Kaj je prednost zahtevkov?
Vsakemu zahtevku je dodeljena prednost na podlagi ravni SLA. Če niste nastavili ravni SLA, LiveAgent samodejno dodeli prioriteto po sistemu “prvi pride prvi v ponudbi”. Prednostne naloge se uporabljajo za ustvarjanje pogledov in poročil ter se uporabljajo tudi kot pogoji in dejanja pri avtomatizaciji in sprožilcih ter kot dejanja v pravilih.

Frequently Asked Questions
Kaj je prednost zahtevkov?
Prioriteta zahtevka označuje vrstni red, v katerem bi morali obdelati zahtevke. Ali je treba dan zahtevek obdelati čim prej ali pa lahko počaka. Najpogosteje so nujne, visoke, srednje ali nizke, odvisno od vsebine, same narave zahtevka ali katere koli lastnine, odvisno od podjetja.
Za kaj se uporablja prednost zahtevkov?
Za določitev vrstnega reda dela. Uporablja se za ustvarjanje pogledov in poročil, pa tudi kot pogoje in dejanja v avtomatizaciji in sprožilcih ter kot dejanja v pravilih.
Kakšne so prednosti uporabe prednostnih zahtevkov?
Vsekakor olajša delo in naredi zahtevke pregledne, vrstni red ravnanja pa jasen.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.