Kaj je zahtevek za težave?
Zahtevek za težave dobesedno pomeni prošnjo za pomoč, ki ji sledi sistem za upravljanje storitev računalniške podpore. Imenujemo ga lahko tudi sistem za sledenje težavam, sistem zahtevkov za težave ali zahtevek za podporo.
To je računalniški sistem, ki upravlja in beleži sezname prošenj za pomoč ali težave, organizira glede na potrebe ponudnika storitev. Sistem zahtevkov za težave je pogosto povezan z bazo podatkov, ki vsebuje podatke o strankah, izdelke in rešitve pogostih težav.
Ko prejmete novo zahtevo, se zahtevki ustvarijo ali odprejo, cilj pa jih je zapreti ali rešiti, kar zagotavlja rešitev prijavljene težave.

Frequently Asked Questions
Kaj je zahtevek pri težavi?
Zahtevek za težave je prošnja za pomoč stranki. Spremlja ga podporni sistem. Stranka lahko prijavo odda na kateri koli razpoložljiv način (e-mail, stik v družabnih medijih, obrazec ali klepet v živo).
Kakšni so tipi zahtevkov pri težavah?
Zahtevki za težave se lahko nanašajo na vprašanja o izdelkih ali storitvah pred nakupom, vložitvijo pritožbe po nakupu, prijavo napake za izdelek ali storitev, ki jo uporablja kupec.
Ali se lahko LiveAgent šteje za sistem zahtevkov za težave?
LiveAgent se lahko šteje za sistem za poročanje o napakah. Agentom omogoča upravljanje zahtev, podporo strankam pri njihovih težavah in avtomatizacijo njihovega dela.
Strokovna opomba
Zahtevek pri težavi je prošnja za pomoč, ki se beleži v računalniškem sistemu za upravljanje storitev računalniške podpore.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.