Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SLA

Kaj je SLA?

SLA je kratica za Service Level Agreement.

Podjetje lahko opredeli pravilnike sporazuma o nivoju storitve, tako da lahko njihovi uporabniki bolje spremljajo uspešnost svojega nivoja storitev in izpolnjujevanje ciljev v skladu z nivojem storitev podjetja. Sporazumi o nivoju storitev (SLA) se običajno dogovorijo med podjetji in njihovimi poslovnimi strankami.

SLA običajno določa čas, v katerem je treba na zahtevek odgovoriti ali ga razrešiti. Če podjetje ne upošteva svojih pravil SLA, pride do kršitev SLA. Pogosto jih zadanejo kazni, povezane s kršitvami SLA, saj imajo številna, zlasti velika podjetja in korporacije, pisne sporazume o ravni storitev.

SLA v LiveAgent deluje kot kombinacija SLA nivojev SLA pravil.

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni SLA?

SLA ali sporazum o ravni storitve določa raven storitve, ki se pričakuje od ponudnika. Določa kazalnike, s katerimi se meri storitev. Vključuje tudi popravne ukrepe ali kazni v primeru, da ne dosežejo dogovorjene ravni storitve. To je eden ključnih elementov pogodbe.

 

Kakšna je vloga SLA?

SLA v enem dokumentu zbira informacije o vseh storitvah in pričakovani zanesljivosti. Določa metriko, odgovornosti in zahteve. SLA je zasnovan tako, da ščiti obe pogodbeni stranki. Treba ga je prilagoditi poslovnim ciljem in dejavnostim.

 

Ali lahko nastavite SLA v LiveAgent?

V LiveAgent lahko nastavite SLA. Pojdite na Konfiguracija, nato izberite razdelek Avtomatizacija, kliknite SLA in Ustvari nivo. Nato po ustrezni nastavitvi shranite in zaprite.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico