Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Prioriteta zahtevka

Kaj je prednost zahtevkov?

Vsakemu zahtevku je dodeljena prednost na podlagi ravni SLA. Če niste nastavili ravni SLA, LiveAgent samodejno dodeli prioriteto po sistemu “prvi pride prvi v ponudbi”. Prednostne naloge se uporabljajo za ustvarjanje pogledov in poročil ter se uporabljajo tudi kot pogoji in dejanja pri avtomatizaciji in sprožilcih ter kot dejanja v pravilih.

Prioriteta zahtevka

Pogosta vprašanja

Kaj je prednost zahtevkov?

Prioriteta zahtevka označuje vrstni red, v katerem bi morali obdelati zahtevke. Ali je treba dan zahtevek obdelati čim prej ali pa lahko počaka. Najpogosteje so nujne, visoke, srednje ali nizke, odvisno od vsebine, same narave zahtevka ali katere koli lastnine, odvisno od podjetja.

 

Za kaj se uporablja prednost zahtevkov?

Za določitev vrstnega reda dela. Uporablja se za ustvarjanje pogledov in poročil, pa tudi kot pogoje in dejanja v avtomatizaciji in sprožilcih ter kot dejanja v pravilih.

 

Kakšne so prednosti uporabe prednostnih zahtevkov?

Vsekakor olajša delo in naredi zahtevke pregledne, vrstni red ravnanja pa jasen.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico