Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Celostna
programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank

Izstopajte z zagotavljanjem hitre, prilagojene in kompetentne podpore na vseh kanalih.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Ali so vaše stranke zadovoljne z vašo storitvijo za stranke?

Zadovoljne stranke so bolj zveste, bolj verjetno je, da bodo ponovno kupile, večja je možnost, da bodo priporočile vašo blagovno znamko, so bolj donosne za vaše podjetje – in imajo nižje stroške zadržanja. Merjenje zadovoljstva strank s storitvami je danes postalo obvezno za večino podjetij, saj vam zagotavlja dragocene informacije o uspešnosti vaših storitev.

 

Ko se LiveAgentove sposobnosti poročanja integrirajo z eno od vodilnih programskih rešitev za merjenje zadovoljstva strank, lahko zadovoljstvo nad vašimi storitvami dvignete na višjo raven. Enostavno pridobite povratne informacije strank o LiveAgentovih pogovorih, spremljajte kakovost podpore strankam, pridobite boljše razumevanje svojih strank, in s tem še naprej skrbite za izboljševanje storitve, ki jo ponujate.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Zakaj je zadovoljstvo strank pomembno

Star icon

Oglaševanje na način širjenja dobrega glasu

Zadovoljne stranke brezplačno širijo dober glas! Po pozitivnih izkušnjah s podjetjem bi 69 % strank podjetje priporočilo drugim, 50 % pa bi ga uporabljalo pogosteje. (NewVoiceMedia)

Union icon

Zadovoljstvo strank gradi zvestobo

Zadovoljstvo strank gradi zaupanje v vašo blagovno znamko. Če se zadovoljstvo strank v podjetju poveča za 10 %, se zaupanje strank poveča za 12 %. (Institute of Customer Service)

Flower money icon

Stroški pridobivanja so višji od stroškov zadrževanja

Stroški pridobivanja novih strank so višji od stroškov zadrževanja. Pridobitev nove stranke je od 5 do 25-krat dražja od ohranitve obstoječe stranke. (Harvard Business Review)

undraw feedback h2ft

Kaj je programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank?

Programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank je orodje, ki podjetjem omogoča enostavno zbiranje, urejanje in upravljanje povratnih informacij strank, merjenje zadovoljstva strank in prepoznava nezadovoljne stranke. Te aplikacije lahko vključujejo analitiko, upravljanje anket, zbiranje povratnih informacij, sledenje pritožbam, možnosti poročanja o klicih in druge funkcije. Poleg tega, da vam programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank zagotavlja uporaben vpogled v to, kako zadovoljne so vaše stranke z vašim podjetjem ali z izkušnjo storitev za stranke, ki jo zagotavljate, vam lahko, na podlagi prejetih povratnih informacij, pomaga tudi pri ocenjevanju zaposlenih v podpori.

Zakaj je zadovoljstvo strank pomembno

business and finance (1)

Zadovoljstvo strank prinaša dobiček

Visoko zadovoljstvo strank povečuje dobiček. Zadovoljne stranke, ki so imele pozitivno izkušnjo s podjetjem, porabijo 140 % več kot tiste, ki so imele slabo izkušnjo. (Harvard Business Review)

live chat increase sales

Višja vrednost dobe trajanja zadovoljne stranke

Zadovoljne stranke imajo višjo dolgoročno vrednost. Vrednost dobe trajanja stranke, ki izkušnjo zagovarja, je za podjetje od 600 do 1400 % višja od vrednosti stranke, ki obrekuje. (Bain & Company)

Merjenje zadovoljstva s storitvami za stranke je ključnega pomena

Na današnjem prekomerno konkurenčnem trgu odličen izdelek sam po sebi ne zagotavlja uspeha, če ga ne podkrepite z odličnimi storitvami. Kakovost storitev za stranke, ki jih zagotavlja vaše podjetje, neposredno vpliva na splošno zadovoljstvo strank z vašo blagovno znamko. Če ne merite zadovoljstva s storitvami, ne boste nikoli vedeli, kako zadovoljne (ali nezadovoljne) so vaše stranke s kakovostjo storitvene izkušnje, ki jo zagotavlja vaša organizacija.

undraw report mx0a

S pomočjo LiveAgenta poskrbite za boljšo izkušnjo strank s storitvami in izboljšajte zadovoljstvo strank

LiveAgentova platforma za storitve za stranke je kompleksna večkanalna rešitev. Funkcije, ki vam omogočajo merjenje zadovoljstva strank s storitvami, so le majhen del tega, kar programska oprema zmore. Opremljena je z več kot 179 funkcijami, ki vam lahko pomagajo poenostaviti komunikacijo s strankami, izboljšati podporo in izboljšati oceno zadovoljstva strank s storitvami.

Celovita rešitev za vašo podporo strankam

Ni vam treba preklapljati med različnimi orodji. LiveAgent združuje:

  • – zmogljive funkcije za upravljanje zahtevkov s pametno distribucijo zahtevkov
  • – vgrajen klicni center, ki podpira glasovne in video klice
  • – klepet v živo s proaktivnimi sprožilci in spremljanjem obiskovalcev v realnem času
  • – samopostrežni portal z bazo znanja, pogosto zastavljenimi vprašanji in forumi
  • – integracije z glavnimi družabnimi platformami, kot so Facebook, Twitter in Instagram
undraw Working oh83
undraw Choose bwbs

Zagotovite vsekanalne storitvene izkušnje

Današnji potrošniki za stike z blagovnimi znamkami uporabljajo več komunikacijskih kanalov in pričakujejo nemoteno izkušnjo na vseh teh kanalih. S programsko opremo LiveAgent lahko preprosto upravljate z vsemi interakcijami s strankami iz enega mesta in zagotovite dosledno izkušnjo vsekanalnih storitev ne glede na kanale, ki jih stranke uporabljajo.

Izboljšajte učinkovitost ekipe za podporo

Širok nabor funkcij (vključno z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov, upravljanjem SLA-jev, prednastavljenimi odgovori, možnostjo ekipnega sodelovanja, ter s takojšnjim dostopom do izčrpnih informacij o strankah in prejšnjih interakcij) vaši ekipi omogoča hitro, zelo učinkovito in personalizirano podporo – vse to prispeva k višjim ocenam zadovoljstva strank.

undraw feeling proud qne1
woman mapping out process on three posters

Presežite merjenje zadovoljstva strank

Izmerite svojo splošno uspešnost storitev za stranke in ugotovite, na katerih področjih so možne izboljšave. LiveAgent ponuja robustne analitične in poročevalske zmogljivosti, ki vam omogočajo spremljanje številnih metrik storitev in ključnih kazalnikov uspešnosti, izdelavo različnih poročil, kot so uporaba kanalov, uspešnost in razpoložljivost agentov, skladnost s SLA-ji, poročila o sledenju času in še več.

Zakaj je LiveAgent prava platforma za pomoč strankam za vaše podjetje

Stars

Izbralo ga je 21 tisoč podjetij

LiveAgentu zaupa več kot 21.000 podjetij iz različnih panog po vsem svetu.

Person icon

Fleksibilen & prilagodljiv

Programska oprema je prilagodljiva, zlahka jo je mogoče razširiti in prilagoditi glede na vaše potrebe.

Money Bag

Transparentne & poštene cene

Brez pogodb in skritih stroškov. Izbirate lahko med 4 različnimi paketi s poštenimi cenami – vključno z brezplačnim.

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kaj je programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank?

Programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank je sistem, ki vašemu podjetju pomaga ustvariti dolgoročne odnose s strankami. Posledično lahko vaše podjetje doseže višje prihodke, dobro izkušnjo strank in prepoznavnost blagovne znamke.

Kakšen je najboljši način merjenja zadovoljstva strank?

Najbolj optimalen način merjenja ali sledenja zadovoljstva strank so ankete CSAT, zlasti po interakcijah s strankami prek e-pošte ali klepeta v živo. Preden ustvarite anketo CSAT, se prepričajte, da so vaša vprašanja usmerjena v vaše poslovne potrebe/cilje. Strankam dajte možnost, da izrazijo svoje mnenje, vendar tega ne naredite obveznega. Če boste zahtevali, da pred oddajo odgovori na vsa vprašanja, boste dobili manj podatkov, ki vam lahko pomagajo pri izboljšavah. Ustvarjanje uspešne ankete CSAT je lahko nekoliko zamudno, vendar je to najboljši način za merjenje zadovoljstva strank.

Zakaj je sledenje zadovoljstvu strank pomembnejše kot kdaj koli prej?

No, poglejmo si primer. Če so stranke zadovoljne, se pogosto vračajo in/ali širijo dober glas o podjetju. Posledično lahko postanejo zagovorniki blagovne znamke, in s tem poskrbijo za brezplačno prepoznavnost blagovne znamke, to pa vodi k večjemu dobičku. Ta primer prikazuje, kako velik konkurenčni dejavnik razlikovanja je danes zadovoljstvo strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico