Kaj je razrešen zahtevek?
Šteje se, da je zahtevek razrešen, ko stranka ali agent pritisne gumb Reši. Druga možnost je, da se zahtevek samodejno razreši s pravilom ali pa po nekaj časa nedejavnosti.
Razrešen zahtevek je običajno zadnje stanje v življenjskem ciklu zahtevka. Če je zahtevek razrešen, ga lahko znova odprete, odvisno od situacije.
Frequently asked questions
Kaj je razrešen zahtevek?
Razrešen zahtevek je zahtevek stranke, ki je že rešen. To je predzadnja faza v življenjskem ciklu zahtevkov. Po tem se zahtevek zaključi.
Kdo lahko razreši zahtevke v storitvi LiveAgent?
V LiveAgentu lahko vsak agent razmisli o predložitvah. Če ima agent najnižje sistemske pravice, lahko razreši samo svoje zahtevke, medtem ko ima skrbnik ali lastnik dostop do vseh zahtevkov.
Kje lahko v LiveAgentu najdete razrešene zahtevke?
Razrešene zahtevke najdete na zavihku Zahtevki na plošči LiveAgent. Tu lahko najdete vsa poročila, ne glede na status.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja številne funkcije, vključno s samopomočjo, odjemalcem za klepet v živo, analizo odzivov in odgovorov podpornih agentov ter različne razširitve. LiveAgent prav tako ponuja voip telefonske sisteme in programske opreme za dohodni klicni center ter upravljanje e-pošte. Z uporabo LiveAgenta lahko podjetja dosežejo višjo raven zvestobe in zadovoljstva svojih strank ter privabijo več obiskovalcev.
Povratni klic službe za stranke
Dohodni klici v kontaktnem centru podjetja se delijo na klice storitve za stranke in prodajne klice. Ustrezno usposobljeni zastopniki so ključnega pomena za uspešno reševanje klicev. Samodejni povratni klici izboljšujejo izkušnjo strank ter zmanjšujejo število opuščenih klicev. Sledenje meritvam je ključno za prepoznavanje področij za izboljšanje. Zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke so pomembni praksi.
LiveAgentova funkcija prenosa zahtevkov omogoča prenos med oddelki in agenti ter deljenje z uporabo internega klepeta v živo. Nedodeljeni zahtevki so dostopni in funkcija deljenja poveča učinkovitost komunikacije. LiveAgent ponuja brezplačno različico, podporo v različnih jezikih in obširno akademijo. Program je zasnovan s pravilnikom o zasebnosti in piškotkih.