slabo izkušnjo. (Harvard Business Review)
live chat increases sales

Višja vrednost dobe trajanja zadovoljne stranke

Zadovoljne stranke imajo višjo dolgoročno vrednost. Vrednost dobe trajanja stranke, ki izkušnjo zagovarja, je za podjetje od 600 do 1400 % višja od vrednosti stranke, ki obrekuje. (Bain & Company)

Merjenje zadovoljstva s storitvami za stranke je ključnega pomena

Na današnjem prekomerno konkurenčnem trgu odličen izdelek sam po sebi ne zagotavlja uspeha, če ga ne podkrepite z odličnimi storitvami. Kakovost storitev za stranke, ki jih zagotavlja vaše podjetje, neposredno vpliva na splošno zadovoljstvo strank z vašo blagovno znamko. Če ne merite zadovoljstva s storitvami, ne boste nikoli vedeli, kako zadovoljne (ali nezadovoljne) so vaše stranke s kakovostjo storitvene izkušnje, ki jo zagotavlja vaša organizacija.
report on tablet-illustration

S programsko opremo za upravljanje zadovoljstva strank ustvarite boljšo storitveno izkušnjo

LiveAgentova platforma za storitve za stranke je kompleksna večkanalna rešitev. Funkcije, ki vam omogočajo merjenje zadovoljstva strank s storitvami, so le majhen del tega, kar programska oprema zmore. Opremljena je z več kot 179 funkcijami, ki vam lahko pomagajo poenostaviti komunikacijo s strankami, izboljšati podporo in izboljšati oceno zadovoljstva strank s storitvami.

Celovita rešitev za vašo podporo strankam

Ni vam treba preklapljati med različnimi orodji. LiveAgent združuje:

  • – zmogljive funkcije za izdelavo zahtevkov s pametno distribucijo zahtevkov
  • – vgrajen klicni center, ki podpira glasovne in video klice
  • klepet v živo s proaktivnimi sprožilci in spremljanjem obiskovalcev v realnem času
  • – samopostrežni portal z bazo znanja, pogosto zastavljenimi vprašanji in forumi
  • – integracije z glavnimi družabnimi platformami, kot so Facebook, Twitter in Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Zagotovite vsekanalne storitvene izkušnje

Današnji potrošniki za stike z blagovnimi znamkami uporabljajo več komunikacijskih kanalov in pričakujejo nemoteno izkušnjo na vseh teh kanalih. S programsko opremo LiveAgent lahko preprosto upravljate z vsemi interakcijami s strankami iz enega mesta in zagotovite dosledno izkušnjo vsekanalnih storitev ne glede na kanale, ki jih stranke uporabljajo.

Izboljšajte učinkovitost ekipe za podporo

Širok nabor funkcij (vključno z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov, upravljanjem SLA-jev, prednastavljenimi odgovori, možnostjo ekipnega sodelovanja, ter s takojšnjim dostopom do izčrpnih informacij o strankah in prejšnjih interakcij) vaši ekipi omogoča hitro, zelo učinkovito in personalizirano podporo – vse to prispeva k višjim ocenam zadovoljstva strank.
feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Presežite merjenje zadovoljstva strank

Izmerite svojo splošno uspešnost storitev za stranke in ugotovite, na katerih področjih so možne izboljšave. LiveAgent ponuja robustne analitične in poročevalske zmogljivosti, ki vam omogočajo spremljanje številnih metrik storitev in ključnih kazalnikov uspešnosti, izdelavo različnih poročil, kot so uporaba kanalov, uspešnost in razpoložljivost agentov, skladnost s SLA-ji, poročila o sledenju času in še več.

Zakaj je LiveAgent prava programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank za vaše podjetje

Izbralo ga je 21 tisoč podjetij

LiveAgentu zaupa več kot 21.000 podjetij iz različnih panog po vsem svetu.

Fleksibilen & prilagodljiv

Programska oprema je prilagodljiva, zlahka jo je mogoče razširiti in prilagoditi glede na vaše potrebe.

Transparentne & poštene cene

Brez pogodb in skritih stroškov. Izbirate lahko med 4 različnimi paketi s poštenimi cenami – vključno z brezplačnim.
Povezani članki zProgramska oprema za upravljanje zadovoljstva strank
V tem informativnem članku se naučite, kako enostavno integrirati številke Voiceland VoIP z rešitvijo LiveAgent. Pridobite dragocene vpoglede še danes.

Voiceland

Voiceland je specializiran ponudnik telefonije za podjetja in strokovnjake. Ponuja prilagojene telefonske rešitve z vrhunsko infrastrukturo. Integracija z LiveAgentom omogoča gladko delovanje klicnega centra. Storitve Voicelanda so stroškovno učinkovite in zanesljive, brez skritih stroškov.

Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Zgodba o uspehu LiveAgent: Sli.do

Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Prilagodite si svojo knjižnico zvokov in si omogočite nekaj opozoril po meri za nove zahtevke, klice, sporočila v klepetu, povezave in še več.

Zvoki

LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.

Izboljšajte izkušnjo vaših strank z enostavnim gumbom za klepet v živo na vaši spletni strani. Preveritevse funkcije in prednosti, ki jih ponuja klepet v živo.

Klepet v realnem času

Orodje Klepet v živo LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki pomagajo izboljšati kakovost storitev strankam, povečati zadovoljstvo in zvestobo. Omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času, vključuje integracije z drugimi aplikacijami ter sistem upravljanja pritožb in VoIP telefonske sisteme. Klepet v živo je pomemben kanal za pridobivanje informacij o izdelkih in storitvah ter povečanje konverzij in zmanjšanja stresa strank.

Agenti za klepet v živo so zaposleni, ki prek klepeta v živo odgovarjajo na vprašanja strank. Strankam dajejo odgovore v realnem času.

Agenti za klepet v živo

Hitri, učinkoviti in personalizirani odgovori strankam prek LiveAgent-a, platforme z orodji za boljšo komunikacijo in izkušnjo strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x