Personalizacija proti prilagoditvi

Kakšna je razlika med personalizacijo in prilagajanjem?

Razlika je v metodi individualizacije uporabniške izkušnje. Oba vam pomagata zagotavljati storitve na edinstven način, vendar se tega lotita drugače.

Oba …

… zdi se, da pomeni isto. Personalizacija in prilagajanje se pogosto uporabljata izmenično, ker se njuna pomena prekrivata. In zagotovo na ravni osnovne definicije oba individualizirata uporabniško izkušnjo in sta kot taka obe strategiji za sodelovanje s strankami. Oba svojo individualizacijo temeljita na preferencah potrošnikov, njun skupni cilj pa je ustvarjanje sporočil po meri.

Ampak oni …

… se razlikujejo po tehnologiji. Za doseganje istega cilja uporabljajo različne tehnološke mehanizme. V digitalni tehnologiji torej personalizacija in prilagoditev nista zamenljivi.

Razlikujejo se glede na potrebno dejanje. Personalizacija se izvede za uporabnika, prilagoditev pa uporabnik. Z drugimi besedami, razlikujejo se glede na stopnjo vključenosti posameznega uporabnika. V prvem primeru (personalizacija) vam brez truda postrežejo okusen sendvič. V drugem (prilagajanje) ga lahko naredite tako, kot želite.

Ne v primerjavi s prilagajanjem in po meri

Te strategije vključevanja kupcev si ne nasprotujejo kot izbira, ker imajo isti cilj v marketinških kampanjah. Le da to dosegajo z drugačnimi orodji. V bistvu z bolj ali manj zapleteno avtomatizacijo.

Med personalizacijo zbrane podatke filtrirajo algoritmi, da domnevajo in v bistvu ugibajo. Medtem ko postopek prilagajanja uporablja posebej vnesene podatke, ki jih vnese uporabnik, kar zahteva izbiro. Paradoksalno je, da je slednji bolj “oseben” proces, ki povzroča zmedo glede izrazov.

Personalizacija

Učinkovita personalizacija metodično uporablja združene podatke o strankah, da močno vpliva na uporabniško izkušnjo. Učinek je osupljiv, ker uporabnik ni zavestno vključen v proces.

Pametni algoritmi natančno preverjajo značilnosti uporabnikov in naše spletno vedenje. Na podlagi teh podatkov nam ponujajo ustrezne izdelke, storitve ali relevantne vsebine. Primer personalizacije je, ko prejmete oglasna sporočila, ki se zdijo srhljivo usmerjena ali so popolnoma zgrešena. Na primer, če dobite okusen sendvič, za katerega niste vedeli, da ga želite, ali veganski burger, čeprav ste vsejed. Algoritmi se lahko zmotijo.

Tehnološki korak od prilagajanja do personalizacije je pravzaprav brezno. Za dobro personalizacijo potrebujete zmogljive algoritme. Konec koncev ne želite, da bi svojim strankam ponudili biskvit.

Storitve po meri

Želite predstaviti in uživati v individualnem pristopu? Prilagodi. Izboljšajte uporabniško izkušnjo z izbiro in ponudbo individualiziranih storitev. Sami pripravite sendvič.

Prihodnost personalizacije in prilagajanja je tukaj, v ponudbi edinstvene oskrbe in nepozabnih izkušenj, ki prilagajajo uporabniško izkušnjo individualnim potrebam.

Na primer: Predstavljajmo si, da delate v skupini za pomoč uporabnikom in vam je dodeljena naloga, o kateri nimate pojma. Dolga leta iščeš optimalno rešitev, medtem ko bi tvoj sodelavec, ki sedi zraven tebe, nalogo opravil v nekaj minutah ali ti jo povedal.

Če bi vam bile dodeljene personalizirane naloge, bi se v službi počutili odlično. Pravzaprav za to ne potrebujete močnih algoritmov in ločenih razvojnih skupin. Nastavite lahko avtomatizirana pravila, ki bodo izbirala namesto vas. Na ta način so vam dodeljene naloge po meri, tako da lahko vsak dela tisto, kar zna najbolje.

Izkušnja po meri

V dobi informacijske preobremenjenosti in preobremenjenosti vsi pozdravljamo osredotočeno komunikacijo. Vsaka posamezna stranka, bodisi iz vaše baze strank ali anonimni uporabniki, želi imeti pozitivno uporabniško izkušnjo. In podjetja to želijo zagotoviti. Uporabiti želite različne tržne kanale, da svojim strankam ponudite ustrezne izdelke skupaj s podporo, ko to želijo in na njihovi želeni platformi.

Prilagajanje zdaj

Tehnično gledano, medtem ko je personalizacijo mogoče izvesti le z zmogljivimi algoritmi, lahko individualizacijo začnete tako, da jo zdaj prilagodite z prilagojeno trženje v realnem času.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​
Prilagoditev baze znanja v programski opremi portala za stranke - LiveAgent

Prilagojene storitve v realnem času lahko uporabite prek klepeta v živo ali trženja po e-pošti. Ne glede na to, ali obveščate v glasilih, strankam promovirate nove vsebine ali pošiljate ciljana anketna e-poštna sporočila, želite, da so individualizirana. Tako kot vaše podjetje prilagaja podobe za ohranjanje živahne spletne prisotnosti, da lahko individualizira pisna besedila, e-pošto in sporočila aplikacij za segmentirano občinstvo.


Za povečanje hitrosti in olajšanje delovne obremenitve lahko uporabite e-poštne predloge, popolna vnaprej napisana sporočila ali sporočila aplikacij. Če ciljno skupino ciljate z infografiko, lahko spremljate tudi večkanalno podporo in e-pošto.
Kako boste uporabili prilagajanje, je odvisno od vaših tržnih izkušenj, proračuna, podobe blagovne znamke, vizije in smeri podjetja, ki jo nameravate ubrati.

Funkcija povratnih informacij in predlogov v programski opremi za pomoč uporabnikom – LiveAgent

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Kako personalizacija in prilagoditev pomagata podjetjem izboljšati storitve za stranke?

Storitve za stranke izboljšajo z zagotavljanjem učinkovitejše, osredotočene in hitrejše podpore. Individualizacija storitve za stranke krepi uporabniško izkušnjo in kot taka izpopolnjuje strankino pot. Kvalitativno izboljšanje storitev za stranke poveča možnosti za pretvorbo potencialnih strank v stranke in njihovo ohranitev.

Kakšna je razlika med personalizacijo in prilagoditvijo, ki se uporablja za tehnologijo e-trgovine?

Tehnično personalizacija v e-trgovini vključuje algoritme s programiranimi navodili za določene naloge. Biti morajo zelo močni, da se dobro ciljajo in individualizirajo. Prilagajanje omogoča podjetjem in strankam nastavitev avtomatizacije, to je individualizirano podporo strankam za druga podjetja in/ali stranke.

Zakaj personalizacija nadomešča prilagajanje?

Ker postajata zbiranje in analiza podatkov vse bolj izpopolnjena in dostopna podjetjem. Tudi uporabniki se morda težko odločijo, kaj bodo izbrali ali celo kaj želijo, zato bodo morda pozdravili prefinjeno individualizacijo.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico