Brezplačen preizkus

Čas razrešitve

Kaj pomeni čas razrešitve?

Čas razrešitve je čas, v katerem se zahtevek razreši. Prične se takoj, ko zahtevek vstopi v vašo službo za pomoč, in se konča, ko vaš agent ali stranka pritisne gumb Reši. Včasih se zahtevki samodejno razrešijo s pravilom, ki teče v ozadju.

Najbolj tipična situacija, ko se vozovnica samodejno razreši, je, ko stranka piše o vprašanju, agent za podporo strankam odgovori na zahtevek in stranka nikoli ne odgovori. Običajno se pravilo sproži po nekaj dneh neaktivnosti, kar bo v tem scenariju razrešilo zahtevek.

Frequently asked questions

Kaj pomeni čas razrešitve?

Čas reševanja je čas od zahteve stranke do popolne rešitve primera, ko agent pritisne gumb Reši (včasih se to lahko samodejno razreši s pravilom, ki teče v ozadju).

 

Kako lahko izračunate čas razrešitve?

Če želite izračunati čas rešitve, delite skupni čas vseh klicev s številom obdelanih zahtev.

 

Kako izboljšati čas razrešitve?

Za izboljšanje časa rešitve najprej zagotovite kakovostne storitve za stranke. Oba zastopnika bi morala biti ustrezno pripravljena na svoje delo in imeti ustrezna orodja za pomoč pri svojem delu. Zahvaljujoč programski opremi LiveAgent je delo lahko avtomatizirano, agent lahko upravlja vse komunikacijske kanale na enem mestu in ima dostop do poročil.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico