Kaj je portal za pomoč uporabnikom?
Služba za pomoč uporabnikom ali tehnična podpora je informacijski in komunikacijski sistem, ki se osredotoča predvsem na obravnavanje informacijske tehnologije (računalnik, programski izdelki itd.). Prednostna naloga služi kot podporni in komunikacijski kanal med strankami in ponudniki storitev.
Izvajanje sistemov za pomoč uporabnikom je odvisno od zahtev podjetja. Najpogosteje uporabljeni obrazci vključujejo klicni center, spletni klepet, podporo po e-pošti.
Frequently Asked Questions
Kaj je portal za pomoč uporabnikom?
Portal za pomoč uporabnikom je portal, na katerem lahko stranke najdejo odgovore na svoja vprašanja o izdelkih in storitvah tudi, ko je storitev za stranke brez povezave. Zahvaljujoč temu lahko brez pomoči agentov najdejo odgovore na pereča vprašanja.
Ali LiveAgent ponuja portal za pomoč uporabnikom?
LiveAgent ponuja portal za pomoč uporabnikom. Z njim je mogoče zagotoviti storitev za podporo strankam, tudi če so zastopniki brez povezave. Portal lahko prilagodite potrebam vašega podjetja in potrebam strank.
Ali LiveAgent ponuja brezplačen portal za pomoč uporabnikom?
Da, LiveAgent ponuja možnost ustvarjanja portala za pomoč uporabnikom. Vgrajen je v sistem LiveAgent in je enostaven za uporabo. Samo kliknite "Baza znanja" in začnite ustvarjati. Izberete lahko ustvarjanje kategorij, člankov, forumov. Imate tudi možnost, da dodate pripomoček za iskanje in gumb za povratne informacije.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.