Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami
Platforma LiveAgent ponuja več kot 180 funkcij za vključevanje strank preko različnih kanalov ter izboljšanje zadovoljstva in prodaje strank. Obstajajo tudi druge programske možnosti za pomoč uporabnikom, kot so SysAid, Hiver, Front, HubSpot Service Hub in TeamSupport. Trgovine lahko uporabljajo programsko opremo za pomoč uporabnikom, da izboljšajo nakupovalno izkušnjo s klepetom v živo, portalom strank, bazo znanja in pogostimi vprašanji ter povečajo dobiček. Bitrix24, SurveyMonkey CX, Startquestion in Userlike so štiri marketinške aplikacije, ki pomagajo podjetjem pri upravljanju izkušenj strank.
Najboljši klepet v živo za trgovine Shopify
Platforma LiveAgent ponuja klepet v realnem času, ki zmanjšuje količino dohodnih zahtevkov in povečuje stopnjo angažiranosti in prodaje ter izboljšuje učinek na izkušnjo strank. Programska služba ponuja skoraj 200 funkcij in vse podporne kanale pod eno streho, med drugim tudi: gumb za klepet, proaktivna povabila na klepet, vdelano sledenje v klepetu in interni klepet. Gumb za klepet je mogoče postaviti kamor koli na spletno stran in lahko izberete že pripravljen gumb iz galerije gumbov.
Programska oprema za storitveni center za boljšo uporabniško izkušnjo
Programska oprema za storitveni center, kot je LiveAgent, je ključna za boljše upravljanje službe za pomoč uporabnikom in nudenje boljših storitev strankam, ki želijo sodelovati z vašim podjetjem prek različnih kanalov komunikacije, kot so klepet v živo, družabna omrežja in SMS sporočila. Celovita rešitev združuje vse te kanale v enega in pomaga preprečevati izgubljene poizvedbe strank ter zagotavlja jasno in učinkovito komunikacijo.
Vodilna softphone programska oprema za B2B & B2C podjetja
LiveAgent is a cost-effective solution for managing customer support requests via various channels, including email and social media. Users praise its ease of use, statistical analysis, and efficient communication features, with some reporting significant increases in customer satisfaction and conversion rates.
Iščete alternativo za NovoCall?
LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam, ki ponuja tri plačljive pakete z uporabnimi orodji, funkcijami in integracijami. Z dostopnostjo nudi hitro podporo in primerjavo s konkurenco. V dobrih rokah boste!
Program za pomoč strankam za samostojne podjetnike
LiveAgent je večkanalna programska oprema za pomoč strankam, ki je primerna za podjetja in agencije. Ponuja klepet v živo, interaktivno tehnologijo glasovnega odziva, edinstvene CRM vpoglede in analitiko. Program omogoča prilagodljivost glede dodajanja in odstranjevanja agentov. Pomaga zmanjšati število zahtevkov in prihraniti čas pri ponavljajočih se nalogah. CRM sistem omogoča segmentacijo strank, pregled preteklih informacij, bolj gladko komunikacijo in konkurenčno prednost. LiveAgent je najbolj pregledana in ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih