Kaj je razrešen zahtevek?
Šteje se, da je zahtevek razrešen, ko stranka ali agent pritisne gumb Reši. Druga možnost je, da se zahtevek samodejno razreši s pravilom ali pa po nekaj časa nedejavnosti.
Razrešen zahtevek je običajno zadnje stanje v življenjskem ciklu zahtevka. Če je zahtevek razrešen, ga lahko znova odprete, odvisno od situacije.
Frequently Asked Questions
Kaj je razrešen zahtevek?
Razrešen zahtevek je zahtevek stranke, ki je že rešen. To je predzadnja faza v življenjskem ciklu zahtevkov. Po tem se zahtevek zaključi.
Kdo lahko razreši zahtevke v storitvi LiveAgent?
V LiveAgentu lahko vsak agent razmisli o predložitvah. Če ima agent najnižje sistemske pravice, lahko razreši samo svoje zahtevke, medtem ko ima skrbnik ali lastnik dostop do vseh zahtevkov.
Kje lahko v LiveAgentu najdete razrešene zahtevke?
Razrešene zahtevke najdete na zavihku Zahtevki na plošči LiveAgent. Tu lahko najdete vsa poročila, ne glede na status.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.