Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Podpora v aplikaciji

Kaj je podpora v aplikaciji?

Zadovoljstvo vaših strank je pomemben del vsakega uspešnega podjetja. S podporo v aplikaciji lahko svojim strankam lažje pomagate. Za prijavo težave jim ni treba zapustiti aplikacije.

Ta funkcija je lahko še posebej uporabna za stranke, ki uporabljajo mobilno aplikacijo, ker bi sicer morale zapustiti aplikacijo, da bi poiskale način za stik s skupino za podporo vašega podjetja.

Podporo v aplikaciji zagotavlja gumb za pomoč v aplikaciji, ki uporabnikom prinaša številne članke o podpori. Za dodatno pomoč se obrnete na zastopnika za podporo in ustvarite zahtevek.

Pogosta vprašanja

Kaj je podpora v aplikaciji?

Podpora v aplikaciji strankam omogoča interakcijo z ekipo za podporo strankam (ali roboti) v sami aplikaciji. Najpogosteje je to mogoče zaradi komunikacijskega vmesnika, ki je podoben načinu komuniciranja v drugih kanalih, kot sta Messenger ali WhatsApp. Za uporabnika je torej intuitiven. To uporabnikom omogoča, da se pravočasno vključijo.

 

Kako skrbeti za podporo v aplikaciji?

Za zagotovitev podpore v aplikaciji mora stranka najprej tehnično vstopiti v samo aplikacijo in se nato obrniti na skupino za podporo. Biti mora intuitivno in vizualno privlačno. Na strani storitve za stranke bi morala stranka prejeti takojšen odgovor, ki ji bo pomagal rešiti težavo. Če je mogoče, uporabnika ne smete prenesti na druge kanale, temveč mu pomagati neposredno v aplikaciji.

 

Zakaj je podpora v aplikacijah pomembna?

Vsak dan se podaljšuje čas, ki ga uporabniki porabijo za mobilne naprave. Čas, ki ga porabijo za dostop do interneta preko namiznih računalnikov, pa se zmanjšuje. Vedno več strank naroča izdelke ali knjiži storitve preko mobilnih naprav, zato je tako pomembno, da aplikacije omogočajo tudi učinkovito storitev za stranke. Stranke ne smete preusmerjati na e-pošto ali telefon.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico