Kaj je vstopnični sistem?
Vstopnični sistem je orodje, predvsem za storitve za stranke. Predstavnikom strank pomaga brez težav odzivati se na poizvedbe iz enega vmesnika. Ko agent za stranke prejme poizvedbo s katerega koli kanala, se ta spremeni v zahtevek. Te zhatevke najdete v univerzalni mapi. Tako se vaši agenti odzovejo hitro in časovno učinkovito.
Kako programska oprema vstopničnega sistema deluje v LiveAgentu?
Ko se registrirate in preberete vodnik za začetek, lahko začnete uporabljati LiveAgent. Po uvedbi vseh platform, kjer vaše stranke dosežejo vaše podjetje, lahko začnete odgovarjati na poizvedbe. Te poizvedbe strank se bodo zdaj imenovale Zahtevki.
Če želite izvedeti o vseh funkcijah, ki jih ima naša programska oprema vstopničnega sistema, si oglejte spodnji razdelek o funkcijah.
Kakšni so stroški vstopničnega sistema v LiveAgentu?
LiveAgent ponuja 3 različne naročnine:
- Naročnina na zahtevek za 15 USD na agenta.
- Zahtevek + naročnina na klepet za 29 USD na agenta.
- Naročnina za vse vključeno za 39 USD na agenta.
Vsaka naročnina ponuja 14-dnevno preizkusno obdobje, kjer jo lahko preizkusite. Razlika med temi tremi je v njihovih lastnostih. Različna podjetja imajo različne potrebe. Odločite se lahko, kaj je najboljše za vaše podjetje. Če vam 14-dnevno preizkusno obdobje ne zadostuje, ponujamo tudi brezplačen račun z omejenimi funkcijami.
Če želite izvedeti več o naročninah, preberite LiveAgent – Cene.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Zakaj bi vaše podjetje razmislilo o nakupu programske opreme za vstopnični sistem?
- Veliko zadovoljstvo strank
- Hitro reševanje poizvedb strank
- Centraliziran sistem
- Zmanjša stroške
- Večji dobiček
- Zvestoba strank
- Gladka komunikacija
Pregled programske opreme vstopničnega sistema:
Univerzalna mapa:
Univerzalna mapa »Prejeto« je funkcija, ki vašim agentom pomaga pri obravnavi vseh poizvedb strank iz enega vmesnika. Poizvedbe strank lahko prejemate po e -pošti, klepetu v živo, klicih, forumih, povratnih informacijah, družabnih medijih. Na vsa vprašanja s teh platform lahko preprosto odgovorite v nabiralniku LiveAgent Universal.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Univerzala mapa.
Vstopnični sistem:
Zahtevek je nekaj, kar se ustvari, ko se stranka obrne na vaše podjetje. Zahtevkiso lahko v različnih oblikah. V zahtevkih si lahko ogledate vse podatke o svoji stranki. To vam pomaga, da kot predstavnik službe za stranke hitreje prepoznate in rešite težave. Zahtevki imajo vedno status. Tako lahko vaša služba za stranke ostane organizirana, proaktivna in koristna. Če gre za zahtevek, ki še ni rešen, status zahtevka ostane NOV. Druge faze zahtevkov vključujejo: odgovor, preložen, odprt.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Vstopnični sistem.
Hibridni tok zahtevkov:
V službi za stranke se redno pojavlja, da stranka zapusti in se obrne pozneje ali prek druge platforme. Naš hibridni tok zahtevkov vašim predstavnikom strank omogoča komunikacijo prek istega zahtevka. Na primer, ko stranka preklopi na druge medije. V tem primeru bo poizvedba stranke poslana istemu agentu, da bo odzivni čas hitrejši in učinkovitejši.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Hibridni tok zahtevkov.
Samodejna distribucija zahtevkov:
Druga odlična lastnost programske opreme vstopničnega sistema je možnost samodejne distribucije zahtevkov. Ta funkcija je odličen način za optimizacijo storitev za stranke. Na primer, lahko nastavite, koliko zahtevkov bi morali vaši agenti prejemati na dan. Na ta način lahko zagotovite takojšen odgovor na vsa vprašanja vaših strank. Poleg tega z enakomerno porazdelitvijo dela osrečite svoje agente in posledično so stranke zadovoljne.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Samodejna distribucija zahtevkov.
Pravila:
Pravila v LiveAgentu pomagajo pri nastavljanju funkcij, kot je samodejna distribucija zahtevkov. V tej funkciji lahko optimizirate vse, kar vključuje potek dela agentov.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Pravila.
Gumb za rešitev:
Ta funkcija opomni agente na zahtevke. Poleg tega vam gumb Reši omogoča odpiranje poizvedb strank od koder koli v LiveAgentu. Bistvena naloga te funkcije je dati prednost strankam glede na pomembnost, na primer čakalni čas in mesto v čakalni vrsti.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – gumb Reši.
Časovna pravila:
Časovna pravila uporabljajo stranke in agenti. Če se ta funkcija uporablja pravilno, lahko vaše podjetje prepreči slabe izkušnje strank. Na primer, če je zahtevek starejša od 24 ur, jo lahko dajete prednost svojim agentom za pomoč strankam. Na ta način lahko svojim strankam odgovorite na časovno učinkovit način in svojim agentom pomagate pri določanju prioritet njihovega dela.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Časovna pravila.
Odgovornost:
Ta funkcija vam omogoča odgovorno distribucijo dela za agente. Tako lahko agenti odgovarjajo, v primeru, da niso odgovorili na dodeljene zahtevke.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Odgovornost.
Oddelki:
Poizvedbe strank so različne. Zato se lahko pogosto zgodi, da stranka pride do predstavnika službe za pomoč strankam, ki mu morda ne bo mogel pomagati. Na primer, stranka bo morda potrebovala oddelek, ki govori določen jezik. Različni oddelki za pomoč strankam vam lahko pomagajo hitreje ravnati s strankami.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Oddelki.
Časovno sledenje:
Časovno sledenje vam lahko pomaga razumeti, koliko časa predstavnik stranke porabi za zahtevek. Poleg tega nudimo časovno poročilo, kjer lahko najdete časovno uspešnost vseh vaših agentov za stranke. Prav tako lahko nastavite sledenje za določen zahtevek, datum poročila in drugo.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Časovno sledenje.
Oznake:
Z oznakami lahko prilagodite potek dela. Če torej nastavite oznake za posebne zahtevke, jih lahko pozneje filtrirate in prednostno določite najpomembnejše. Na primer, lahko imate oznako, imenovano NUJNO.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Oznake.
Sporazum o ravni storitev:
Skratka, SLA vam lahko pomagajo zagotoviti, da vaši agenti odgovarjajo na vsa vprašanja strank. Poleg tega so SLA prilagodljivi glede na želje vašega podjetja, kar vašemu podjetju omogoča doseganje ciljev glede storitev za stranke.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Sporazum o ravni storitve.
Delovni čas:
Nastavite svoj delovni čas in svojim strankam sporočite, kdaj deluje vaša služba za stranke. Mnogi oddelki za pomoč strankam ne delujejo 24 ur na dan. Načrtovanje odmorov v LiveAgentu vašim agentom lahko pomaga, da se spočijejo in reorganizirajo. Posledično na tak način postavljate visoko zadovoljstvo strank.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Delovni čas.
Kontaktne skupine:
Skupine stikov je funkcija, ki vam omogoča, da svoje stike razvrstite v določene kategorije. Na primer, vaše podjetje lahko dodeli stike prednostnim kategorijam na podlagi določenih demografskih podatkov.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Kontaktne skupine.
Stiki:
Kaj so stiki v LiveAgentu? Kadar koli se stranka obrne na vaše podjetje, se v LiveAgentu ustvari stik.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Stiki.
Interni zahtevki/Opombe:
Interni zahtevki so odlična priložnost za vaše agente, da ustvarijo zapiske v zahtevkih za stranke. Te opombe so namenjene agentu, ki vodi zadevo. Če pa morate zahtevek prenesti, ga lahko posredujete kolegu in ustvarite zapisek. To olajša postopek in pusti stranke manj razočarane.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Interni zahtevki.
Agenti:
Predstavniki storitev za stranke so tisti, ki najpogosteje delajo s programsko opremo za pomoč strankam. Vendar imata skrbnik in lastnik več možnosti za uporabo programske opreme. Različne vloge v LiveAgentu pomagajo vašemu podjetju zagotoviti, da vaša programska oprema ves čas deluje optimalno. Zato vašim agentom daje manj prostora za napake. Vse to lahko nastavite v tej funkciji in dodate nove agente, hkrati pa ohranjate stvari organizirane.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Agenti.
Kontaktna polja:
Namen kontaktnih polj je ustvariti polja za vaše podatke o strankah. Tako lahko vedno, ko odprete zahtevek, vidite želene podatke o stranki.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Kontaktna polja.
Podjetja:
To je odlična funkcija za blagovne znamke, ki delajo z veliko strankami iz istega podjetja. Ta funkcija vam lahko pomaga dodati še eno kategorizacijo, da bo potek dela vaših agentov še boljši.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Podjetja.
Polja zahtevka:
Kadar koli odprete zahtevek/povpraševanje strank, lahko na desni strani vidite polje za zahtevke Nastavite lahko nastavitve svojega podjetja. Ta polja za zahtevke vam dajejo informacije o vaših strankah. Zato lahko zahtevke rešujete hitreje in ustvarite boljšo uporabniško izkušnjo.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Polja zahtevkov.
Množične akcije:
Tako kot mnoge druge programske opreme tudi LiveAgent ponuja množična dejanja. Množične akcije vam prihranijo veliko časa.
Če želite izvedeti več o vseh možnih dejanjih, preberite LiveAgent – Množične akcije.
Filtri NEŽELJENE POŠTE:
Pridobivanje neželenih poizvedb je lahko za vaše agente frustrirajoče in dolgotrajno. LiveAgent ima platformo za preprečevanje neželene pošte, ki vam pomaga filtrirati te poizvedbe, zato se predstavnikom službe za stranke ne bo treba ukvarjati z njimi.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – NEŽELJENE POŠTE.
Pavza:
Odmor je bistven pri vsakem delu. Vendar si lahko služba za stranke ob določenem času težko oddahne. Na primer, agent bi lahko imel nenavadno veliko poizvedb. Ali pa včasih agenti zaradi utrujenosti pozabijo na stvari. LiveAgent želi preprečiti razočarane stranke in izgorele predstavnike storitev za stranke. Ta funkcija vam pomaga nastaviti odmore ob določenem času, tako da agenti na odmoru ne prejmejo novih zahtevkov.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Pavza.
Filtri:
Podpora strankam dnevno prejema veliko vprašanj. LiveAgent ima filtre, kjer lahko preprosto filtrirate poizvedbe strank/zahtevke glede na vaše prioritete.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Filtri.
Združite zahtevke:
Ste kdaj od iste stranke prejeli dve poizvedbi strank? No, pogosto se stranke poskušajo obrniti na različne platforme. S to funkcijo lahko združite zahtevke in pustite, da en agent hkrati obravnava strankino težavo.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Združite zahtevke.
E-poštne predloge:
Če želite ustvariti in avtomatizirati svoje odgovore, lahko uporabite e -poštne predloge LiveAgent. Na ta način se boste zagotovo odzvali vsem svojim strankam.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – E-poštne predloge.
CRM za zahtevke/vpoglede strank:
Vsi pomembni podatki o vaših strankah, na primer njihovo ime, e -poštni naslov ali naslov URL, se nahajajo v zahtevkih za stranke. Če imate na voljo vse te podatke, medtem ko nudite storitve za stranke, ustvarite izjemno uporabniško izkušnjo.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Zahtevek/Vpogledi strank CRM.
Vnaprej pripravljena sporočila (makri):
Ponavljajoče se povpraševanje strank je lahko dolgotrajno. Tako lahko ustvarite sporočila v pločevinkah, ki so sporočila s kratkimi besedili, ki ponujajo odgovore na pogosto zastavljena vprašanja.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Vnaprej pripravljena sporočila (makri).
Vnaprej določeni odgovori:
Vnaprej določeni odgovori omogočajo vašemu podjetju, da ustvari odgovore z zadevo, imenom in drugim. Tako bodo vaše stranke hitro odgovorile, vaši agenti pa prihranijo več časa.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Vnaprej določeni odgovori.
Priloge:
Včasih obstajajo določene datoteke, ki jih morajo vaši agenti poslati stranki. Zahtevki v LiveAgentu vašim agentom omogočajo, da datoteke povlečejo in spustijo neposredno na zahtevek stranke.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Priloge.
Kopiraj in prilepi slike:
Slike preprosto pošljite strankam v povpraševanju strank/zahtevke.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Kopiraj in prilepi slike.
Izvozi zahtevke:
Bi radi natisnili zahtevek? Nato preprosto izvozite zahtevek v obliki HTML ali PDF iz LiveAgent in jo takoj natisnite.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Izvozi zahtevke.
Posredovanje:
Posredovanje naredi vašo službo za stranke bolj profesionalno. LiveAgent vašemu podjetju posreduje e -poštni naslov za pomoč strankam. Vaše podjetje lahko deluje učinkoviteje tako, da vsa e -poštna sporočila v zvezi s poizvedbami strank prejme neposredno v Zahtevke.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Posredovanje.
Išči in nadomesti:
Iskanje in nadomeščanje je vtičnik, ki ga lahko aktivirate v LiveAgentu. S to funkcijo lahko zaščitite občutljive podatke strank, na primer podatke o kreditni kartici, pred prikazom.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Išči in nadomesti.
Deljenje zahtevkov:
Včasih se agenti storitev za stranke srečajo z vprašanji, ki so primernejša za dva oddelka hkrati. Nato lahko razdelite zahtevek tako, da stranka dobi ustrezno pomoč od specializiranih predstavnikov službe za stranke.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Deljenje zahtevkov.
E -poštna obvestila:
Kadar koli prejmete e -poštno sporočilo, lahko nastavite obvestilo, da ga nikoli ne zamudite ali pozabite.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite e -poštna obvestila.
Urejevalnik WYSIWYG:
Kar vidite, je tisto, kar dobite, urejevalnik je preprost način za ustvarjanje e -poštnih sporočil ali vsebine v bazi znanja v LiveAgentu. Je enostaven in uporabniku prijazen, tako da ga lahko uporablja vsak. Poleg tega vam pomaga vizualizirati vsebino, preden jo objavite.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Urejevalnik WYSIWYG.
Zgodovina spletnih zahtevkov (URL):
E -poštnim sporočilom dodajte povezavo URL in po prijavi stranki omogočite branje zgodovine spletnih zahtevkov.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite Zgodovina spletnih zahtevkov (URL).
Več zavihkov zahtevkov:
Odlična funkcija za več opravil v LiveAgentu je več zavihkov zahtevkov. Vaš predstavnik službe za stranke lahko preklaplja med zahtevki/poizvedbami strank, da hkrati reši več.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Zavihki z več zahtevki.
Zaznavanje konflikta agentov:
Preprečevanje, da bi zastopniki strank delali na istem zahtevku, je ključnega pomena. Želite, da vaše podjetje deluje profesionalno. V LiveAgentu lahko vidite, kateri agent si je ogledal ali odgovoril na povpraševanje stranke/zahtevek s to funkcijo.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Zaznavanje konflikta agentov.
Razvrstitev agentov:
Ta funkcija omogoča vašim strankam, da dajo uvrstitve vašim agentom za pomoč strankam. Pridobite vpogled v uspešnost svojih agentov. To je odlično orodje za motiviranje in spremljanje njihovega dela. Nagradite in izboljšajte vsak dan!
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Razvrstitev agentov.
Kontaktni obrazci:
Potek dela lahko optimizirate s kontaktnimi obrazci za svoje stranke. Na ta način lahko po e -pošti dosežejo vašo skupino za podporo strankam, tudi če niso na spletu.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Kontaktni obrazci.
Galerija kontaktnih obrazcev
Obrazce za stik prilagodite strankam ali ustvarite HTML. HTML lahko preprosto pošljete programski opremi za zahtevke Live Agent.
Če želite videti različne sloge kontaktnih obrazcev, odprite LiveAgent – Galerija kontaktnih obrazcev.
GIF v zahtevkih:
Prilagoditev poizvedb strank je s programsko opremo za zahtevke LiveAgent lažja kot kdaj koli prej. Vaši predstavniki strank lahko preprosto delijo GIF v zahtevkih in ustvarijo pomembnejšo povezavo s strankami.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – GIF v zahtevkih.
Zvoki:
Zvoki je funkcija, ki vaše predstavnike služb za stranke opozarja. Seveda lahko nastavite svoje želje. Lahko pa dodelite tudi zvoke za vsako drugo obvestilo, ki ga prejmete v vstopničnem sistemu. Na primer, lahko nastavite poseben zvok za novo poizvedbo o klepetu.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Zvoki.
Dnevnik vnosov:
Dnevnik vnosov je funkcija v LiveAgentu, ki prikazuje dejanja, ki jih izvajajo predstavniki strank. To vam pomaga odkriti napake in jih v prihodnje preprečiti.
Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Dnevnik vnosov.
Izvoz zahtevkov:
Hranjenje podatkov o strankah je ključnega pomena. Če torej želite izvoziti podatke o strankah iz svojega vstopničnega sistema, lahko to storite tako, da preprosto kliknete izvoz v CSV in si podatke ogledate v Excelovem listu.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Izvoz zahtevkov.
Slack obvestila
Slack je dobro znana platforma, ki se običajno uporablja v podjetjih za interne pogovore. LiveAgent ponuja integracijo obvestil Slack, da se prepričate, da so vaši agenti vedno na tekočem s poizvedbami strank. Agenti so preprosto obveščeni in lahko kadar koli odgovorijo na zahtevke iz Slacka.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Slack obvestila.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.