Kaj je SLA?
SLA je kratica za Service Level Agreement.
Podjetje lahko opredeli pravilnike sporazuma o nivoju storitve, tako da lahko njihovi uporabniki bolje spremljajo uspešnost svojega nivoja storitev in izpolnjujevanje ciljev v skladu z nivojem storitev podjetja. Sporazumi o nivoju storitev (SLA) se običajno dogovorijo med podjetji in njihovimi poslovnimi strankami.
SLA običajno določa čas, v katerem je treba na zahtevek odgovoriti ali ga razrešiti. Če podjetje ne upošteva svojih pravil SLA, pride do kršitev SLA. Pogosto jih zadanejo kazni, povezane s kršitvami SLA, saj imajo številna, zlasti velika podjetja in korporacije, pisne sporazume o ravni storitev.
SLA v LiveAgent deluje kot kombinacija SLA nivojev SLA pravil.
Frequently asked questions
Kaj pomeni SLA?
SLA ali sporazum o ravni storitve določa raven storitve, ki se pričakuje od ponudnika. Določa kazalnike, s katerimi se meri storitev. Vključuje tudi popravne ukrepe ali kazni v primeru, da ne dosežejo dogovorjene ravni storitve. To je eden ključnih elementov pogodbe.
Kakšna je vloga SLA?
SLA v enem dokumentu zbira informacije o vseh storitvah in pričakovani zanesljivosti. Določa metriko, odgovornosti in zahteve. SLA je zasnovan tako, da ščiti obe pogodbeni stranki. Treba ga je prilagoditi poslovnim ciljem in dejavnostim.
Ali lahko nastavite SLA v LiveAgent?
V LiveAgent lahko nastavite SLA. Pojdite na Konfiguracija, nato izberite razdelek Avtomatizacija, kliknite SLA in Ustvari nivo. Nato po ustrezni nastavitvi shranite in zaprite.
Expert note
SLA je temelj uspešne in pouzdane korisničke podrške. Uvijek treba biti jasno definiran i jasno komuniciran kako bi se izbjegli problemi i osigurala visoka razina zadovoljstva korisnika.

LiveAgent je spletne pomoči in podpore. Njihove storitve vključujejo sistem IT zahtevkov, storitev klepeta, programsko opremo za upravljanje storitev in opremo za pomoč uporabnikom. Ponujajo tudi različne funkcije, kot so VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in še več. Stranke lahko stopijo v stik s prodajnimi stiki in najnovejšimi novicami Naročite se.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Ta besedilni niz vsebuje veliko strokovne terminologije, ki se nanaša na storitve za stranke in podporo uporabnikom. Naštevane so različne funkcije, orodja in platforme, kot so klicalniki, klepetalnice, programska oprema za podporo in sledenje zahtevkom ter storitve za stranke v živo. Prav tako vsebuje opisovano terminologijo, ki je povezana s klicnimi centri in njihovimi operativnimi postopki, kot so prioriteta zahtevkov, časi reševanje in spremljanje klicev.
Klepeta v živo so odličen način za izboljšanje komunikacije s strankami in zagotavljanje vrhunske storitve. LiveAgent ponuja številne funkcije, kot so oblikovanje gumbov in oken za klepet, klepet v realnem času ter proaktivna povabila. Pomembno je prilagajanje klepeta lastni blagovni znamki ter možnost ocenjevanja storitev za stranke. LiveAgent omogoča enostavno upravljanje strank in ponuja številne dodatne funkcije.