Kaj je podpora za klepet v živo?
Klepet v živo je eno od orodij programske opreme za pomoč strankam, ki strankam omogoča, da se obrnejo na vas prek vašega spletnega mesta.
Customers can start a new chat for support questions, issues, or any other type of communication with customer care representatives. Live chat provides a convenient way for them to do so, and for customer support reps to quickly address issues without escalating.

When choosing the right help desk solution complete with a native live chat application, it is important to consider the speed of the live chat widget, as well as the functionality and advanced chat options. The faster the chat button widget loads, the faster you can convert your website visitors into paying customers. To learn more about live chat, check out this link.
Kako lahko klepetam s službo za stranke?
Customers can communicate with customer support agents in real time by utilizing a website chat plugin that is placed on the business’s site.
Ali imajo stranke radi klepet v živo?
Both customers and businesses love live chat support because it’s quick, efficient, and cost-effective. With live chat, customers can get answers to their questions in a matter of minutes. Although the average response time for live chat queries varies from business to business and from industry to industry, it is a universally accepted notion that live chat queries should be answered significantly faster than emails and phone calls.
On top of that, many companies offer video live chat and other options that make it easy for both customers and support agents to quickly and efficiently address any issues. Live chat for WordpPress websites is a must have feature that makes communication with customers easy and efficient.
Če ste pripravljeni odkriti, kako lahko izboljšate storitve za stranke s klepetom v živo, preizkusite brezplačen 14-dnevni preizkus klepeta v živo.
Frequently asked questions
Kaj pomeni podpora za klepet v živo?
Podpora za klepet v živo je možnost vodenja klepeta med stranko in skupino za podporo po internetu. Z uporabo klepeta v živo lahko stranke pošljejo svoja vprašanja o izdelkih ali storitvah, ki jih ponuja podjetje, in zelo hitro dobijo odgovore. Klepet v živo tudi avtomatizira in pospeši delo ekipe za pomoč strankam.
Kateri so elementi podpore za klepet v živo?
Najpomembnejši del klepeta v živo je, da vam omogoča enostavno komunikacijo. Poleg tega omogoča interakcijo s strankami in ravnanje s čustvenimi simboli, skupno rabo videa in glasovna sporočila. Pomembno je, da lahko stranka kadar koli začne pogovor in dobi skoraj takojšen odgovor.
Kako LiveAgent zagotavlja podporo za klepet v živo?
Klepet v živo je možnost, ki je na voljo v LiveAgent. Ta omogoča skupinam za pomoč strankam, ki uporabljajo LiveAgent za podporo strankam v realnem času. Vključuje vse potrebne funkcije.
Ustvariti je treba dobro servisno ekipo, ki bo imela ustrezno znanje in sposobnost učinkovite komunikacije s stranko. Storitve za stranke se lahko zagotavljajo prek klepeta in videoklepetov v živo, za kar je potrebna enostavna dostopnost za stranke. LiveAgent ponuja alternativo drugim storitvam za podporo strankam z brezplačno preskusno obdobjem ter možnostjo podpore preko različnih kanalov.
Klepeta v živo so odličen komunikacijski kanal za podjetja, ki želijo povečati stopnje konverzije, zmanjšati operativne stroške in povečati zadovoljstvo strank. Klepet v živo omogoča podporo za stranke v realnem času, brez uporabe dodatne programske opreme. Spletne klepete v živo morajo voditi usposobljeni agenti, ki imajo na voljo različne funkcije. Klepet v živo lahko poveča zadovoljstvo strank in omogoča obiskovalcem spletnega mesta, da se hitro odločijo za nakup.
Programska oprema za pomoč uporabnikom v trgovini na drobno
Trgovina lahko postane odličen vir vprašanj kupcev. S konceptom "kupi in klikni" lahko izboljšate njihovo nakupovalno izkušnjo. Zagotovite pomoč kupcem s klepetom v živo, portalom strank, bazo znanja ali pogostimi vprašanji. Poleg tega lahko povečate dobiček.
FrëschKëscht je začel uporabljati aplikacijo za pomoč strankam LiveAgent konec leta 2020, da bi strankam nudili boljše storitve. LiveAgent jim je omogočil boljšo organizacijo notranjega dela in procesiranje dnevnih emailov ter znatno povečal prodajo. Zaposleni cenijo enostavno uporabo LiveAgent-a in zadovoljni so z njim ter veseli, da lahko vsak dan obdelujejo emaile z LiveAgent-om, namesto da se ukvarjajo z običajnimi, nestrukturiranimi in neorganiziranimi email nabiralniki.