Kaj je podpora za klepet?
Prosite za pomoč pri svojih vprašanjih tako, da prek spleta poklepetate z ekipo za podporo strankam. Agenti bodo zlahka in v realnem času odgovorili na vaše zahteve. Spletna podpora za klepet je hiter način, kako rešiti svoje potrebe.
Frequently Asked Questions
Kaj je podpora za klepet?
Podpora za klepet je oblika sinhronega pošiljanja sporočil. Zastopnik in stranka morata biti prisotna hkrati. Običajno je ta komunikacijski kanal na voljo na spletnih mestih v obliki pojavnega okna. Zahvaljujoč temu lahko agent hitro posreduje informacije za vprašanja stranke.
Ali lahko s storitvijo LiveAgent zagotovite podporo za klepet?
Seveda LiveAgent ponuja možnost uporabe klepeta kot komunikacijskega orodja s strankami. Trenutno je eden izmed najbolj priljubljenih komunikacijskih kanalov med stranko in blagovno znamko.
Katera so osnovna pravila podpore za klepet?
Obstaja nekaj pravil, ki jih morate upoštevati kot osnovna pravila klepeta. Prvi je vzdrževanje pravilne slovnice in črkovanja. Napake naredijo ekipo za pomoč strankam manj kompetentno v očeh stranke. Drugo pravilo je kar najhitrejši odziv, zato je pomembno, da zastopniki med pogovorom hitro pišejo. Drugo pomembno pravilo je, da ne uporabljate kratic in okrajšav. Uporaba takšnih obrazcev ni profesionalna. Podobno je s pisanjem kratkih odgovorov "da" in "ne". Vedno poskušajte uporabiti popolne stavke. Pripravljeni odgovori podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih ne pošiljajte nepremišljeno. Agenti morajo vedno prilagoditi odziv. Lepo je, ko stranko nagovorimo po imenu. Stranka potem čuti, da se nanjo obrača servisna ekipa in da ni ena izmed mnogih.
Bonton klepeta v živo za podporo strankam
Upoštevajte protokole klepeta in vljudnega pogovora. Spoznajte komunikacijski bonton klepeta v živo in se seznanite s pravili za storitve za stranke.
Klepeta v živo povečajo zadovoljstvo strank in pomagajo pri odločanju o nakupu. Programska oprema, kot je LiveAgent, lahko pomaga izboljšati pomoč strankam in povečati prodajo. FrëschKëscht se je odločil za uporabo LiveAgent-a in zaposleni so s tem zadovoljni. LiveAgent ponuja funkcije za podporo strankam, vključno s cenikom, alternativami in integracijami, ter programske opreme za voip telefonske sisteme, dohodne klicne centre, upravljanje pritožb in odjemalske portale.
Optimalna storitev za stranke zahteva strateško komuniciranje, ne manipulacijo. Večkanalna podpora omogoča podjetjem doseči širše občinstvo in privabiti nove stranke preko različnih komunikacijskih kanalov, kar izboljšuje prepoznavnost blagovne znamke. LiveAgent zagotavlja večkanalno podporo preko e-pošte, klepeta v živo, telefona, Facebook-a in Twitter-ja. Pri tem omogoča učinkovito komunikacijo in izboljšano izkušnjo strank.