Gumb za klepet

Gumb za klepet v živo je ikona, postavljena nekje na vašem spletnem mestu, ki strankam omogoča komunikacijo s podporo za stranke v realnem času. Omogoča vašim agentom hitro in učinkovito reševanje poizvedb strank. Gumb za klepet v živo lahko poveča dobiček podjetja, zadovoljstvo strank, zadrževanje strank, zadovoljstvo agentov in še veliko več.

Galerija gumbov za klepet

Če želite izvedeti o drugih funkcijah za izboljšanje storitev za stranke, si oglejte programsko opremo za pomoč uporabnikom.

Pogosta vprašanja

Kaj je gumb za klepet?

Gumb za klepet v živo je ikona na vašem spletnem mestu in strankam vašega podjetja omogoča stik s podporo za stranke. Ker klepet v živo omogoča stike v realnem času, imamo možnost, da se hitro odzovemo svojim strankam.

Kje naj se nahaja gumb za klepet?

Gumb za klepet v živo mora biti na vsaki strani vašega spletnega mesta na vidnem mestu. Stranka ne bi smela imeti težav pri iskanju. Zahvaljujoč temu lahko stranka hitro dobi odgovore na vprašanje, ki jo moti.

Ali lahko prilagodite gumb za klepet LiveAgent?

Klepet v živo vam omogoča hiter odgovor na vprašanja strank. Gumb za klepet, ki bi moral biti na vašem spletnem mestu, morate prilagoditi. V LiveAgent imate možnost prilagajanja gumba. Če odprete zavihek Konfiguracija> Klepet> Gumbi za klepet in kliknete Ustvari, boste videli možnost ustvarjanja gumba. Izbirate lahko med razpoložljivimi slogi: govorni mehurček, stranski, vogalni ali vgrajen. Ustvarite lahko tudi svojega, tako da naložite sliko ali napišete svojo kodo. V naslednjem oknu lahko spremenite besedilo, položaj in barve gumbov.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico