Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Podpora za klepet v živo

Kaj je podpora za klepet v živo?

Klepet v živo je eno od orodij programske opreme za pomoč strankam, ki strankam omogoča, da se obrnejo na vas prek vašega spletnega mesta.

Podpora za klepet v živo

Pri izbiri prave rešitve za pomoč uporabnikom skupaj z lastno aplikacijo za klepet v živo je pomembno upoštevati hitrost pripomočka za klepet v živo in funkcionalnost. Hitreje se naloži pripomoček za gumb za klepet, hitreje lahko obiskovalce svojega spletnega mesta pretvorite v plačljive stranke. Če želite izvedeti več o klepetu v živo, si  oglejte to povezavo.

Kako lahko klepetam s službo za stranke?

Stranke lahko v realnem času komunicirajo z zastopniki za podporo strankam z uporabo pripomočka za klepet, ki je nameščen na spletnem mestu podjetja.

Ali imajo stranke radi klepet v živo?

Tako stranke kot podjetja obožujejo podporo za klepet v živo, ker je hitra, učinkovita in stroškovno učinkovita. S klepetom v živo lahko stranke v nekaj minutah dobijo odgovore na svoja vprašanja. Čeprav se povprečni odzivni čas na poizvedbe v klepetu v živo razlikuje od podjetja do podjetja in od panoge do panoge, je splošno sprejeto stališče, da je treba na poizvedbe v klepetu v živo odgovoriti bistveno hitreje kot po e-pošti in telefonsih klicih.

Če ste pripravljeni odkriti, kako lahko izboljšate storitve za stranke s klepetom v živo, preizkusite brezplačen 14-dnevni preizkus klepeta v živo.

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni podpora za klepet v živo?

Podpora za klepet v živo je možnost vodenja klepeta med stranko in skupino za podporo po internetu. Z uporabo klepeta v živo lahko stranke pošljejo svoja vprašanja o izdelkih ali storitvah, ki jih ponuja podjetje, in zelo hitro dobijo odgovore. Klepet v živo tudi avtomatizira in pospeši delo ekipe za pomoč strankam.

 

Kateri so elementi podpore za klepet v živo?

Najpomembnejši del klepeta v živo je, da vam omogoča enostavno komunikacijo. Poleg tega omogoča interakcijo s strankami in ravnanje s čustvenimi simboli, skupno rabo videa in glasovna sporočila. Pomembno je, da lahko stranka kadar koli začne pogovor in dobi skoraj takojšen odgovor.

 

Kako LiveAgent zagotavlja podporo za klepet v živo?

Klepet v živo je možnost, ki je na voljo v LiveAgent. Ta omogoča skupinam za pomoč strankam, ki uporabljajo LiveAgent za podporo strankam v realnem času. Vključuje vse potrebne funkcije.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico