Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zadovoljne stranke brezplačno širijo dober glas! Po pozitivnih izkušnjah s podjetjem bi 69 % strank podjetje priporočilo drugim, 50 % pa bi ga uporabljalo pogosteje. (NewVoiceMedia) |
Ni vam treba preklapljati med različnimi orodji. LiveAgent združuje:
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank je sistem, ki vašemu podjetju pomaga ustvariti dolgoročne odnose s strankami. Posledično lahko vaše podjetje doseže višje prihodke, dobro izkušnjo strank in prepoznavnost blagovne znamke.
Najbolj optimalen način merjenja ali sledenja zadovoljstva strank so ankete CSAT, zlasti po interakcijah s strankami prek e-pošte ali klepeta v živo. Preden ustvarite anketo CSAT, se prepričajte, da so vaša vprašanja usmerjena v vaše poslovne potrebe/cilje. Strankam dajte možnost, da izrazijo svoje mnenje, vendar tega ne naredite obveznega. Če boste zahtevali, da pred oddajo odgovori na vsa vprašanja, boste dobili manj podatkov, ki vam lahko pomagajo pri izboljšavah. Ustvarjanje uspešne ankete CSAT je lahko nekoliko zamudno, vendar je to najboljši način za merjenje zadovoljstva strank.
No, poglejmo si primer. Če so stranke zadovoljne, se pogosto vračajo in/ali širijo dober glas o podjetju. Posledično lahko postanejo zagovorniki blagovne znamke, in s tem poskrbijo za brezplačno prepoznavnost blagovne znamke, to pa vodi k večjemu dobičku. Ta primer prikazuje, kako velik konkurenčni dejavnik razlikovanja je danes zadovoljstvo strank.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih