Razrešeni zahtevek

Kaj je razrešen zahtevek?

Šteje se, da je zahtevek razrešen, ko stranka ali agent pritisne gumb Reši. Druga možnost je, da se zahtevek samodejno razreši s pravilom ali pa po nekaj časa nedejavnosti.

Razrešen zahtevek je običajno zadnje stanje v življenjskem ciklu zahtevka. Če je zahtevek razrešen, ga lahko znova odprete, odvisno od situacije.

Frequently asked questions

Kaj je razrešen zahtevek?

Razrešen zahtevek je zahtevek stranke, ki je že rešen. To je predzadnja faza v življenjskem ciklu zahtevkov. Po tem se zahtevek zaključi.

 

Kdo lahko razreši zahtevke v storitvi LiveAgent?

V LiveAgentu lahko vsak agent razmisli o predložitvah. Če ima agent najnižje sistemske pravice, lahko razreši samo svoje zahtevke, medtem ko ima skrbnik ali lastnik dostop do vseh zahtevkov. 

 

Kje lahko v LiveAgentu najdete razrešene zahtevke?

Razrešene zahtevke najdete na zavihku Zahtevki na plošči LiveAgent. Tu lahko najdete vsa poročila, ne glede na status.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico