Mobilne aplikacije ali aplikacija v kratkem so bodisi računalniška programska oprema bodisi programska oprema, zasnovana za mobilne naprave. LiveAgent je ustvaril mobilne aplikacije za pomoč uporabnikom, s katerimi lahko ohranjate stike s strankami, tudi če ste na poti ali preprosto niste na voljo pri računalniku. Preprosto prenesite in nastavite svoje nastavitve ter se takoj začnite odzivati na vprašanja vaših strank. Ker želi LiveAgent zajeti vse svoje stranke, smo v operacijskih sistemih Android in iOS Mobile ustvarili aplikacijo LiveAgent.
Koliko stane aplikacija LiveAgent?
LiveAgent ponuja nekaj naročnin. Vsako podjetje ima različne želje.
Zato LiveAgent ponuja 3 vrste naročnin:
- Naročnina na zahtevke za 15 USD na agenta.
- Zahtevek + naročnina na klepet za 29 USD na agenta.
- Vse vključeno za 39 USD na agenta.
Vsaka naročnina ponuja različne funkcije. Nekatere se zaračunajo dodatno. Vendar pa so v vsako naročnino vključene mobilne službe za pomoč uporabnikom za Android in iOS brez dodatnih stroškov. LiveAgent ponuja brezplačno 14-dnevno preskusno različico za vsako naročnino. Če še vedno niste prepričani, lahko preizkusite naš brezplačni račun. Vendar ne pozabite, da ima svoje omejitve.
Če želite izvedeti več o seznamu funkcij za vsako naročnino posebej, preberite Cenik.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Pregled aplikacije za mobilno službo za pomoč uporabnikom
Android
Android je mobilni operacijski sistem, ki je odprtokodna programska oprema, zasnovana za mobilne naprave. Izberite naročnino in nastavite svoj LiveAgent. Po tem preprosto naložite in razrešite zahtevkee zunaj pisarne. Bodite vedno na voljo svojim strankam in po potrebi pomagajte svojim sodelavcem. Tudi če ste na poti!
Če bi radi izvedeli več, preberite LiveAgent – Android.
iOS
iOS je mobilni operacijski sistem, ki je bil ustvarjen izključno za izdelke Apple. V tem sistemu je na voljo tudi aplikacija LiveAgent. Enako velja za iOS, najprej se registrirajte in nastavite svoj račun. Po tem ga preprosto naložite in razrešite zahtevke zunaj pisarne. Samo predstavljajte si, da imate preobremenjene stranke in ste brez službe, zato ne morete pomagati. S to aplikacijo se lahko preprosto prijavite, izberete oddelek in se začnete odzivati na klepete.
Če bi radi izvedeli več, preberite LiveAgent – iOS.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android
LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom Maropost
Maropost je večkanalna platforma za e-trgovino. Ponuja vse-v-enem rešitve za upravljanje zalog, naročil in označevanje pošiljk. Kontakti za podporo strankam so na voljo na njihovi spletni strani.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom Constant Contact
Constant Contact je uporabniku prijazna marketinška platforma, ki ponuja orodja za ustvarjanje učinkovitih trženjskih kampanj. Ponujajo podporo strankam prek telefona, e-pošte, družbenih medijev in drugih kanalov. Podpirajo tudi dogodke in spletne ankete.