Kaj je prednost zahtevkov?
Vsakemu zahtevku je dodeljena prednost na podlagi ravni SLA. Če niste nastavili ravni SLA, LiveAgent samodejno dodeli prioriteto po sistemu “prvi pride prvi v ponudbi”. Prednostne naloge se uporabljajo za ustvarjanje pogledov in poročil ter se uporabljajo tudi kot pogoji in dejanja pri avtomatizaciji in sprožilcih ter kot dejanja v pravilih.
Frequently Asked Questions
Kaj je prednost zahtevkov?
Prioriteta zahtevka označuje vrstni red, v katerem bi morali obdelati zahtevke. Ali je treba dan zahtevek obdelati čim prej ali pa lahko počaka. Najpogosteje so nujne, visoke, srednje ali nizke, odvisno od vsebine, same narave zahtevka ali katere koli lastnine, odvisno od podjetja.
Za kaj se uporablja prednost zahtevkov?
Za določitev vrstnega reda dela. Uporablja se za ustvarjanje pogledov in poročil, pa tudi kot pogoje in dejanja v avtomatizaciji in sprožilcih ter kot dejanja v pravilih.
Kakšne so prednosti uporabe prednostnih zahtevkov?
Vsekakor olajša delo in naredi zahtevke pregledne, vrstni red ravnanja pa jasen.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
Samodejno zasukajte dolžnost telefona in po potrebi nastavite čas premora za svoje agente. Preberite več o samodejnem dodeljevanju zahtevkov LiveAgent.
Izkušnja strank vključuje vse interakcije med strankami in podjetji, ki zagotavljajo učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Pomembni stebri uporabniške izkušnje vključujejo personalizacijo, poštenost, pričakovanja, reševanje problemov, poenostavitev storitev in empatijo. Za izboljšanje izkušnje strank je ključno razumevanje strank in zagotavljanje odlične storitve ter zanesljive povratne informacije.