Programska oprema za telefonijo #1

Odkrijte, kako enostavno je lahko zagotoviti strokovno podporo pri klicu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Potrebujete zanesljivo programsko opremo za telefonijo?

Ste naveličani prekinjanja klicev, dolgih čakalnih vrst in razočaranih strank? Z implementacijo programske opreme za telefonijo izboljšajte kakovost vaših storitev že danes! Programska oprema omogoča beleženje, snemanje in preusmerjanje klicev na proste agente iz vaše ekipe za pomoč strankam.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • Potrebujete zanesljivo programsko opremo za telefonijo? - LiveAgent is a fully-featured web-based live chat and helpdesk software. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center, and a robust customer service portal. Join companies like BMW, Yamaha, Huawei and Oxford University in providing world-class customer service.
  • Potrebujete zanesljivo programsko opremo za telefonijo? - LiveAgent is a fully-featured web-based live chat and helpdesk software. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center, and a robust customer service portal. Join companies like BMW, Yamaha, Huawei and Oxford University in providing world-class customer service.
  • Potrebujete zanesljivo programsko opremo za telefonijo? - P - 102188 - LiveAgent
Professional built-in call center software

Kaj je programska oprema za telefonijo?

Programska oprema za telefonijo, poznana tudi kot Voice over Internet Protocol (VoIP), se uporablja za klicanje in sprejemanje klicev na napravah, ki so povezane z internetom. Izraz “programska oprema za telefonijo” se pogosto nadomešča z izrazom “programska oprema za klicni center“, ker obe rešitvi delujeta na principu VoIP tehnologije. Ta pretvarja glasove v digitalne signale in jih pošilja po internetu. Podjetja uporabljajo to programsko opremo, ker jim omogoča mednarodne klice brez dodatnega plačila telekomunikacijskim operaterjem. Vas zanima? Poglejte si naše VoIP partnerje.

Zakaj podjetja uporabljajo programsko opremo za telefonijo?

Zakaj podjetja uporabljajo programsko opremo za telefonijo?

Ker je ceneje

Kličite in sprejemajte mednarodne klice brez dodatnih stroškov. Vse, kar plačate, je mesečna naročnina. Nobenih dodatnih stroškov na minuto pogovora.
Ker je ceneje

Popolna rešitev za delo na daljavo

Ker lahko agentje uporabljajo programsko opremo na katerikoli napravi, ki je povezana z internetom, je to popolna rešitev za ekipe ali agente, ki delajo od doma.
Popolna rešitev za delo na daljavo

Večja zanesljivost

Programska oprema za telefonijo vam pomaga ponuditi boljšo izkušnjo vašim strankam. To pa zaradi naprednih funkcij kot so: snemanje klicev, možnost vračanja klica, beleženje klicev in več.

Lastnosti programske opreme za telefonijo LiveAgent

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Pametno usmerjanje klicev

LiveAgent usmerja prihajajoče klice na primerne oddelke in agente naključno ali pa po prioritetnem določilu. Klici so usmerjeni samo k tistim agentom, ki so trenutno prisotni in lahko sprejemajo klice.

Usmerjevalni odzivnik & možnosti vračanja klicev

LiveAgent vam ponuja možnost, da sestavite svoj meni usmerjevalnega odzivnika klicev, ki vključuje možnost vračanja klica. Posnamete lahko svoja sporočila v okviru LiveAgent, ali pa naložite generična pozdravna sporočila in sporočila možnosti izbire.
Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Notranji klici med sodelavci

LiveAgent podpira brezplačne notranje klice (tudi klepet!) med vsemi vašimi agenti. Vsi klici se dogajajo znotraj brskalnika v aplikaciji. Za delovanje ne potrebujete namestitve nobene zunanje aplikacije.

Nastavite storitev na videoklice

Želite govoriti s stranko na bolj osebni ravni pa je stranka predaleč? Začnite videoklic! LiveAgent vam omogoča preklop vseh začetih klicev v brskalniku na videoklic.
two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Sledenje klicem, dnevniki in poročila

Nadzirajte število dohodnih in odhodnih klicev. Spremljajte koliko klicev sprejme posamezni agent, njihovo dolžino in še veliko drugih statističnih podatkov, ki vam bodo pomagali razumeti stanje vaše podpore strankam in kako jo izboljšati.

Neomejeno število posnetkov klicev

LiveAgent softphone programska oprema lahko shrani neomejeno število posnetkov klicev. Vsak dohodni in odhodni klic, ki ga naredite, bo posnet in shranjen v LiveAgent. Če boste kdaj potrebovali dostop do posnetkov za zagotavljanje kakovosti, šolanje agentov, preverjanje pristnosti vstopnic ali iz pravnih razlogov, lahko to storite z enim klikom.
LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Podpora več vrstam naprav

LiveAgent programska oprema podpira več vrst naprav: 1. Naglavni set 2. Brskalnik 3. Mobilne aplikacije 4. Telefonske naprave 5. Softphone

LiveAgent mobilna aplikacija

Naredili smo svojo aplikacijo za Android in iOS, ki se brez težav povezuje z vašim spletnim klientom. Začnite nuditi pomoč strankam, ko ste na poti. Vse to s prenosno različico  programske opreme za telefonijo.
LiveAgent logo on phone screen

Zakaj je LiveAgent softphone prava izbira za vas?

LiveAgent Login

Storitev v oblaku, ki je lahka za uporabo

LiveAgent je storitev v oblaku, ki je lahka za nastavitev in za uporabo. Začnite uporabljati naš zmogljivi klicni center v nekaj minutah. Brez pomoči vašega IT osebja.
Definition of customer engagement

Vse-v-enem večkanalna platforma

Programska oprema za telefonijo je samo del kompleksne rešitve, ki omogoča enostavno upravljanje z vstopnicami, elektronsko pošto, klepetom, klici in sporočili preko družabnih medijev.
get inspired

Zaupa nam več kot 21,000 podjetij

LiveAgent pomaga podjetjem nuditi najboljšo podporo strankam že od leta 2004. Pridružite se LiveAgent družini in spoznajte zakaj smo številka 1 na področju programske opreme za pomoč strankam za mala in srednja podjetja.
Multilingual support in LiveAgent

Večjezična programska oprema

Naša programska oprema se uporablja po celem svetu in prihaja s polno oz. delno večjezično podporo. Ponuja več kot 40 jezikov in vam omogoča tudi uporabo posebnih črk in znakov.

Ste naveličani preklapljanja med klici, klepeti, elektronsko pošto in ostalimi komunikacijskimi orodji?

Tukaj to ni potrebno. LiveAgent je unikatna programska oprema, ki združuje več komunikacijskih kanalov. Vse to po dostopni in transparentni ceni. Ne imejte dodatnih stroškov samo za uporabo klicnega centra. Primerjajte našo večkanalno rešitev z ostalimi na tržišču.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Kaj naše stranke povedo o nas?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Pogosta vprašanja o programski opremi za telefonijo

Kaj je programska oprema za telefonijo?

To je sistem, ki omogoča telefonske klice na napravah, ki so povezane z internetom. Poznana je tudi kot VoIP (Voice over Internet Protocol).

Kako izbrati programsko opremo za telefonijo?

Najprej je potrebno narediti seznam potreb in želja podjetja v zvezi s sistemom. Potem je pa potrebno obiskati platforme, na katerih uporabniki ocenjujejo izdelke. Ko izbirate programsko opremo, primerjajte lastnosti, funkcije, prilagodljivost in težavnost uporabe. Ta postopek vam bo pomagal skozi množico različne programske opreme in pri odločitvi za nakup prave za vas. Če se pa še vedno ne boste mogli odločiti, se pa odločite za poskusne različice, da boste ugotovili, katera vam najbolj ustreza.

Kakšne so prednosti programske opreme za telefonijo?

Ena glavnih prednosti so nižji stroški, ker vam ne bo treba investirati v opremo. Druga prednost je dostopnost. Lahko se priklopite skoraj kjerkoli. Vse, kar potrebujete, je dostop do interneta. Pravtako lahko zmanjšate količino sporočil, ker sami določate kam in kako bodo klicale vaše stranke.

Sorodni viri zaProgramska oprema za telefonijo

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    ×
    Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

    Na voljo smo v več terminih

    Rezervirajte si demo različico