Kaj pomeni sodelovanje s strankami?
Vključevanje strank se nanaša na to, kako vaša blagovna znamka komunicira s strankami, medtem ko jim poskuša pomagati izpolniti njihov življenjski cikel stranke. Vodi do povezave, ki postane temelj za oblikovanje in vzdrževanje odnosov s strankami.
Učinkovitost vašega sodelovanja s strankami je odvisna predvsem od pričakovanj strank. Pomembno je zagotoviti, da vaše stranke dobijo najboljšo izkušnjo v vseh vaših kanalih interakcije, bodisi na spletu ali zunaj njega.
Zakaj je sodelovanje strank pomembno?
Gallupova raziskava kaže, da kupci, ki so v celoti vključeni v blagovno znamko, prinesejo do 23 % vseh prihodek v primerjavi s povprečnimi strankami. To kaže, da sodelovanje vaših strank neposredno vpliva na vaš dobiček.
Danes obstaja več načinov za pridobivanje potencialnih strank. Toda kaj storite, ko jih pridobite? Morali boste najti načine, kako jih obdržati. Ohranjanje baze zvestih strank je ključnega pomena za trajnost vaše blagovne znamke.
The key to customer retention is customer satisfaction. This is tied to the quality of the relationship you have with your clientele. It is safe to say that customer engagement promotes loyalty and it also helps reduce customer churn rates.
Kako izmeriti sodelovanje strank?
Obstajajo meritve angažiranosti strank, ki jim lahko sledite in merite. Morate ga znati izračunati, da boste vedeli, kako močan je odnos med vašo stranko in blagovno znamko.
Tu je nekaj od njih:
Stopnje konverzije
Vaše stopnje konverzije se nanašajo na to, kolikokrat vaše stranke izvedejo želena dejanja na spletnem mestu. To dejanje je lahko nakup, prijava na glasilo, zahtevanje predstavitve itd.
Če želite izračunati stopnjo konverzije, preprosto delite skupno število konverzij s številom obiskovalcev ali sej v istem obdobju. Nato rezultat pomnožite s 100 odstotki. Visoka stopnja konverzije je močan pokazatelj angažiranosti strank
Napotitve
Ko bodo vaše stranke navdušene nad vašimi interakcijami, bodo zlahka povedale svojim prijateljem in družini o vaši blagovni znamki. To jih lahko spremeni v stranke, ki plačujejo. Zaradi tega brezplačnega trženja vaše podjetje raste.
Kako merite priporočila? Preprosto vprašajte svoje nove stranke, kako so vas odkrile, in dobili boste odgovor.
Povečanje pozitivnih ocen
If your clients are singing praises on Google reviews, Yelp, or social media channels, it’s a sign that they feel engaged. Look out for customer reviews you get and use them to evaluate your customer engagement strategy.
Katere so 4 vrste sodelovanja s strankami?
Obstajajo štiri vrste sodelovanja s strankami. Vsak ponuja različne priložnosti za sodelovanje. Oglejmo si jih:
Čustveno sodelovanje
Človekova čustvena narava se nezavedno razširi na njihovo nakupovalno vedenje. Uspešna blagovna znamka ve, kako pritegniti čustva svojih strank.
To je morda najmočnejša vrsta sodelovanja s strankami, ki jo lahko ustvarite. Ne glede na to, ali poskušate rešiti težavo, ponuditi podporo ali uvesti novo funkcijo izdelka, morate upoštevati, kako se vaše ciljno občinstvo odzove na vsaki točki. To vam bo pomagalo, da jih učinkovito vključite.
Poleg tega lahko z orodji, kot so zemljevidi poti strank, hitro dobite jasno sliko čustev svojih strank na vsaki točki interakcije z vaša blagovna znamka. S temi podrobnostmi lahko določite, katero strategijo boste sprejeli.
Kontekstualna angažiranost
Brez pravega konteksta so vaša prizadevanja za angažiranje tako dobra, kot če bi šli v lov na divje gosi. Kontekstualno sodelovanje se osredotoča na interakcijo z vašimi strankami na podlagi ustreznih informacij, ki ste jih zbrali o njih.
Te informacije lahko segajo od demografskih podatkov, kot so starost, spol ali lokacija, do vedenjskih podatkov, kot so zgodovina nakupov, zgodovina iskanja, čas, porabljen za spletne strani in drugih ustreznih delov njihovega profila.
S temi informacijami lahko pritegnete svoje stranke na bolj osebni ravni. Na primer, lahko se odločite, da jih ponovno ciljate z oglasom na podlagi izdelkov, ki so si jih ogledali na vašem spletnem mestu.
Priročno sodelovanje
Priročno sodelovanje se osredotoča na to, da vašim strankam olajša interakcijo z vašo blagovno znamko. Potrošnik se ne želi več toliko truditi, da bi dobil tisto, kar potrebuje. Torej, lažje ko jim omogočite sodelovanje z vašo blagovno znamko, bolje je to za vas.
Še več, poenostavitev vašega procesa sodelovanja tudi olajša razumevanje interakcije vaših strank z vašo blagovno znamko. S temi vpogledi lahko natančno napoveste prihodnje priložnosti za sodelovanje in jih uporabite v svojem podjetju.
Družbena angažiranost
Vključevanje strank presega le nakup izdelkov. Odvisno je predvsem od tega, kaj se zgodi pred in po nakupu – od raziskav izdelka do poprodajne podpore. To pomeni, da prečka vse komunikacijske kanale, vključno s forumi in platformami družbenih medijev.
Povečanje individualnega sodelovanja v družabnih platformah je dolgo način za povečanje zadrževanja strank in izboljšanje zvestobe strank.
Ne pozabite tudi, da je navdušena stranka vaš najučinkovitejši tržnik. Končni preizkus vaših kampanj za pritegnitev strank je, kako pripravljene so vaše obstoječe stranke, da vas priporočijo svojim družbenim krogom.
Strategije vključevanja strank
Ste pripravljeni izboljšati sodelovanje s strankami? Tukaj je nekaj praktičnih strategij, ki jih lahko uporabite:
Prilagodite svojo uporabniško izkušnjo
Prilagajanje vaše uporabniške izkušnje daje kontekst vašim prizadevanjem. Pomaga vam prilagoditi vaše interakcije pričakovanjem vaše ciljne stranke.
Personalizacija ni več strategija, ki jo je lepo imeti, saj skoraj vsi potrošniki pričakujejo določeno raven personalizacije. Ne glede na to, ali gre za e-poštno trženje, priporočila za izdelke ali druge vidike vašega poslovanja, se bodo vaše stranke ukvarjale z vašo vsebino le, če vaša ponudba ustreza njihovim potrebam.
Vsakemu podjetju ni treba vlagati v draga tehnološka orodja za ustvarjanje prilagojene izkušnje. Če preprosto izvedete ankete med strankami ali prosite stranke, ki se prvič obiščejo, da izpolnijo uporabniški profil, lahko dobite informacije, ki jih potrebujete za prilagajanje izkušnje glede na njihove individualne želje.
Prosite za povratne informacije
Customer feedback is another effective customer engagement strategy. Encourage your customers to give you feedback.
S tem pristopom se boste počutili slišane in njihovo mnenje cenjeno. Je tudi učinkovit način zbiranja dragocenih informacij za izboljšanje interakcij s strankami znotraj vaše blagovne znamke.
Ustvarite programe zvestobe
Programi zvestobe so način za nagrajevanje strank za zvestobo vaši blagovni znamki. To je učinkovit način, da se počutijo cenjene in jih spodbudite k nadaljnjemu sodelovanju.
Svoj program zvestobe lahko kombinirate s programom zagovorništva. Z nagrajevanjem vaših obstoječih strank, ker drugim pripovedujejo o svojih izkušnjah z vašo blagovno znamko, lahko pritegnete več strank.
Uporabite platforme za sodelovanje s strankami
Vaše stranke želijo sodelovati z vašo blagovno znamko ne glede na njihovo lokacijo ali čas v dnevu. Zato se bodo morali z vami povezati prek digitalnih kanalov, kot so družbeni mediji, telefonski klici ali klepet v živo.
Platforme za vključevanje strank so programska orodja, ki vam pomagajo upravljati interakcije s strankami prek teh kanalov. Zato so odlična orodja za vključitev v vaše marketinške strategije.
Primer takšne programske opreme je programska oprema službe za pomoč LiveAgent. Med drugim ponuja funkcije, kot so klepet v živo, orodja za sodelovanje v družbenih medijih in številne zmogljivosti klicnega centra, ki vam pomagajo pri povezovanju s strankami. Ponuja tudi funkcije, ki vam omogočajo analizo in optimizacijo vsake interakcije s strankami.
Kakšna je razlika med vključevanjem strank in uporabniško izkušnjo?
Čeprav sta angažiranost strank in izkušnja strank povezana z zadovoljstvom strank, se med seboj precej razlikujeta.
Vključevanje strank se nanaša na vse interakcije, ki jih blagovna znamka ustvari na poti stranke. Nasprotno pa se uporabniška izkušnja nanaša na to, kako stranka dojema blagovno znamko in se z njo povezuje.
Zato je angažiranost kupcev določena s tem, kaj blagovne znamke verjamejo, da njihove stranke pričakujejo, medtem ko je uporabniška izkušnja kupčevo dojemanje prizadevanj blagovnih znamk.
Want to improve customer engagement?
Looking for a way how to better engage with your customers? LiveAgent may be the best solution for your needs.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni sodelovanje s strankami
Vključevanje strank se nanaša na način interakcije vaše blagovne znamke z vašimi strankami, da jim pomaga izpolniti njihove potrebe. Pojavi se lahko na spletu ali zunaj njega.
Zakaj je sodelovanje s strankami pomembno?
Pomaga povečati raven zadovoljstva vaših strank. To povečuje zadrževanje strank, kar je ključ do izgradnje trajnostnega podjetja.
Kako izmerite sodelovanje strank?
Običajni načini za merjenje angažiranosti strank so stopnje konverzije, napotitve in spletne ocene.
Katere so 4 vrste sodelovanja s strankami?
Štiri vrste sodelovanja s strankami so čustveno, kontekstualno, priročno in družbeno sodelovanje.
Katere so nekatere od strategij sodelovanja strank?
Tu so učinkovite strategije, ki jih lahko uporabite za povečanje angažiranosti strank: prilagodite svojo uporabniško izkušnjo prosite za povratne informacije ustvariti programe zvestobe uporabljajte platforme za sodelovanje strank
Kakšna je razlika med vključevanjem strank in uporabniško izkušnjo?
Zavzetost stranke je vsota vseh interakcij, ki se zgodijo med blagovno znamko in stranko skozi pot stranke. Izkušnja stranke je način, kako se vaša stranka počuti ob uporabi vaše blagovne znamke na podlagi teh interakcij.
Uvod v interakcije s strankami
Razvijanje dobrih odnosov s strankami prek interakcij s strankami lahko igra ključno vlogo pri določanju položaja vaše blagovne znamke na trgu.
Povečajte sodelovanje z LiveAgent
LiveAgent je večkanalna rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje. Priporočena je za podporo strankam in omogoča prilagodljivost in hitrost na vseh podpornih kanalih. Poleg tega omogoča tudi povečanje angažiranosti strank in izboljšanje sodelovanja s strankami.