Kaj je podpora v aplikaciji?
Keeping your customers satisfied is a vital part of every successful business. With in-app support you can help your customers more easily. They don’t need to leave the app to report an issue anymore.
Ta funkcija je lahko še posebej uporabna za stranke, ki uporabljajo mobilno aplikacijo, ker bi sicer morale zapustiti aplikacijo, da bi poiskale način za stik s skupino za podporo vašega podjetja.
Podporo v aplikaciji zagotavlja gumb za pomoč v aplikaciji, ki uporabnikom prinaša številne članke o podpori. Za dodatno pomoč se obrnete na zastopnika za podporo in ustvarite zahtevek.
Frequently Asked Questions
Kaj je podpora v aplikaciji?
Podpora v aplikaciji strankam omogoča interakcijo z ekipo za podporo strankam (ali roboti) v sami aplikaciji. Najpogosteje je to mogoče zaradi komunikacijskega vmesnika, ki je podoben načinu komuniciranja v drugih kanalih, kot sta Messenger ali WhatsApp. Za uporabnika je torej intuitiven. To uporabnikom omogoča, da se pravočasno vključijo.
Kako skrbeti za podporo v aplikaciji?
Za zagotovitev podpore v aplikaciji mora stranka najprej tehnično vstopiti v samo aplikacijo in se nato obrniti na skupino za podporo. Biti mora intuitivno in vizualno privlačno. Na strani storitve za stranke bi morala stranka prejeti takojšen odgovor, ki ji bo pomagal rešiti težavo. Če je mogoče, uporabnika ne smete prenesti na druge kanale, temveč mu pomagati neposredno v aplikaciji.
Zakaj je podpora v aplikacijah pomembna?
Vsak dan se podaljšuje čas, ki ga uporabniki porabijo za mobilne naprave. Čas, ki ga porabijo za dostop do interneta preko namiznih računalnikov, pa se zmanjšuje. Vedno več strank naroča izdelke ali knjiži storitve preko mobilnih naprav, zato je tako pomembno, da aplikacije omogočajo tudi učinkovito storitev za stranke. Stranke ne smete preusmerjati na e-pošto ali telefon.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.