Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SLA poročilo o skladnosti

SLA (pogodba na ravni storitve) je dogovor za reševanje zahtevkov s strani vašegih Agentov (predstavniki podpore), ki pomagajo strankam.

Zagotavljanje pomoči na podlagi ravni storitev zagotavlja, da zagotavljate količinsko opredeljivo in prepoznano storitev. Ponuja tudi bolj razjasnjen pogled, ko se pojavijo težave.

Primer

Če je v LiveAgent za vaš predprodajni oddelek ustvarjena raven SLA s prvim odgovorom v roku 4 ur, je treba na zahtevke, za katere velja ta nivo SLA, odgovoriti v 4 delovnih urah, sicer bodo označeni kot prekoračeni.

SLA nivoji

Nivoji SLA določajo odzivne čase SLA za odgovore različnih vrst. Delovni čas lahko uporabite za nivoje SLA z možnostjo izključitve praznikov.

Tipi odgovorov:

  • Prvi odgovor (za nove zahtevke)
  • Drugi odgovor (za drugi in naslednje odgovore)
  • Odgovor na klepet
  • Odgovor na klic

SLA pravila

Pravila SLA in ravni SLA prinašajo dinamičen in učinkovit sistem, s katerim lahko zagotovite, da vi in vaši Agenti (predstavniki podpore) omogočajo pravočasne odgovore na nove zahtevke answers.

Pravila SLA lahko določijo nivoje SLA za nove zahtevke (s posebnimi pogoji) ali ustavijo druga pravila.

Seznam pogojev za SLA pravila:

  • Vir zahtevka
  • Status zahtevka
  • Ustvarjen zahtevek (datum)
  • Spremenjen zahtevek (datum)
  • Izbrisan zahtevek
  • URL začetnega napotitelja zahtevka
  • Prioriteta zahtevka
  • Zadnje sporočilo
  • Status dodeljenega agenta
  • Polja po meri
  • Oddelek zahtevka
  • Zahtevek dodeljen k
  • Skupina stranke
  • Ustvarjen iz povabila
  • Oznake zahtevka

Seznam akcij SLA pravil:

  • Sprememba SLA nivoja
  • Ustavi druga pravila

Pravila SLA lahko kombinirate tudi s pravili za eskalacijo zahtevkov, ki niso novi.

Opomba:

Pravila pridejo prav, če želite spremeniti nivo SLA za obstoječe zahtevke.

V LiveAgentu lahko nastavite različne pravilnike SLA za več oddelkov.

SLA poročilo o skladnosti

LiveAgent ponuja poročilo o izpolnjenih in neizpolnjenih pogodbah o ravni storitev za določeno časovno obdobje in oddelek. Posamezne vnose lahko razvrstite po oddelku, agentu in datumu. Poročilo lahko izvozite v datoteko CSV.

Možnosti prikaza poročil o skladnosti s SLA (stolpci):

  • Datum
  • Izpolnjen
  • Povp. čas – Izpolnjen
  • Maks. čas – Izpolnjen
  • Min. čas – Izpolnjen
  • Zamujen
  • Povp. čas – Zamujen
  • Maks. čas – Zamujen
  • Min. čas – Zamujen

Uporabite SLA poročilo o skladnosti z API

Uporabite LiveAgent REST API za priklic vrednosti iz SLA poročila o skladnosti.

SLA dnevniško poročilo

LiveAgent ponuja dnevnik izpolnjenih in neizpolnjenih pogodb o ravni storitev za določeno časovno obdobje in oddelek. Posamezne vnose je mogoče razvrstiti po vlagatelju zahtevka, ID zahtevka, začetnem času SLA, oddelku, agentu, datumu zapadlosti, zaprtju in preostalem/zapadlem času SLA. Dnevnik SLA lahko izvozite v datoteko CSV.

Možnosti prikaza poročil dnevnika SLA (stolpci):

  • Prosilec
  • Zahtevek
  • Oddelek
  • Agent
  • Nivo
  • SLA začetek
  • Rok
  • Zaprt
  • SLA

Uporabite SLA dnevniško poročilo z API

Uporabite LiveAgent REST API za priklic vrednosti iz SLA dnevniškega poročila.

Generate SLA log reports for free

Create SLA log reports to get an overview of how many SLAs have been met in a specific period of time. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Viri za bazo znanja

Izvedite več podrobnosti

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico