Kakšna je definicija personalizacije?
Personalizirati pomeni uporabiti individualne zahteve. V kontekstu storitev za stranke se personalizacija nanaša na individualizacijo uporabniške izkušnje. Izraz se nanaša na nekaj individualnega, posebnega in edinstvenega. Zagotovo je personalizirana izkušnja rezultat edinstvene pozornosti.
Splošni in strokovni izraz
Pri upravljanju uporabniške izkušnje in v vsakdanjem jeziku se izrazi “personalizirati”, “prilagoditi” in “individualizirati” uporabljajo izmenično. V digitalni tehnologiji pa za njimi stojijo različni procesi. Razlikujejo se po kompleksnosti.
Izraz personalizacija se tehnično gledano nanaša na implicitni proces, ki uporablja zapleteno avtomatizacijo z algoritmi, ki zbirajo podatke v ozadju in analizirajo spletno vedenje z dolgoročnim digitalnim ciljem, da postanemo boljši pri napovedovanju. Anonimno zbrane podatke o vedenju uporabnikov je mogoče uporabiti pri prediktivni personalizaciji.
Personalizacija po meri
Vendar pa so algoritmi le niz dobro definiranih navodil. Druga možnost je, da nastavite navodila po meri, da dosežete še natančnejši učinek, prilagojen vašim potrebam. Prilagodljiva prilagoditev je oblika personalizacije vašega izdelka ali storitve za vašo stranko, saj pomena pozitivne uporabniške izkušnje v naši dobi personalizacije ni mogoče dovolj poudariti.
Na prenasičenem trgu je konkurenca za pozornost strank tesna. Zato je edini način, da ostanemo v prednosti, zagotavljanje prilagojene podpore po meri. To lahko učinkovito storite s programsko opremo za pomoč strankam.
Personalizacija v storitvah za stranke
Vašo skupino za pomoč strankam seveda sestavljajo posamezniki, ki se razlikujejo po znanju in nagonu. Če jim želite dovoliti, da delajo, kar delajo, in pri tem najbolj uživajo, morate imeti pregled nad tem, kako stranka servisna ekipa in jim ustrezno dodelite naloge. Na ta način zagotovite, da stranka dobi pozornost motiviranega in usposobljenega osebja. Predstavniki službe za pomoč strankam cenijo, ko dobijo navodila in orodja za zagotavljanje pomoči strankam, ki naj bi jo nudili . To je tudi personalizacija v akciji s pozitivnim učinkom na različnih ravneh.
Pri storitvah za stranke ima prilagojena interakcija s strankami nedvomno pozitiven učinek, saj dobra storitev pozitivno vpliva na vedenje strank. Stranke cenijo, ko se ceni njihov čas in se na njihovo poizvedbo posveti hitro in strokovno. Tako kot ekipe za podporo strankam cenijo, ko je njihovo delo cenjeno, in se lahko osredotočijo na tisto, kar delajo najbolje.
Improve the quality of your customer service with personalization
Save the time and effort of your customer support.
Frequently Asked Questions
Kakšna je uporaba personalizacije?
Za izboljšanje uporabniške izkušnje. Prihranite čas in trud za stranko in predstavnike podpore za stranke, tako da bo pot stranke bolj gladka in zadovoljiva.
Kakšne so prednosti prilagojene ponudbe?
Natančnejše ciljanje bo bolj verjetno prineslo pozitiven rezultat. Stranke se počutijo cenjene, služba za podporo strankam pa prihrani čas in trud.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.