Kaj je SLA?
SLA je kratica za Service Level Agreement.
Podjetje lahko opredeli pravilnike sporazuma o nivoju storitve, tako da lahko njihovi uporabniki bolje spremljajo uspešnost svojega nivoja storitev in izpolnjujevanje ciljev v skladu z nivojem storitev podjetja. Sporazumi o nivoju storitev (SLA) se običajno dogovorijo med podjetji in njihovimi poslovnimi strankami.
SLA običajno določa čas, v katerem je treba na zahtevek odgovoriti ali ga razrešiti. Če podjetje ne upošteva svojih pravil SLA, pride do kršitev SLA. Pogosto jih zadanejo kazni, povezane s kršitvami SLA, saj imajo številna, zlasti velika podjetja in korporacije, pisne sporazume o ravni storitev.
SLA v LiveAgent deluje kot kombinacija SLA nivojev SLA pravil.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni SLA?
SLA ali sporazum o ravni storitve določa raven storitve, ki se pričakuje od ponudnika. Določa kazalnike, s katerimi se meri storitev. Vključuje tudi popravne ukrepe ali kazni v primeru, da ne dosežejo dogovorjene ravni storitve. To je eden ključnih elementov pogodbe.
Kakšna je vloga SLA?
SLA v enem dokumentu zbira informacije o vseh storitvah in pričakovani zanesljivosti. Določa metriko, odgovornosti in zahteve. SLA je zasnovan tako, da ščiti obe pogodbeni stranki. Treba ga je prilagoditi poslovnim ciljem in dejavnostim.
Ali lahko nastavite SLA v LiveAgent?
V LiveAgent lahko nastavite SLA. Pojdite na Konfiguracija, nato izberite razdelek Avtomatizacija, kliknite SLA in Ustvari nivo. Nato po ustrezni nastavitvi shranite in zaprite.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.