Podpora za klepet v živo

Kaj je podpora za klepet v živo?

Klepet v živo je eno od orodij programske opreme za pomoč strankam, ki strankam omogoča, da se obrnejo na vas prek vašega spletnega mesta.

LiveAgent's live chat

Pri izbiri prave rešitve za pomoč uporabnikom skupaj z lastno aplikacijo za klepet v živo je pomembno upoštevati hitrost pripomočka za klepet v živo in funkcionalnost. Hitreje se naloži pripomoček za gumb za klepet, hitreje lahko obiskovalce svojega spletnega mesta pretvorite v plačljive stranke. Če želite izvedeti več o klepetu v živo, si oglejte to povezavo.

Kako lahko klepetam s službo za stranke?

Stranke lahko v realnem času komunicirajo z zastopniki za podporo strankam z uporabo pripomočka za klepet, ki je nameščen na spletnem mestu podjetja.

Ali imajo stranke radi klepet v živo?

Tako stranke kot podjetja obožujejo podporo za klepet v živo, ker je hitra, učinkovita in stroškovno učinkovita. S klepetom v živo lahko stranke v nekaj minutah dobijo odgovore na svoja vprašanja. Čeprav se povprečni odzivni čas na poizvedbe v klepetu v živo razlikuje od podjetja do podjetja in od panoge do panoge, je splošno sprejeto stališče, da je treba na poizvedbe v klepetu v živo odgovoriti bistveno hitreje kot po e-pošti in telefonsih klicih.

Če ste pripravljeni odkriti, kako lahko izboljšate storitve za stranke s klepetom v živo, preizkusite brezplačen 14-dnevni preizkus klepeta v živo.

Frequently asked questions

Kaj pomeni podpora za klepet v živo?

Podpora za klepet v živo je možnost vodenja klepeta med stranko in skupino za podporo po internetu. Z uporabo klepeta v živo lahko stranke pošljejo svoja vprašanja o izdelkih ali storitvah, ki jih ponuja podjetje, in zelo hitro dobijo odgovore. Klepet v živo tudi avtomatizira in pospeši delo ekipe za pomoč strankam.

 

Kateri so elementi podpore za klepet v živo?

Najpomembnejši del klepeta v živo je, da vam omogoča enostavno komunikacijo. Poleg tega omogoča interakcijo s strankami in ravnanje s čustvenimi simboli, skupno rabo videa in glasovna sporočila. Pomembno je, da lahko stranka kadar koli začne pogovor in dobi skoraj takojšen odgovor.

 

Kako LiveAgent zagotavlja podporo za klepet v živo?

Klepet v živo je možnost, ki je na voljo v LiveAgent. Ta omogoča skupinam za pomoč strankam, ki uporabljajo LiveAgent za podporo strankam v realnem času. Vključuje vse potrebne funkcije.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico