Kaj je podpora za klepet?
Prosite za pomoč pri svojih vprašanjih tako, da prek spleta poklepetate z ekipo za podporo strankam. Agenti bodo zlahka in v realnem času odgovorili na vaše zahteve. Spletna podpora za klepet je hiter način, kako rešiti svoje potrebe.
Frequently asked questions
Kaj je podpora za klepet?
Podpora za klepet je oblika sinhronega pošiljanja sporočil. Zastopnik in stranka morata biti prisotna hkrati. Običajno je ta komunikacijski kanal na voljo na spletnih mestih v obliki pojavnega okna. Zahvaljujoč temu lahko agent hitro posreduje informacije za vprašanja stranke.
Ali lahko s storitvijo LiveAgent zagotovite podporo za klepet?
Seveda LiveAgent ponuja možnost uporabe klepeta kot komunikacijskega orodja s strankami. Trenutno je eden izmed najbolj priljubljenih komunikacijskih kanalov med stranko in blagovno znamko.
Katera so osnovna pravila podpore za klepet?
Obstaja nekaj pravil, ki jih morate upoštevati kot osnovna pravila klepeta. Prvi je vzdrževanje pravilne slovnice in črkovanja. Napake naredijo ekipo za pomoč strankam manj kompetentno v očeh stranke. Drugo pravilo je kar najhitrejši odziv, zato je pomembno, da zastopniki med pogovorom hitro pišejo. Drugo pomembno pravilo je, da ne uporabljate kratic in okrajšav. Uporaba takšnih obrazcev ni profesionalna. Podobno je s pisanjem kratkih odgovorov "da" in "ne". Vedno poskušajte uporabiti popolne stavke. Pripravljeni odgovori podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih ne pošiljajte nepremišljeno. Agenti morajo vedno prilagoditi odziv. Lepo je, ko stranko nagovorimo po imenu. Stranka potem čuti, da se nanjo obrača servisna ekipa in da ni ena izmed mnogih.
Expert note
Klepeta v živo so pomemben kanal za storitve za stranke, ki omogoča skoraj takojšnjo pomoč. Upoštevati je treba pravilno slovnico in črkovanje ter hitro odzivnost.

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki se lahko prilagaja po potrebi blagovne znamke. Sistem lahko stranke ocenjujejo, medtem ko je na voljo tudi pomoč za selitev podatkov in dnevnik sprememb. Podjetje ima tudi nagrade in certifikate ter vam omogoča sodelovanje preko partnerskih programov.
Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo
LiveAgent, Zendesk Support, Freshdesk, LiveChat in Intercom so med najboljšimi ponudniki programske opreme za podporo strankam, ki omogočajo odlično izkušnjo strankam preko različnih komunikacijskih kanalov. Poleg tega članek ponuja 12 nasvetov za učinkovito upravljanje s programsko opremo za izdelavo zahtevkov, ki lahko izboljšajo zadovoljstvo strank in učinkovitost ekipe za podporo. Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, eno samo kontaktno točko, avtomatizacijo procesov, sporazume o ravni storitev, namenske skupine za pomoč uporabnikom, večstopenjsko gradnjo, vnaprej pripravljene odgovore, dovolj zaposlenih ter portal za samopostrežne storitve.
Bonton klepeta v živo za podporo strankam
Upoštevajte protokole klepeta in vljudnega pogovora. Spoznajte komunikacijski bonton klepeta v živo in se seznanite s pravili za storitve za stranke.
Ali želite seliti iz SupportBee v LiveAgent?
LiveAgent je najbolj ocenjena programska oprema za pomoč podjetjem s podporo strankam. Podpira veliko jezikov in je prilagodljiva ter ima podporo za podjetja, kot so Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University. Zdaj lahko prenesete svoje podatke iz SupportBee in se pridružite drugim podjetjem, ki zagotavljajo svetovno podporo strankam. Obstajajo 2 možnosti za zahtevo: Zahtevek za mala podjetja in poklicne tržnike za $15 / mesec in Zahtevek + Klepet za mala podjetja in poklicne tržnike za $29 / mesec. Izvedite več o tem, kako LiveAgent lahko izboljša vašo podporo strankam.