Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Portal za stranke

Kaj je portal za stranke?

Portal za stranke je način, kako vaše podjetje deluje 24 ur na dan. Če želite zagotoviti najboljšo storitev za stranke, morate vsem strankam dati najboljše informacije. Kako pa lahko to storite, če vaša storitev za stranke ni na voljo? No, portal uporabnikov LiveAgent vam lahko pomaga z zagotavljanjem potrebne vsebine.

Tako lahko vaše stranke najdejo odgovore na svoja vprašanja ali pomembne vodnike. Tako delujete neprekinjeno in podjetje ne izgublja strank. Če imate bazo znanja, lahko svojim strankam pomagate.

Lahko pa preprosto ustvarite drugačno bazo znanja tudi za svoje zaposlene. Na primer; pri vključevanju lahko pomaga pri zagotavljanju informacij novim zaposlenim. Ali preprosto razširite znanje agentov; če agent najde nov trik ali namig -ga lahko delite kot interni forum.

Kako deluje portal za stranke v LiveAgentu?

Portal za stranke je vgrajen v LiveAgentu. Je dokaj enostaven za uporabo. Če prvič uporabljate LiveAgent, preprosto ustvarite brezplačen račun ali poskusite brezplačno preskusno različico. Ko ustvarite račun, sledite in dokončajte vodnik za začetek. To vam pomaga, da se hitro seznanite s programsko opremo.

Po tem lahko preprosto kliknete na bazo znanja in začnete ustvarjati. Kategorija, članek, forum ali kategorija predlogov. LiveAgent ponuja tudi gumb plus v zgornjem desnem kotu. Od tam lahko preprosto ustvarite članke v bazi znanja in drugo. Gumb plus je vedno v zgornjem desnem kotu. Na primer, na nadzorni plošči lahko ustvarite članek.

Ko ustvarite samopostrežno vsebino, lahko dodate pripomoček za iskanje in gumbe za povratne informacije. Če vaši zastopniki za stranke niso na voljo, lahko stranke kliknejo gumbe in poiščejo potrebne informacije ali podajo povratne informacije.

Kako nastaviti portal za stranke v LiveAgentu.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Stroški portala strank v Live Agentu:

LiveAgent ponuja nekaj alternativ za naročnine. Ker ima vsako podjetje različne potrebe. LiveAgent je ustvaril 3 vrste naročnin. Obstaja zahtevek, zahtevek+klepet in all-inclusive. Splošna razlika je v seznamu omogočenih funkcij. Če želite izvedeti več o njih, preberite Cene.

Naj vam prihranim nekaj časa glede portala za pomoč strankam. Portal strank, forum strank in baza znanja so brez dodatnih stroškov. Če pa vaše podjetje zanima več baz znanja, bodite pozorni. Vsaka dodatna baza znanja stane 19 USD za naročnine – zahtevek ali zahtevek+klepet. Če imate naročnino All-inclusive, boste brezplačno dobili 2 bazi znanja. Po tem je vsak 19 $.

Morda se boste vprašali, zakaj potrebujem več baz znanja?

No, tukaj je primer; za vsako blagovno znamko boste morda želeli drugačno bazo znanja. Če pa vas več ne zanima, boste le dobili eno. Če bi vas kdaj zanimalo več, bi morali najprej aktivirati vtičnik v LiveAgentu. Nato preprosto ustvarite enega. Če tega ne storite, vam nič ne bo zaračunano.

Obstaja še ena možnost, ki je še nismo omenili. Zavedamo se, da je lahko naročnina na nekaj, česar ne poznate, pogosto tveganje. Tako LiveAgent ponuja 14-dnevno brezplačno preizkusno obdobje za vsako naročnino ali brezplačen račun.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Zakaj bi moralo vaše podjetje razmisliti o pridobivanju portala za stranke?

· 24/7 podpora strankam

Vsaka služba za pomoč uporabnikom ne more reči, da nudi 24 -urno podporo strankam. Obsežni članki v bazi znanja lahko zagotovijo bistvene informacije, ki jih stranke iščejo. Tudi izven vašega delovnega časa.

· Zmanjša poizvedbe vaših strank

Predstavniki strank se običajno vsak dan ukvarjajo s podobnimi poizvedbami. S portalom za stranke lahko zmanjšajo najpogostejša vprašanja/težave.

· Skrb za stranke

Če stranke hitro najdejo potrebne informacije, obstaja večja možnost, da se vrnejo. Običajno pa je postopek bolj gladek, večja je možnost, da se kupec vrne. Pomemben dejavnik ni le, kako hitro lahko pridejo do informacij, ampak tudi, kako dragocene so.

· Poveča promet na spletnem mestu

Ustrezni članki v bazi znanja lahko pritegnejo veliko pozornosti. Torej, če se mnogim ljudem zdijo vaši članki dragoceni, jih bodo delili z drugimi. To pomeni, da lahko na spletno mesto pridobite več prometa, kar pomeni več potencialnih strank. Poleg tega okrepite avtoriteto spletnega mesta.

Pregled portala za stranke

Portal strank:

Portal za stranke

Na splošno smo govorili o portalu za stranke, vendar tukaj je nekaj dodatnih funkcij, ki jih ponuja portal za stranke LiveAgent. Portal za stranke vam in vašim agentom omogoča ogled zgodovine zahtevkov stranke. Stranka se lahko samo prijavi in si na portalu ogleda celotno zgodovino zahtevkov. Agent si lahko v LiveAgentu ogleda zgodovino zahtevkov. Portal za stranke vsebuje tudi članke v bazi znanja, forume, table za predloge in drugo.

Baza znanja:

Portal za stranke

Baza znanja je mesto, kjer lahko vaše podjetje ustvari neskončno število člankov, ki temeljijo na informacijah. Odličen vidik je, da lahko agentu preprosto dodelite članek iz baze znanja kot zahtevek. Vsebino lahko ustvarite za notranje ali zunanje namene. Tako lahko ustvarite članke na podlagi informacij tako za svoje zaposlene kot za stranke. Vsebina se od podjetja do podjetja razlikuje.

Interno ustvarjeni članki v bazi znanja vam lahko pomagajo pri vključevanju/usposabljanju. Zaradi strukturiranih člankov s prilogami je lahko ta postopek nemoten in organiziran. Interno uporabljeni izdelki so lahko tudi način, da vaši zaposleni svojim strankam ves čas posredujejo točne informacije. Tako lahko deluje kot nekakšna zbirka znanja za vaše podjetje. Na primer, lahko pišete novice o podjetju, posodobitve ali samo splošno znanje.

Po drugi strani pa so članki v zunanji/javni bazi znanja osredotočeni na stranke, da najdejo informacije, ki jih iščejo. V teh dneh želi kupec takoj dobiti podatke. Če ga kupec ne najde, obstaja velika verjetnost, da bo stopil v stik s službo za stranke ali še slabše odšel k vašemu konkurentu. Pisanje podrobno organiziranih člankov lahko te situacije prepreči.

Tu je nekaj idej za zunanje/javne članke:

  • Vodniki
  • Informacije o izdelkih/storitvah
  • Pogosto zastavljena vprašanja
  • Vizualno korak za korakom -posnetki zaslona ali videoposnetki

Več o LiveAgent Baza znanja.

Try out Knowledge Base for FREE

Handle all customer inquiries outside the business hours. Start your self-service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Baza več znanja:

Portal za stranke

Neorganizirani članki v bazi znanja so lahko frustrirajoči. Tako lahko zbirka več znanj prepreči pojav te težave.

Kot smo že omenili, lahko ustvarite toliko baz znanja, kot si želi vaše podjetje. To običajno velja za podjetja, ki imajo morda nekaj blagovnih znamk, ali nekoga, ki raje ločuje vsebino. Če pa želite samo kategorizirati svojo vsebino, lahko to storite le z eno bazo znanja, ki je podana s katero koli naročnino. Če pa želite ustvariti vsebino za več blagovnih znamk, bi bilo to aktiviranje prednost. V LiveAgentu preprosto pojdite na Plugins in aktivirajte. Po tem lahko ustvarite toliko, kolikor želite.

Več o zbirki znanja LiveAgent Multi.

Urejevalnik člankov WYSIWYG:

Portal za stranke

Ustvarjanje članka je včasih pomenilo veliko več kot le dobre pisne sposobnosti in ustrezno znanje. Danes ustvarjanje članka ne bi moglo biti lažje. Uporaba tega urejevalnika vam lahko pomaga vizualizirati vsebino pred objavo. Članke v bazi znanja ali forume v LiveAgentu je tako enostavno ustvariti z urejevalnikom WYSIWYG (Kaj vidiš, to dobiš). Je uporabniku prijazen urejevalnik. Tako lahko tudi neizkušena oseba zlahka ustvari kos članka.

Več o urejevalniku člankov LiveAgent WYSIWYG.

Priloge v člankih:

Portal za stranke

LiveAgent ponuja funkcijo, ki omogoča prilaganje datotek v članke v bazi znanja. Torej, če želite ustvariti notranji ali javni članek v bazi znanja, lahko to storite z urejevalnikom WYSIWYG in hkrati priložite datoteko.

Več o prilogah LiveAgent v člankih.

Forum:

Portal za stranke

Druga odlična lastnost portala za stranke je možnost ustvarjanja foruma. Ustvarjanje foruma vam lahko pomaga ustvariti skupnost. Ta funkcija stranki na primer omogoča objavo; vprašanje.

Kaj se bo potem zgodilo? Odgovorijo lahko druge stranke. Zato lahko učinkovito pomagajo drug drugemu. Po drugi strani pa agent prejme tudi zahtevek, kjer se lahko poveže tudi s strankami.

Na ta način lahko povečate sodelovanje, izboljšate komunikacijo in sodelujete s strankami. Vsi ti dejavniki pomagajo pri ustvarjanju zveste skupnosti za vašo blagovno znamko.

Več o LiveAgent Forumu.

Povratne informacije in predlogi

Portal za stranke

Povratne informacije vašemu podjetju prinašajo številne prednosti. Pomembno je razumeti, da je prejemanje povratnih informacij neizogibno. Če ponudite priložnost za povratne informacije, lahko svojim strankam pokažete, da jih aktivno poslušate.

Z drugimi besedami, želite vedeti njihova mnenja, ker jih cenite. Spoznavanje strank je pomemben poslovni vidik. Ta funkcija vam lahko z vidika stranke pokaže vaše prednosti in slabosti. Zavedanje svojih slabosti vam omogoča, da se izboljšate tam, kjer vam primanjkuje. Po drugi strani pa lahko deluje kot motivacija za osebje vaših strank. Seznam je neskončen.

Ustvarjanje foruma za povratne informacije v LiveAgentu je dokaj enostavno. Stranke se preprosto prijavijo. Če želite to narediti, lahko izberete prilagodljiv gumb Povratne informacije ali ustvarite svojega HTML -ja in ga predložite v LiveAgentu. Stranka lahko nato ustvari povratno informacijo ali predlog. Po izdelavi le -tega agent prejme zahtevek, kjer se lahko na zahtevek takoj odzove.

Še en plus je, da drugim strankam omogoča glasovanje/všečkanje. Če torej želite vedeti, s čim se večina vaših strank strinja/ne strinja, lahko to preprosto ugotovite s pomočjo te funkcije.

Več o povratnih informacijah in predlogih LiveAgent.

Pripomočki za iskanje:

Portal za stranke

Ste bili kdaj razočarani, ker na spletnem mestu niste našli tistega, kar ste iskali? Pripomoček za iskanje v LiveAgentu vašim strankam pomaga hitro najti ustrezne podatke. Predstavljajte si, da imate neverjetne članke v bazi znanja in ugotovite, da jih vaše stranke ne morejo najti.

Kako torej deluje v realnem okolju? No, potem ko ustvarite/prilagodite pripomoček za iskanje, ga skrbnik vključi v vaše spletno mesto. Ena od možnosti pri prilagajanju je, da lahko izberete kategorijo, v kateri želite, da stranka vidi gradnik. Za določene kategorije lahko ustvarite več.

Ko nastavite svoj pripomoček, bo stranka vtipkala tisto, kar išče, in pojavili se bodo najrelevantnejši članki. Ta pripomoček vodi vaše stranke do informacij, ki jih iščejo.

Pripomočki za iskanje

Več o pripomočkih za iskanje LiveAgent.

Nastavitve LiveAgent:

Konfiguracija:

LiveAgent strankam ponuja različne predloge, med katerimi lahko izbirajo za svoj portal strank. Ponujamo klasično, minimalistično in montana. Tako lahko na podlagi vaših poslovnih želja izberete dizajn, logotipe, barve in drugo! Če pa želite imeti glavo in nogo HTML, lahko to preprosto storite tako, da jih oddate v nastavitvah portala za stranke.

Oddajte zahtevek:

Ta možnost nastavitve omogoča vašim strankam, da predložijo nov zahtevek. Vaše podjetje lahko izbere želeni oddelek za obravnavo tovrstnih poizvedb. Poleg tega lahko prilagodite polja obrazca za stik. Na primer; Naslov, opis, ime, potrditveno sporočilo in drugo.

Začnite klepet:

V začetnih nastavitvah klepeta lahko preprosto ustvarite in prilagodite okno za klepet. To vključuje slog, lokacijo in barve gumba. Poleg tega lahko napišete pozdravno sporočilo, ki se prikaže, ko vaša stranka začne klepetati z vašim agentom. Ta avtomatizacija bo prihranila čas tako za vašega agenta kot za stranke. Zanimiva funkcija je skrivanje sporočil. To pomeni, da če se je stranka predhodno obrnila na vas prek obrazca za klepet/okna za klepet, bo sporočilo dobrodošlice skrito. Obstajajo tudi druge pametne funkcije, kot je ta, na primer; omogočite zapuščanje sporočil brez povezave, skrijete gumb za začetek klepeta in še več!

Te nastavitve vam omogočajo prilagajanje portala za stranke za boljšo uporabniško izkušnjo. Poleg tega pomagajo vašim agentom pri upravljanju člankov v bazi znanja, forumov, tabel za predloge.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico