Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Gumb za klepet

Gumb za klepet v živo je ikona, postavljena nekje na vašem spletnem mestu, ki strankam omogoča komunikacijo s podporo za stranke v realnem času. Omogoča vašim agentom hitro in učinkovito reševanje poizvedb strank. Gumb za klepet v živo lahko poveča dobiček podjetja, zadovoljstvo strank, zadrževanje strank, zadovoljstvo agentov in še veliko več.

Galerija gumbov za klepet

Če želite izvedeti o drugih funkcijah za izboljšanje storitev za stranke, si oglejte programsko opremo za pomoč uporabnikom.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is a chat button?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The live chat button is an icon that is on your website and allows your company’s customers to contact customer support. Due to the fact that the live chat allows for real-time contact, we have a chance to respond quickly to our clients.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Where a chat button should be located?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The live chat button should be placed on every page of your website in a visible place. The client should have no problem finding it. Thanks to this, the client can get a quick answer to the question that bothers him.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Can you personalize the LiveAgent chat button?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Live chat allows you to quickly answer customer questions. The chat button that should be on your site should be adapted to it. In LiveAgent you have the option of personalizing the button. By going to the Configuration> Chat> Chat buttons tab and clicking create, you will see the possibility of creating a button. You can choose from the available styles: speech bubble, side, corner or built-in. You can also create your own by uploading an image or by writing your own code. In the next window you can change the text, position and colors of the buttons.” } }] }

Pogosta vprašanja

Kaj je gumb za klepet?

Gumb za klepet v živo je ikona na vašem spletnem mestu in strankam vašega podjetja omogoča stik s podporo za stranke. Ker klepet v živo omogoča stike v realnem času, imamo možnost, da se hitro odzovemo svojim strankam.

Kje naj se nahaja gumb za klepet?

Gumb za klepet v živo mora biti na vsaki strani vašega spletnega mesta na vidnem mestu. Stranka ne bi smela imeti težav pri iskanju. Zahvaljujoč temu lahko stranka hitro dobi odgovore na vprašanje, ki jo moti.

Ali lahko prilagodite gumb za klepet LiveAgent?

Klepet v živo vam omogoča hiter odgovor na vprašanja strank. Gumb za klepet, ki bi moral biti na vašem spletnem mestu, morate prilagoditi. V LiveAgent imate možnost prilagajanja gumba. Če odprete zavihek Konfiguracija> Klepet> Gumbi za klepet in kliknete Ustvari, boste videli možnost ustvarjanja gumba. Izbirate lahko med razpoložljivimi slogi: govorni mehurček, stranski, vogalni ali vgrajen. Ustvarite lahko tudi svojega, tako da naložite sliko ali napišete svojo kodo. V naslednjem oknu lahko spremenite besedilo, položaj in barve gumbov.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico