Kaj je podpora za klepet v živo?
Klepet v živo je eno od orodij programske opreme za pomoč strankam, ki strankam omogoča, da se obrnejo na vas prek vašega spletnega mesta.
Pri izbiri prave rešitve za pomoč uporabnikom skupaj z lastno aplikacijo za klepet v živo je pomembno upoštevati hitrost pripomočka za klepet v živo in funkcionalnost. Hitreje se naloži pripomoček za gumb za klepet, hitreje lahko obiskovalce svojega spletnega mesta pretvorite v plačljive stranke. Če želite izvedeti več o klepetu v živo, si oglejte to povezavo.
Kako lahko klepetam s službo za stranke?
Stranke lahko v realnem času komunicirajo z zastopniki za podporo strankam z uporabo pripomočka za klepet, ki je nameščen na spletnem mestu podjetja.
Ali imajo stranke radi klepet v živo?
Tako stranke kot podjetja obožujejo podporo za klepet v živo, ker je hitra, učinkovita in stroškovno učinkovita. S klepetom v živo lahko stranke v nekaj minutah dobijo odgovore na svoja vprašanja. Čeprav se povprečni odzivni čas na poizvedbe v klepetu v živo razlikuje od podjetja do podjetja in od panoge do panoge, je splošno sprejeto stališče, da je treba na poizvedbe v klepetu v živo odgovoriti bistveno hitreje kot po e-pošti in telefonsih klicih.
Če ste pripravljeni odkriti, kako lahko izboljšate storitve za stranke s klepetom v živo, preizkusite brezplačen 14-dnevni preizkus klepeta v živo.
Frequently asked questions
Kaj pomeni podpora za klepet v živo?
Podpora za klepet v živo je možnost vodenja klepeta med stranko in skupino za podporo po internetu. Z uporabo klepeta v živo lahko stranke pošljejo svoja vprašanja o izdelkih ali storitvah, ki jih ponuja podjetje, in zelo hitro dobijo odgovore. Klepet v živo tudi avtomatizira in pospeši delo ekipe za pomoč strankam.
Kateri so elementi podpore za klepet v živo?
Najpomembnejši del klepeta v živo je, da vam omogoča enostavno komunikacijo. Poleg tega omogoča interakcijo s strankami in ravnanje s čustvenimi simboli, skupno rabo videa in glasovna sporočila. Pomembno je, da lahko stranka kadar koli začne pogovor in dobi skoraj takojšen odgovor.
Kako LiveAgent zagotavlja podporo za klepet v živo?
Klepet v živo je možnost, ki je na voljo v LiveAgent. Ta omogoča skupinam za pomoč strankam, ki uporabljajo LiveAgent za podporo strankam v realnem času. Vključuje vse potrebne funkcije.
- Kako na spletno mesto dodati gumb za klepet v živo (+najboljše prakse)
- Podpora za klepet [Pojasnjeno]
- Kaj so funkcije klepeta v živo? (+ Brezplačna preizkusna različica) | LiveAgent
- Podpora v živo [Pojasnjeno]
- Aplikacije za klepet [Pojasnjeno]
- Gradbeništvo in nepremičnine | LiveAgent
- Podpora uporabnikom (Pojasnjeno)
- Najboljša programska oprema za uspeh strank za leto 2022 | LiveAgent