Kaj je podpora za klepet?
Prosite za pomoč pri svojih vprašanjih tako, da prek spleta poklepetate z ekipo za podporo strankam. Agenti bodo zlahka in v realnem času odgovorili na vaše zahteve. Spletna podpora za klepet je hiter način, kako rešiti svoje potrebe.
Frequently Asked Questions
Kaj je podpora za klepet?
Podpora za klepet je oblika sinhronega pošiljanja sporočil. Zastopnik in stranka morata biti prisotna hkrati. Običajno je ta komunikacijski kanal na voljo na spletnih mestih v obliki pojavnega okna. Zahvaljujoč temu lahko agent hitro posreduje informacije za vprašanja stranke.
Ali lahko s storitvijo LiveAgent zagotovite podporo za klepet?
Seveda LiveAgent ponuja možnost uporabe klepeta kot komunikacijskega orodja s strankami. Trenutno je eden izmed najbolj priljubljenih komunikacijskih kanalov med stranko in blagovno znamko.
Katera so osnovna pravila podpore za klepet?
Obstaja nekaj pravil, ki jih morate upoštevati kot osnovna pravila klepeta. Prvi je vzdrževanje pravilne slovnice in črkovanja. Napake naredijo ekipo za pomoč strankam manj kompetentno v očeh stranke. Drugo pravilo je kar najhitrejši odziv, zato je pomembno, da zastopniki med pogovorom hitro pišejo. Drugo pomembno pravilo je, da ne uporabljate kratic in okrajšav. Uporaba takšnih obrazcev ni profesionalna. Podobno je s pisanjem kratkih odgovorov "da" in "ne". Vedno poskušajte uporabiti popolne stavke. Pripravljeni odgovori podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih ne pošiljajte nepremišljeno. Agenti morajo vedno prilagoditi odziv. Lepo je, ko stranko nagovorimo po imenu. Stranka potem čuti, da se nanjo obrača servisna ekipa in da ni ena izmed mnogih.
Strokovna opomba
Klepeta v živo so pomemben kanal za storitve za stranke, ki omogoča skoraj takojšnjo pomoč. Upoštevati je treba pravilno slovnico in črkovanje ter hitro odzivnost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.