Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zahtevek pri težavi

Kaj je zahtevek za težave?

Zahtevek za težave dobesedno pomeni prošnjo za pomoč, ki ji sledi sistem za upravljanje storitev računalniške podpore. Imenujemo ga lahko tudi sistem za sledenje težavam, sistem zahtevkov za težave ali zahtevek za podporo.

To je računalniški sistem, ki upravlja in beleži sezname prošenj za pomoč ali težave, organizira glede na potrebe ponudnika storitev. Sistem zahtevkov za težave je pogosto povezan z bazo podatkov, ki vsebuje podatke o strankah, izdelke in rešitve pogostih težav.

Ko prejmete novo zahtevo, se zahtevki ustvarijo ali odprejo, cilj pa jih je zapreti ali rešiti, kar zagotavlja rešitev prijavljene težave.

Zahtevek pri težavi

Pogosta vprašanja

Kaj je zahtevek pri težavi?

Zahtevek za težave je prošnja za pomoč stranki. Spremlja ga podporni sistem. Stranka lahko prijavo odda na kateri koli razpoložljiv način (e-mail, stik v družabnih medijih, obrazec ali klepet v živo).

 

Kakšni so tipi zahtevkov pri težavah?

Zahtevki za težave se lahko nanašajo na vprašanja o izdelkih ali storitvah pred nakupom, vložitvijo pritožbe po nakupu, prijavo napake za izdelek ali storitev, ki jo uporablja kupec.

 

Ali se lahko LiveAgent šteje za sistem zahtevkov za težave?

LiveAgent se lahko šteje za sistem za poročanje o napakah. Agentom omogoča upravljanje zahtev, podporo strankam pri njihovih težavah in avtomatizacijo njihovega dela.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico