Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Gumb Razreši

Kaj je gumb za razrešitev?

Gumb za Razrešitev je posebna funkcija LiveAgent, ki obvešča agente o prednostnih zahtevkih, ki jih je treba rešiti. Na zahtevke, ki se prikažejo v gumbu za Razrešitev, se že dolgo ni odgovarjalo ali pa so vezani na  SLA (sporazumi o ravni storitev). V bistvu gumb za Razrešitev zagotavlja, da noben zahtevek ni pozabljena in da niso izpuščeni SLA.

Zakaj je gumb za Razrešitev koristen?

Gumb za reševanje prevzame vlogo upravitelja opravil, ki opozarja na zahtevke, na katere že dolgo ni bilo odgovorjeno ali pa so vezani na SLA. Podjetja, ki uporabljajo to funkcionalnost, lahko koristijo:

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.

Peter Komornik, direktor
logo slido black

Kako lahko uporabite gumb za razrešitev?

Če ste uporabnik LiveAgent (in imate ustrezna dovoljenja), lahko gumb za razrešitev nastavite po svojih željah. Na primer, lahko določite, o čem želite prejemati obvestila, vključno z:

  • Zahtevki z visoko stopnjo prioritete s statusom ”Odprto”
  • Zahtevki z visoko stopnjo prioritete s statusom “Novo”
  • Visoko prednostni zahtevki iz določenih oddelkov
  • Vsak zahtevek, ki je posebej dodeljena vam

Če imate vklopljeno funkcijo gumba za razrešitev, vas bo gumb (ki se nahaja poleg vaše profilne slike) samodejno obvestil o številu neodgovorjenih zahtevkov, ki zahtevajo vašo pozornost.

Poleg tega lahko z vlogo skrbnika svoj gumb za razrešitev konfigurirate tako, da prikaže neodgovorjene zahtevke po pomembnosti (prednost zahtevka, prejeti čas, SLA).

Gumb-razreši-LiveAgent

Uporaba gumba

Ko kliknete gumb Za razrešitev, bo sistem odprl zahtevek z najvišjo prioriteto. Če zahtevek zaprete, ne da bi ga razrešili, in znova kliknete gumb, bo sistem spet odprl isti zahtevek.

Ta mehanizem je vzpostavljen tako, da agenti, ki preskakujejo/izbirajo med zahtevki, ne odlašajo z reševanjem zahtevkov z visoko prednostjo. Če pa ne veste, kako odgovoriti na zahtevek Razreši, jo lahko preprosto dodelite drugemu oddelku ali agentu.

Prenos-zahtevka-LiveAgent

Kako deluje algoritem za reševanje?

Algoritem Razreši določa vrstni red zahtevkov v čakalni vrsti Razreši. Algoritem:

  • Prednost zahtevkov določi glede na čas v čakalni vrsti (ko je bil zahtevek prejet)
  • Daje prednost zahtevkom v skladu s sporazumi SLA
  • Daje prednost zadnjemu agentu (gumb Razrešitev bo dal prednost usmerjanju zahtevka z visoko prioriteto do agentov, ki so jih nazadnje obdelali)

Manage SLAs with ease

Stay on top of all messages from your VIP clients with our “To-Solve Button” feature. Try it today. No<br /> credit card required.

Start free 14-day trial

Nastavitev gumba Razrešitev

Izbira načina dodeljevanje zahtevkov

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. Kliknite Konfiguracija.
  3. Kliknite Sistem.
  4. Kliknite Splošno.
  5. Pomaknite se navzdol do razdelka Razrešitev algoritma.
  6. Izberite Časovno prioriteto ali Prioriteta zadnjega agenta.
Gumb Razreši

Če izberete “Časovna prioriteta”, bodo zahtevki naključno razdeljeni agentom. Najstarejši neodgovorjen zahtevek bo imela najvišjo prednost. Če imate nastavljena nekatera pravila SLA, bodo tudi ta upoštevana.

Če izberete “Prioritezirajte zahtevek zadnjega agenta”, bo sistem preusmeril zahtevek do agentov, ki ga je nazadnje obdelal. Če vklopite to nastavitev, vrstni red v vrsti zahtevka ne bo spremenjen.

Dodajanje zahtevkov, ki so vam dodeljeni z gumbom Razrešitev

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. Kliknite Konfiguracija.
  3. Kliknite Sistem.
  4. Kliknite Splošno.
  5. Pomaknite se navzdol do razdelka za zahtevke “Dodeljene”.
  6. Potrdite potrditveno polje.
  1. Kliknite Shrani.
  2. Znova naložite aplikacijo.
Gumb Razreši

Omejevanje agentov, da na zahtevke odgovorijo samo z gumbom “Razeši”

Upoštevajte, da ta nastavitev deluje samo za agente, ne pa tudi za skrbnike.

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. Kliknite Konfiguracija.
  3. Kliknite Agenti
  4. Izberite določenega agenta in kliknite Uredi
  5. Kliknite Oddelki
  6. Potrdite drugo potrditveno polje, Ali lahko odgovorim na zahtevke, odprte samo z gumbom “Razrešitev”.
  7. Kliknite Shrani.
Gumb Razreši

Izbira, iz katerih oddelkov želite prejemati zahtevke

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. Kliknite Gumb Razreši
  3. Izberite oddelke, iz katerih želite odgovoriti na zahtevke.
  4. Kliknite Shrani.
Gumb Razreši

Kako lahko gumb Razreši doda vrednost vašemu podjetju?

Izpolnjeni SLA vodijo do večjega zadovoljstva strank in večje življenjske vrednosti kupca

Če imate SLA na mestu, obstaja določena stopnja pričakovanja. Vaše stranke doplačajo za boljšo izkušnjo storitve in zato ne pričakujejo, da jih boste pustili na cedilu. Če dosledno upoštevate svoj del sporazuma in spoštujete roke SLA, bodo vaše stranke zadovoljne.

S tem bodo vaše stranke bolj  zveste vaši blagovni znamki, kar ima za posledico leta dobrih odnosov in višjo življenjsko vrednost kupcev. Zato si morate vedno prizadevati za spoštovanje rokov SLA in celo preseči pričakovanja strank. Zagotovite storitev čim hitreje, bodite dobro obveščeni in zagotovite osebno, nepozabno izkušnjo.

Najboljši način za to je namestitev upravitelja opravil, kot je gumb za Razrešitev. Zagotovil bo, da bodo izpolnjeni vsi roki, poleg tega pa bo strelec odstranil stres z ramen.

Zadovoljne stranke so najboljše stranke.

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Značke

Boljše upravljanje s časom in večja učinkovitost

Ker gumb Razreši daje prednost zahtevkom, ki jih je treba razrešiti, vašim agentom ne bo treba sami analizirati prednosti vsakega zahtevka. Preprosto lahko kliknejo gumb in se lotijo dela, kar jim bo prihranilo na tone časa in povečalo produktivnost.

Poleg tega vam funkcija lahko prihrani denar. Manj časa kot vaši agenti potrebujejo za administrativno delo, več časa imajo za reševanje čakajočih zahtevkov.

Viri baze znanja

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Ste se pripravljeni spoprijeti s prednostnimi zahtevki?

Bodite na tekočem z vsemi sporočili svojih VIP strank s funkcijo gumba za Razrešitev. Preizkusite jo še danes. Kreditna kartica ni potrebna. Pričnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj pomeni gumb za Razrešitev?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Gumb za Razrešitev je posebna funkcija LiveAgent, ki obvešča agente o prednostnih zahtevkih, ki jih je treba razrešiti.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako deluje gumb za Razrešitev?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Algoritem Razreši določa vrstni red zahtevkov v čakalni vrsti Razreši glede na čas v čakalni vrsti in obstoječe pogodbe o ravni storitev (SLA).” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj je gumb za Razrešitev pomemben? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Gumb za Razrešitev prevzame vlogo upravitelja opravil, ki opozarja na zahtevke, na katere že dolgo ni bilo odgovorjeno ali pa so vezani na SLA. V bistvu gumb za Razrešitev zagotavlja, da noben zahtevek ni pozabljen in da niso izpuščeni SLA. ” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico