Kaj je portal za pomoč uporabnikom?
Služba za pomoč uporabnikom ali tehnična podpora je informacijski in komunikacijski sistem, ki se osredotoča predvsem na obravnavanje informacijske tehnologije (računalnik, programski izdelki itd.). Prednostna naloga služi kot podporni in komunikacijski kanal med strankami in ponudniki storitev.
Izvajanje sistemov za pomoč uporabnikom je odvisno od zahtev podjetja. Najpogosteje uporabljeni obrazci vključujejo klicni center, spletni klepet, podporo po e-pošti.
Frequently asked questions
Kaj je portal za pomoč uporabnikom?
Portal za pomoč uporabnikom je portal, na katerem lahko stranke najdejo odgovore na svoja vprašanja o izdelkih in storitvah tudi, ko je storitev za stranke brez povezave. Zahvaljujoč temu lahko brez pomoči agentov najdejo odgovore na pereča vprašanja.
Ali LiveAgent ponuja portal za pomoč uporabnikom?
LiveAgent ponuja portal za pomoč uporabnikom. Z njim je mogoče zagotoviti storitev za podporo strankam, tudi če so zastopniki brez povezave. Portal lahko prilagodite potrebam vašega podjetja in potrebam strank.
Ali LiveAgent ponuja brezplačen portal za pomoč uporabnikom?
Da, LiveAgent ponuja možnost ustvarjanja portala za pomoč uporabnikom. Vgrajen je v sistem LiveAgent in je enostaven za uporabo. Samo kliknite "Baza znanja" in začnite ustvarjati. Izberete lahko ustvarjanje kategorij, člankov, forumov. Imate tudi možnost, da dodate pripomoček za iskanje in gumb za povratne informacije.
LiveAgent je spletne pomoči in podpore. Njihove storitve vključujejo sistem IT zahtevkov, storitev klepeta, programsko opremo za upravljanje storitev in opremo za pomoč uporabnikom. Ponujajo tudi različne funkcije, kot so VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in še več. Stranke lahko stopijo v stik s prodajnimi stiki in najnovejšimi novicami Naročite se.
Klepeta v živo so odličen način za izboljšanje komunikacije s strankami in zagotavljanje vrhunske storitve. LiveAgent ponuja številne funkcije, kot so oblikovanje gumbov in oken za klepet, klepet v realnem času ter proaktivna povabila. Pomembno je prilagajanje klepeta lastni blagovni znamki ter možnost ocenjevanja storitev za stranke. LiveAgent omogoča enostavno upravljanje strank in ponuja številne dodatne funkcije.
Izboljšanje storitve za stranke je ključnega pomena za uspeh podjetja, kar vključuje poznavanje izdelkov, poslušanje strank in prijazen jezik. Uporaba programske opreme za pomoč strankam lahko olajša delo agentov in avtomatizira procese. LiveAgent ponuja rešitve za večkanalnost storitev ter samopostrežne portale za stranke. Integracije in alternative so na voljo, LiveAgent pa ima tudi cenik in lastnosti. Večkanalna storitev za stranke omogoča dosledno skrb za stranke, vodi k povečanju donosnosti naložb in izboljša prepoznavnost blagovne znamke. LiveAgent ponuja tudi podporo, portal za podporo, stanje sistema, dnevnik sprememb in kalkulator stroškov.
LiveAgent ponuja učinkovito storitev za stranke preko klicnega centra za pomoč strankam in sistema za zahtevke za pomoč uporabnikom. Podjetje se osredotoča na spretnosti svoje službe za stranke in standardne operativne postopke za zagotavljanje najboljše storitve za stranke. LiveAgent ima tudi različne funkcije in integracije ter podpore za uporabnike.