Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Podpora za klepet

Kaj je podpora za klepet?

Prosite za pomoč pri svojih vprašanjih tako, da prek spleta poklepetate z ekipo za podporo strankam. Agenti bodo zlahka in v realnem času odgovorili na vaše zahteve. Spletna podpora za klepet je hiter način, kako rešiti svoje potrebe.

Pogosta vprašanja

Kaj je podpora za klepet?

Podpora za klepet je oblika sinhronega pošiljanja sporočil. Zastopnik in stranka morata biti prisotna hkrati. Običajno je ta komunikacijski kanal na voljo na spletnih mestih v obliki pojavnega okna. Zahvaljujoč temu lahko agent hitro posreduje informacije za vprašanja stranke.

Ali lahko s storitvijo LiveAgent zagotovite podporo za klepet?

Seveda LiveAgent ponuja možnost uporabe klepeta kot komunikacijskega orodja s strankami. Trenutno je eden izmed najbolj priljubljenih komunikacijskih kanalov med stranko in blagovno znamko.

Katera so osnovna pravila podpore za klepet?

Obstaja nekaj pravil, ki jih morate upoštevati kot osnovna pravila klepeta. Prvi je vzdrževanje pravilne slovnice in črkovanja. Napake naredijo ekipo za pomoč strankam manj kompetentno v očeh stranke. Drugo pravilo je kar najhitrejši odziv, zato je pomembno, da zastopniki med pogovorom hitro pišejo. Drugo pomembno pravilo je, da ne uporabljate kratic in okrajšav. Uporaba takšnih obrazcev ni profesionalna. Podobno je s pisanjem kratkih odgovorov "da" in "ne". Vedno poskušajte uporabiti popolne stavke. Pripravljeni odgovori podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih ne pošiljajte nepremišljeno. Agenti morajo vedno prilagoditi odziv. Lepo je, ko stranko nagovorimo po imenu. Stranka potem čuti, da se nanjo obrača servisna ekipa in da ni ena izmed mnogih.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico