• Predloge
  • Vprašanja na družbenih medijih glede predlog odgovorov v zvezi z izdelki/storitvami

Vprašanja na družbenih medijih glede predlog odgovorov v zvezi z izdelki/storitvami

Si predstavljate sebe brez Googla ali brez povezave s prijatelji in družino prek interneta? Verjetno ne.

Prevlada interneta in njegov vpliv na naše življenje je ogromen, zlasti zaradi spletnega trženja. Trenutno je v ‘virtualni’ svet povezanih več kot 4.57 milijarde ljudi po vsem svetu.

Eden glavnih razlogov, da ljudje obožujejo internet, je ta, da jim omogoča hitro pridobivanje informacij. Na primer, pred nakupom pri vas vaše stranke prek interneta izvedo več o vašem podjetju, izdelkih in storitvah. Če jih nekaj resnično zanima, se lahko celo obrnejo na vas in zastavijo vprašanje.

Vaša poslovna odgovornost je, da se vedno potrudite, da nanje odgovorite hitro in natančno. Preden vam bomo pomagali odgovoriti na vsa vprašanja kupcev, si oglejmo, zakaj so družbena omrežja tako močno orodje.

Prednosti komunikacije na družbenih omrežjih

Podjetja in posamezniki lahko z organizirano in strukturirano uporabo družabnih medijev dosežejo marsikaj. Spodaj je nekaj glavnih prednosti, ki jih nudijo socialna omrežja:

  • Socialni mediji pomagajo povečati obisk vašega spletnega mesta, saj omogočajo objavo vsebin, ki vodijo nazaj do njega. Prav tako lahko delite iste informacije, ki jih objavite na svojem spletnem mestu na svojih družabnih omrežjih, da pridobite informacije glede pomembnih vprašanj.
  • Socialni mediji povečujejo prepoznavnost blagovne znamke. Skoraj vsa družabna omrežja ponujajo funkcionalnosti, ki podjetjem pomagajo pri oblikovanju skupnosti blagovnih znamk in skupin, in jih bolj izpostavijo
  • Družbena omrežja ustvarjajo nove povezave. Socialni mediji nam pomagajo pri stiku z novimi ljudmi, ki lahko postanejo bodoče stranke, dobavitelji ali partnerji itd.
  • Socialna omrežja spodbujajo neposredno komunikacijo z uporabniki. Poleg tega, da vam pomagajo zagotoviti boljše storitve, socialna omrežja veliko lažje vzpostavijo stik s strankami in odgovorijo na njihove potrebe.
  • Družbeni mediji pomagajo povečati prodajo. Mala in srednje velika podjetja lahko z orodji, ki jih ponujajo različna družbena omrežja, ustvarijo dodatno prodajno mesto.
  • Socialna omrežja so orodje, ki olajša socialno poslušanje/spremljanje.

Ideje za predloge

Vprašanja o značilnostih izdelka


Hello [name],

We’re really excited that you are interested in [product/service]. You can read more about it here [link to a product/service page].

To answer your question, the feature you are asking about is available for all users who pay for a yearly subscription (having a yearly subscription also gives you access to other cool stuff that you can learn about here [link]).

However, the feature you inquired about will be available to all users in [X] months.

If you really want to get this feature now, you can add it to your plan by paying an additional fee. Just go to your dashboard and click on Features.

I hope you find my answer helpful!

Best,
[rep’s name], from the [company] social media team

Vprašanja o okolju prijaznih izdelkih


Hi [name],

Thank you for reaching out and for asking such an important question.

As you probably know, [company] is fully dedicated to protecting the natural environment and endangered species.

That’s why our [product] is produced out of recycled [material] and is 100% vegan.

No animal was hurt, and no natural resources were harmed to bring this product to life.

Best,
[rep’s name], [company] customer service team

Vprašanja o razpoložljivosti storitve


Hello [name],

Thank you for your message.

We’re proud to inform you that [our restaurant/hotel] is [dog-friendly/adapted for disabled and special needs guests].

Let me know if you need assistance with booking [a table/a room]. I’m happy to help 🙂

Best,
[rep’s name], the [company] customer support team

Vprašanja o sorodnih izdelkih ali storitvah


Hello [name],

My name is [rep’s name], and I’m happy to assist you and answer your questions.

You are interested in different products from our [name] line. It’s a collection dedicated to [description of an end user], so I’m sure our other [products/services] will also meet your expectations.

Please have a look at the list of [products/services] related to [the product/service a user is asking about]:

[product/service 1]
[product/service 2]
[product/service 3]
[product/service 4]

I included a link to every [product/service] so that you can read each product description and decide if the product is the right fit for you 🙂

Happy shopping!

Best,
The [company] customer service team

Vprašanja v družabnih medijih o izdelkih ali storitvah – pogosto zastavljena vprašanja

Ali naj odgovorim na vsako vprašanja o izdelku/storitvi?

Bonbončki spletne klepetalnice

Praviloma nobeno vprašanje, poslano neposredno v mapo »Prejeto« ali vprašano v komentarjih na družabnih omrežjih, ne bi smelo ostati brez odgovora. Če ne odgovorite na te vrste sporočil, se bodo vaše stranke morda počutile prezrte. Poleg tega nikoli ne veste, kakšne pozitivne rezultate lahko prinese preprosto priznanje. Mogoče velika prodaja, stranka za izmenjevalce iger ali nova poslovna priložnost.

Če nekaj uporabnikov ponovi določeno vprašanje, ali jim lahko pošljem enak odgovor?

Če nekaj uporabnikov ponovi določeno vprašanje, ali jim lahko pošljem enak odgovor?

Če opazite določeno vprašanje ali skupino vprašanj, ki jih postavljajo pogosteje kot druga, ustvarite seznam pogostih vprašanj in delite povezavo s strankami, ki so se pozanimale o tej temi. Najbolje je, da poskusite svojo komunikacijo nekoliko prilagoditi, na primer tako, da pozdravite pošiljatelja, uporabite njegovo ime in nato prilepite odgovor po tej preprosti prilagoditvi. Če pa v mapo »Prejeto« na družabnih omrežjih mesečno prejmete na tisoče vprašanj, je morda bolj učinkovito preprosto uporabnikom poslati povezave do ustreznih odgovorov.

Če nekaj uporabnikov ponovi določeno vprašanje, ali jim lahko pošljem enak odgovor? - App - Uploads - 2019 - 10 - Enterprise Ticket Canned.gif
Vnaprej določena sporočila v storitvi LiveAgent

Kako hitro naj odgovorim na vprašanje o izdelkih ali storitvah?

Čas razrešitve

Priporočljivo je, da na vsa vprašanja strank odgovorite čim hitreje. Tudi če ne gre za pritožbo ali vprašanje, ki je ključnega pomena za zmožnost uporabnika, da uporablja vaš izdelek ali storitev, bi si morali prizadevati za odgovor na vprašanja v nekaj minutah po prejemu le-tega. Ne pozabite, da živimo v svetu neposrednosti, v katerem stranke zahtevajo in pričakujejo takojšnje odgovore.

Ready to use our social media templates for questions about products and services?

Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali naj odgovorim na vsako vprašanja o izdelku/storitvi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Praviloma nobeno vprašanje, poslano neposredno v mapo »Prejeto« ali vprašano v komentarjih na družabnih omrežjih, ne bi smelo ostati brez odgovora. Če ne odgovorite na te vrste sporočil, se bodo vaše stranke morda počutile prezrte.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Če nekaj uporabnikov ponovi določeno vprašanje, ali jim lahko pošljem enak odgovor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Najbolje je, da poskusite svojo komunikacijo nekoliko prilagoditi, na primer tako, da pozdravite pošiljatelja, uporabite njegovo ime in nato prilepite odgovor po tej preprosti prilagoditvi. Če pa v mapo »Prejeto« na družabnih omrežjih mesečno prejmete na tisoče vprašanj, je morda bolj učinkovito preprosto uporabnikom poslati povezave do ustreznih odgovorov.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako hitro naj odgovorim na vprašanje o izdelkih ali storitvah?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Priporočljivo je, da na vsa vprašanja strank odgovorite čim hitreje. Tudi če ne gre za pritožbo ali vprašanje, ki je ključnega pomena za zmožnost uporabnika, da uporablja vaš izdelek ali storitev, bi si morali prizadevati za odgovor na vprašanja v nekaj minutah po prejemu le-tega.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico