Kaj je podpora v aplikaciji?
Keeping your customers satisfied is a vital part of every successful business. With in-app support you can help your customers more easily. They don’t need to leave the app to report an issue anymore.
Ta funkcija je lahko še posebej uporabna za stranke, ki uporabljajo mobilno aplikacijo, ker bi sicer morale zapustiti aplikacijo, da bi poiskale način za stik s skupino za podporo vašega podjetja.
Podporo v aplikaciji zagotavlja gumb za pomoč v aplikaciji, ki uporabnikom prinaša številne članke o podpori. Za dodatno pomoč se obrnete na zastopnika za podporo in ustvarite zahtevek.
Frequently asked questions
Kaj je podpora v aplikaciji?
Podpora v aplikaciji strankam omogoča interakcijo z ekipo za podporo strankam (ali roboti) v sami aplikaciji. Najpogosteje je to mogoče zaradi komunikacijskega vmesnika, ki je podoben načinu komuniciranja v drugih kanalih, kot sta Messenger ali WhatsApp. Za uporabnika je torej intuitiven. To uporabnikom omogoča, da se pravočasno vključijo.
Kako skrbeti za podporo v aplikaciji?
Za zagotovitev podpore v aplikaciji mora stranka najprej tehnično vstopiti v samo aplikacijo in se nato obrniti na skupino za podporo. Biti mora intuitivno in vizualno privlačno. Na strani storitve za stranke bi morala stranka prejeti takojšen odgovor, ki ji bo pomagal rešiti težavo. Če je mogoče, uporabnika ne smete prenesti na druge kanale, temveč mu pomagati neposredno v aplikaciji.
Zakaj je podpora v aplikacijah pomembna?
Vsak dan se podaljšuje čas, ki ga uporabniki porabijo za mobilne naprave. Čas, ki ga porabijo za dostop do interneta preko namiznih računalnikov, pa se zmanjšuje. Vedno več strank naroča izdelke ali knjiži storitve preko mobilnih naprav, zato je tako pomembno, da aplikacije omogočajo tudi učinkovito storitev za stranke. Stranke ne smete preusmerjati na e-pošto ali telefon.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki se lahko prilagaja po potrebi blagovne znamke. Sistem lahko stranke ocenjujejo, medtem ko je na voljo tudi pomoč za selitev podatkov in dnevnik sprememb. Podjetje ima tudi nagrade in certifikate ter vam omogoča sodelovanje preko partnerskih programov.
Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo
LiveAgent, Zendesk Support, Freshdesk, LiveChat in Intercom so med najboljšimi ponudniki programske opreme za podporo strankam, ki omogočajo odlično izkušnjo strankam preko različnih komunikacijskih kanalov. Poleg tega članek ponuja 12 nasvetov za učinkovito upravljanje s programsko opremo za izdelavo zahtevkov, ki lahko izboljšajo zadovoljstvo strank in učinkovitost ekipe za podporo. Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, eno samo kontaktno točko, avtomatizacijo procesov, sporazume o ravni storitev, namenske skupine za pomoč uporabnikom, večstopenjsko gradnjo, vnaprej pripravljene odgovore, dovolj zaposlenih ter portal za samopostrežne storitve.
Podpora strankam je niz storitev, ki jih podjetje ponuja strankam. To vključuje pomoč pri namestitvi, usposabljanju ter reševanju težav. Customer support se razlikuje od customer service, saj se osredotoča na tehnično pomoč. Podpora strankam je pomembna za zadrževanje strank, višje prihodke in zadovoljstvo kupcev. Najbolj učinkoviti kanali za podporo strankam so klepet v živo, e-pošta, telefon, družbena omrežja in samopostrežni servisi. Programska oprema za storitve za stranke kot je LiveAgent omogočata optimalen potek dela za predstavnike strank in vključuje vse zgoraj omenjene kanale ter številne druge funkcije, kot so CRM, združeni zahtevki in pravila.
LiveAgent is a software that offers technical support and helps companies efficiently manage customer service requests. It has many useful extensions and integrations that cater to individual needs, making it an ideal software for customer help. The program offers a free version for organizations with limited budgets and helps improve customer relationships through various channels such as live chats, real-time response, and automation. Its affordable pricing structure, easy-to-find and solve support tickets, and excellent customer support service make it stand out from competitors. The article emphasizes the importance of having suitable equipment and extensions to meet specific customer needs in managing efficient customer service.