Kaj je forum strank v LiveAgentu?
Forum za stranke je spletni prostor, kjer lahko stranke razpravljajo o izdelkih, storitvah ali željah podjetja. LiveAgent je kompleksen sistem za pomoč uporabnikom, ki vključuje platformo foruma, ki vam omogoča ustvarjanje javnih ali notranjih forumov.
Kaj je forum?
Forum je spletna platforma ali skupnost, kjer lahko posamezniki sodelujejo v razpravah, postavljajo vprašanja, delijo mnenja in izmenjujejo informacije o različnih temah, ki jih zanimajo. Uporabniki lahko ustvarjajo objave ali niti, komunicirajo z drugimi člani prek komentarjev in odgovorov ter dostopajo do širokega nabora tem in podtem znotraj foruma. Služi kot virtualni prostor za odprto komunikacijo in sodelovanje med podobno mislečimi posamezniki.
Kakšne forume lahko ustvarite v LiveAgentu?
LiveAgent je rešitev za pomoč uporabnikom, ki vključuje programsko opremo foruma, ki vam omogoča ustvarjanje dveh vrst forumov; interne in javne.
- Interni
Interni forum je precej samoumeven. Opredelimo ga lahko tudi kot forum agentov, ki se običajno uporablja za izmenjavo delovnih misli, informacij in idej. V bistvu je to hiter in učinkovit način notranje komunikacije. Interne razprave o delu na forumu agentov ustvarjajo tudi odlične predloge za nadaljnje članke o interni bazi znanja.
- Javni
Po drugi strani pa lahko do javnega foruma dostopajo vsi, tudi vaše stranke. Zato se pogosto imenuje forum strank. Forum jim omogoča izmenjavo idej, pomislekov in informacij. Posledično lahko rešijo svoje težave, ne da bi se morali obrniti na agente službe za pomoč strankam. Zaradi tega lahko forumi povečajo zadovoljstvo strank in povečajo produktivnost agentov.
Če povzamem, je glavna razlika med javnim in internim forumom v tem, da je vsebina javnega foruma dostopna vsem. Uporabniki pa se morajo za uporabo foruma registrirati za račun.
Kako deluje programska oprema foruma LiveAgent?
Ne glede na to, ali se odločite za ustvarjanje internega ali javnega foruma, lahko vsak forum v programski opremi foruma skupnosti dodelite drugemu oddelku v vašem podjetju.
Tako bo, kadar bo na forumu novo vprašanje ali komentar, ustrezen oddelek prejel zahtevek v LiveAgentu, na katero bodo lahko odgovorili, če bo potrebno. S prejemom tovrstnih obvestil lahko vaši agenti spremljajo razprave na forumu strank in se po potrebi vključijo.
Kako lahko ustvarite osnovni forum v LiveAgentu?
1. korak – Prijavite se v svoj račun LiveAgent
Prvi korak je, da se prijavite v svoj račun LiveAgent. Če ga nimate, uporabite 30-dnevno brezplačno preskusno različico.
2. korak – Pomaknite se na portal za stranke
Preden nadaljujete z oblikovanjem foruma, vam priporočamo, da ustvarite kategorije. Kategorije vam omogočajo, da organizirate vsebino foruma.
Če želite ustvariti novo kategorijo, kliknite na Bazo znanja -> Ustvari. Po tem boste videli spustni meni. Izberite kategorijo in vnesite naslov, dostop in ključne besede za optimizacijo iskalnikov.
Če se na primer odločite za notranji forum o cenah, se lahko kategorija imenuje Podatki o cenah. Tako bodo vnosi v forumu o cenah lepo organizirani v tej kategoriji. Po drugi strani pa lahko ustvarite ločene kategorije za vsak jezik, če vaša blagovna znamka deluje na več državah.
3. korak – Ustvarite forum
Pomaknite se do Zbirke znanja -> Forum in kliknite Ustvari. Izberite želeno kategorijo in vnesite vse podrobnosti.
Ko imate forum, lahko “dejanja” prilagodite s klikom na gumb Uredi (mali svinčnik na desni strani.) “Dejanja” vam omogočajo spreminjanje/dodajanje dodatnih informacij. Na primer, lahko spremenite oddelek, ki bo odgovoren za obravnavanje poizvedb na forumu.
4. korak – Dodajte teme
Če želite dodati več specifikacij, se pomaknite do portala strank -> Baza znanja -> Forum -> Kategorija -> Ustvarite novo temo.
Z dodajanjem tem je vsebina foruma organizirana z jasno strukturo.
Zdaj lahko spremljate teme, dajete priporočila in enostavno rešujete težave.
Prilagodite programsko opremo foruma
V LiveAgentu lahko preprosto prilagodite zasnovo celotnega portala za stranke, ki vključuje tudi forum. Na primer, lahko prilagodite barve v temah, dodate glavo, nogo, logotip in naslov.
Če želite izvedeti več, si oglejte naš izčrpen vodnik na portalu za stranke..
Zakaj bi moralo vaše podjetje imeti forum za stranke?
1. Stranke si lahko pomagajo
Ustvarjanje foruma vašim strankam omogoča medsebojno interakcijo in zagotavljanje rešitev na podlagi njihovih izkušenj. Zaradi tega bodo lahko odpravili svoje težave in jih rešili brez pomoči agenta. Posledično bodo imeli agenti več časa, da se osredotočijo na druge naloge. Poleg tega je to zelo priročen način, da stranke delijo svoje misli, izkušnje, nasvete in podrobnosti o izdelku/storitvi.
2. Povečana zvestoba strank
Veliko kupcev rado deli svoje mnenje o izdelkih/storitvah, ki jih uporabljajo. Če jim omogočite, da delijo svoje izkušnje ali misli, se bodo počutili uslišane, kar ustvarja boljšo vez in krepi zvestobo strank.
3. Ustvari skupnost
Forumi strank omogočajo vašim strankam, da svobodno in anonimno delijo svoje ideje, misli in nasvete. Takšen forum lahko ustvari spletno skupnost v industriji, v kateri vaše podjetje deluje. Predstavlja prijeten kraj za postavljanje vprašanj brez pritiska. Zato lahko ustvari močno skupnost okoli vašega podjetja, kjer se lahko tudi začetniki počutijo dobrodošli, da delijo svoje misli.
4. Predlogi za izboljšanje izdelkov/storitev
Programska oprema foruma LiveAgent ustvari nov zahtevek vsakič, ko so na oglasni deski nove dejavnosti/spremembe. Zato so agenti vedno obveščeni in lahko odgovorijo na vsa pereča vprašanja, ki bi se lahko pojavila. Na primer, odgovarjanje na vprašanja o izboljšanju izdelka in zagotavljanje začasnih nadomestnih rešitev je odličen način za krepitev odnosov s strankami in izboljšanje poslovanja vašega podjetja.
Create a community with LiveAgent!
Want to improve customer engagement or provide a better way to share information internally? Easily create a forum inside LiveAgent and always stay notified.
Ne poznate LiveAgenta?
LiveAgent je rešitev za službe za pomoč uporabnikom, ki ponuja tudi programsko opremo za skupnost. Programska oprema foruma skupnosti omogoča vašemu podjetju, da ustvari forum agentov in forum za stranke za večjo zvestobo strank, zadovoljstvo strank in uspešnost agenta.
Vendar LiveAgent ponuja veliko več kot programsko opremo foruma. Sistem za pomoč uporabnikom LiveAgent vam omogoča, da vso komunikacijo s strankami povežete v eno platformo in učinkovito odgovorite na poizvedbe z enega vmesnika.
Odkrijte več ključnih lastnosti:
- Baza znanja
- Interna baza znanja
- Več zbirk znanja
- Urejevalnik člankov WYSIWYG
- Priloge v člankih
- Povratne informacije in predlogi
- Pripomočki za iskanje
Don't have LiveAgent yet?
Try out LiveAgent for 30 days without a charge. No credit card information is needed. Test all the features and provide stellar customer service right now!
Viri zbirke znanja
Če želite izvedeti več, si oglejte naš izčrpen vodič po forumu.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.